خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

وظایف کلیدی مشاور سئو حرفه ای

fahim
348
0
وظایف کلیدی مشاور سئو حرفه ای

به احتمال زیاد شما از قبل اصول سئو و بهینه سازی سایت را می‌دانید، اما ممکن است برای به دست آوردن نتایجی که می‌خواهید تلاش کنید، نیاز به کمک مشاور سئو داشته باشید. یک مشاور سئو کارشناسان مستقلی هستند که طیف وسیعی از خدمات را برای ارتقای رتبه شما ارائه می دهند. مشاور سئو یک شغل چند وجهی است که نیاز به مهارت های مختلف زیادی دارد. با پرداخت تعرفه سئو به یک مشاور سئو می توانید آموزش های مورد نیاز را دریافت کنید.

یک مشاور سئو برای مشتریان خود چه می کند؟


مشاوران سئو طیف وسیعی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند تا به آنها در کسب رتبه بهتر کمک کنند.

✅ تحقیق کلمات کلیدی


تحقیق کلمات کلیدی روشی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبطی است که یک وب سایت باید به دنبال رتبه بندی آنها باشد. اگر یک کسب‌وکار قبلاً سئوی انجام نداده باشد، ممکن است هیچ کلمه کلیدی را هدف قرار ندهد. حتی اگر آنها در گذشته با یک آژانس سئو کار کرده باشند، ممکن است بهترین کلمات کلیدی را هدف قرار ندهند.

✅ سئو روی صفحه سئو داخلی


فرآیند بهینه سازی جنبه های فنی یک وب سایت برای مطابقت با بهترین شیوه های گوگل است. این می تواند شامل بهبود محتوای سایت، بهینه سازی برچسب ها و ابرداده ها، بهبود سرعت سایت و ایمن تر کردن سایت باشد.

✅ لینک بیلدینگ


هر چه یک وب سایت لینک های بیشتر و با کیفیت بهتری داشته باشد، رتبه بندی آن برای کلمات کلیدی رقابتی آسان تر خواهد بود. اگر اعتبار یک سایت کم باشد، یک مشاور سئو ممکن است یک یا چند کمپین لینک بیلدینگ برای بهبود پروفایل بک لینک سایت ایجاد کند.
یک مشاور سئو نیز خدمات گزارش ماهانه را به مشتریان ارائه می دهد. این گزارش رتبه‌بندی‌های فعلی، کارهای تکمیل‌شده توسط مشاور و هر گونه پیشرفت‌های بعدی را پوشش می‌دهد.

نشانه های نیاز به مشاور سئو و پرداخت تعرفه سئو


معمولاً زمانی که به یک مشاور سئو نیاز دارید کاملاً واضح است. اگر وب سایت شما سرنخ یا تبدیل از ترافیک ارگانیک ایجاد نمی کند - و شما گوگل و سایر موتورهای جستجو را بخش مهمی از استراتژی بازاریابی خود می دانید - ایده خوبی است که با یک مشاور سئو کار کنید و بر روی این کار سرمایه گذاری کنید.
در اینجا چند نشانه دیگر وجود دارد که زمان آن است که با یک متخصص مشورت کنید:

✅ ترافیک وب سایت شما صاف است.


ترافیک موتورهای جستجو اساسی ترین شاخصی است که نشان می دهد استراتژی سئو کار می کند یا خیر. اگر ترافیک شما در طول زمان افزایش نمی یابد (یا در حال کاهش است)، یا باید با یک مشاور سئو کار کنید یا مشاور موجود خود را جایگزین کنید.
ترافیک جستجو برای برخی از مشاغل مهم نخواهد بود. اما این مشاغل بسیار نادر هستند. حتی اگر فکر نمی کنید که ترافیک جستجو برای کسب و کار شما مهم است، احتمالاً مهم است. آیا می دانستید که 51 درصد از خریداران از گوگل برای تحقیق درباره خرید آنلاینی که انجام خواهند داد استفاده می کنند؟ اگر در گوگل رتبه ای نداشته باشید، مخاطبان زیادی را از دست خواهید داد.

شما توسط گوگل جریمه شدید

✅ شما توسط گوگل جریمه شدید.


آیا رتبه بندی شما پس از به روز رسانی اصلی گوگل کاهش یافته است؟ گوگل احتمالاً شما را به دلیل نقض بهترین شیوه های خود جریمه کرده است. غلبه بر جریمه های Google بدون کمک یک جستجوگر حرفه ای بسیار دشوار است، و این خطر وجود دارد که بتوانید آسیب بیشتری وارد کنید تا خودتان مشکل را برطرف کنید.

✅ تیم داخلی شما کار نمی کند.


برخی از کسب و کارها سعی می کنند تیم سئوی خود را در داخل بسازند یا یک مدیر بازاریابی با تجربه در چندین زمینه بازاریابی دیجیتال استخدام کنند. متأسفانه، این همیشه کار نمی کند. یک مشاور سئو نه تنها از یک تیم داخلی با تجربه تر خواهد بود، بلکه ارزان تر نیز خواهد بود - حتی اگر بخش سئو شما فقط یک سایت باشد.

تعرفه سئو


هزینه نهایی و تعرفه سئو به خدماتی بستگی دارد که انتخاب می کنید:
• رفع مشکلاتی که ممکن است بر سرعت سایت و سرعت صفحه هر صفحه فرود تأثیر بگذارد
• اطمینان از اینکه همه صفحات با کلمات کلیدی مناسب ترسیم شده اند
• اطمینان از اینکه وب سایت هیچ مشکلی در نمایه سازی ندارد
• توجه به مسائل امنیتی و اجرای گواهینامه SSL
• علاوه بر این، مشاور همچنین گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجو را برای پیگیری عملکرد راه اندازی می کند.
iransite.ir

آنچه که یک آژانس مشاوره SEO خوب ارائه می دهد، مدیریت صفحات، پیوندها، محتوا، تجربه کاربر و موارد دیگر است. این به معنای چیزی بیش از یک بار طراحی مجدد وب سایت شماست. خدمات مشاوره سئو شامل ممیزی مداوم وب سایت، نظارت بر تجزیه و تحلیل، اجرای سئو خارج از سایت و در سایت و بسیاری موارد دیگر است.
در تهران و ایران، تیم ایران سایت مجموعه کاملی از خدمات را به عنوان یک آژانس طراحی سئو خدمات کامل ارائه می دهد. شما می‌توانید به وب سایت مجموعه ایران سایت به نشانی iransite.ir مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، بهترین پکیج را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. از آنجایی که جستجو، یکی از محبوب‌ ترین روش‌ های افراد برای دریافت اطلاعات آنلاین است؛ رتبه بهتر در موتور جستجوگر، می‌تواند منجر به دریافت کاربران بیشتر یک وب سایت شود. اگر به دنبال ایجاد تحولی بزرگ در کسب و کار و بیزینس خود هستید؛ بهتر است که از علم سئو و مزایای آن غافل نشوید. رقبای شما، به طور گسترده‌ای در حال پیشرفت در این حوزه می ‌باشند.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود