خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

ساخت سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

fahim
276
0
ساخت سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

با توجه به این موضوع که امروزه ساخت سایت فروشگاهی و طراحی سایت وردپرس مورد توجه قرار گرفته است کسب و کارها به دنبال طراح وب سایت متخصص هستند تا کار خود را به او بسپارند. آمازون اولین شرکتی بود که در فضای اینترنت قرار گرفت و از پتانسیل موجود در این فضا برای فروش محصولاتش استفاده کرد. امروزه آمازون توانسته است به بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان تبدیل شود و همین امر سبب شده است تحول عظیمی در دنیای کسب و کار به وجود بیاید. اگر می خواهید برای طراحی سایت اقدام کنید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید.

طراحی مناسب


اولین مسئله ای که در زمان ساخت سایت فروشگاهی باید به آن توجه داشته باشید طراحی مناسب سایت است. سایت باید به گونه ای طراحی شود که ماهیت کسب و کار را تداعی کند و کاربر را ترغیب نماید هر چه زودتر کالا و یا خدمات مورد نظر خود را دریافت کند. به طور مثال، زمانیکه شما وارد یک سایت فروش مکمل ورزشی می شوید باید احساس کنید در یک باشگاه هستید و زمانیکه وارد سایت فروش لباس عروس می شوید باید یک شب خاص و منحصر به فرد برای شما تداعی شود.

منو کاربر پسند


مسئله دیگری که در ساخت سایت فروشگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد منو سایت است. منو سایت حکم نقشه کلی سایت را دارد. بهتر است بدانید بر اساس آماری که صورت گرفته است مشخص شده است زمانیکه کاربر وراد سایت می شود در مرحله اول منو سایت را نگاه می کند و اگر منو به گونه ای طراحی شده باشد که نیازهایش را پوشش دهد نرخ تبدیل به میزان زیادی افزایش پیدا می کند.

سرعت بالای لود صفحات


از جمله مواردی که در ساخت سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار گیرد سرعت بالای لود صفحات است. به طور کلی، کاربران سایت هایی را که لود آنها بیش از 3 ثانیه طول می کشد ترک می کنند و به سراغ سایت هایی با سرعت بالا می روند. در نتیجه، هر چقدر سرعت لود صفحات بیشتر باشد، به همان اندازه یک سایت به موفقیت بیشتری می رسد. این مسئله در مورد سایت های فروشگاهی اهمیت بیشتری دارد. زیرا سرعت پایین نشان دهنده آن است که آن سایت قابل اعتماد نیست و در نتیجه کاربران آن را ترک می کنند.

درگاه پرداخت آنلاین ساده

درگاه پرداخت آنلاین ساده


اگر می خواهید در ساخت سایت فروشگاهی به موفقیت برسید باید به درگاه پرداخت آنلاین توجه داشته باشید. هر چقدر روند پرداخت ساده تر باشد، به همان اندازه کاربران بیشتر ترغیب به خرید می شوند. بهتر است بدانید کاربران هرگز علاقه ندارند در روند پرداختی وارد شوند که مدت زمان زیادی وقت می برد. اگر به اپلیکیشن های بانکی توجه داشته باشید متوجه می شوید هر کدام از این اپلیکیشن ها که راحت تر هستند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه در زمان طراحی سایت این مسئله باید مد نظر قرار گیرد.

طراحی سایت وردپرس چقدر طول می کشد؟


از جمله مواردی که همواره پرسیده می شود در این باره است که طراحی سایت وردپرس چقدر طول می کشد. بهتر است بدانید وردپرس از جمله پلتفرمهای محبوب در سراسر دنیاست که به سادگی پیاده سازی می شود. طراح وب سایت می تواند در زمان 7 تا 30 روزه طراحی سایت وردپرس را انجام دهد و این مسئله برای کسانی که می خواهند به سرعت وارد دنیای اینترنت شوند اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین، قابلیت هایی که بر روی طراحی سایت وردپرس وجود دارد باعث می شود سایت های وردپرسی هر چه زودتر به موفقیت برسند.

چگونه به طراح وب سایت اعتماد کنم؟


اگر می خواهید به طراح وب سایت اعتماد کنید باید به موارد زیر توجه داشته باشید:


✅ ابتدا نمونه کارهای طراح وب سایت را بررسی کنید و مطمئن شوید که نمونه کارها ریسپانسیو هستند و توانسته اند ماهیت کسب و کار را به خوبی بازنمایی کنند.
✅ در مرحله بعدی پلن هایی را که از سوی طراح مطرح می شود مورد بررسی قرار دهید. اگر متوجه شدید طراح هیچ گونه پلنی ندارد بهتر است به او اعتماد نکنید.
✅ در مرحله آخر باید به نحوه تعامل طراح با کارفرما توجه داشته باشید. اگر این تعامل به خوبی صورت نگیرد هرگز نمی توان وب سایت موفقی را طراحی کرد.


بهترین شرکت ساخت سایت فروشگاهی چه شرکتی است؟

بهترین شرکت ساخت سایت فروشگاهی چه شرکتی است؟


تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ساخت سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید برای اینکه در طراحی سایت فروشگاهی به موفقیت برسید باید به موارد متعددی از جمله منو سایت، گرافیک سایت، روند پرداخت آنلاین و سرعت سایت توجه داشته باشید.
اگر می خواهید ساخت سایت فروشگاهی و طراحی سایت وردپرس اقدام کنید و به دنبال بهترین طراح وب سایت هستید، می توانید به شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (https://www.cms-iran.com/) مراجعه کنید. این شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی است. سی ام اس ایران سایت های کاملا اختصاصی را برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند، طراحی می کند.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود