خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

عکاسی عروس در شرایط غیر ایده آل

gfxdownload.ir
1,207
0
عکاسی عروس در شرایط غیر ایده آل

چگونه در شرایط غیر ایده‌آل , تصاویر عروسی عالی ایجاد کنیم؟
اگر شما یک عکاس عروسی هستید، در بعضی موارد در زندگی حرفه ای خود، با چالش گرفتن تصاویر عالی تحت شرایطی که کمتر از ایده آل هست، مواجه خواهید شد. این نکات می‌توانند به بهتر کردن هر وضعیتی به شما کمک کنند .
مقدمه مختصر
وقتی اولین بار ایده این فیلم آموزشی را دریافت کردیم , فکر می‌کردیم ایده خوبی برای انجام آن در لاس وگاس است . من و دیوید در همان زمان برای WPPI با هم قرار داشتیم. ما در طول نمایش، یک تاریخ را که هر دو آزاد بودیم مشخص و برنامه‌ریزی کردیم، یک مدل شگفت‌انگیز پیدا کردیم ، و یک زمان شروع داشتیم که زمان زیادی برای فکر کردن و برنامه ریزی بود .
اولین بدشانسی که آوردیم این بود که نقشه گوگل، مدل ما را به مکان کاملا ً اشتباهی برد . این کار باعث تاخیر حدودا 1 ساعته در زمان شروع کار ما شد , اما ما بهترین را از این شرایط ساختیم و در حالی که منتظر بودیم شروع به ضبط کردن مقدمه کردیم. هنگامی که مدل رسید ، لوازم خود را در ماشین بار زدیم تا بتوانیم به محل عکاسی برویم. این وقتی بود که یک مصیبت واقعی اتفاق افتاد. به هر طریفی که بود ، موفق شدیم کلیدهای اتومبیل را در داخل صندوق به همراه همه تجهیزات فیلمبرداری ، قفل کنیم . بنابراین با مرکز اجاره اتومبیل هماهنگ کردیم که هرچی زودتر نیروی خود را اعزام کنند. متاسفانه ، اعزام نیرو بیش از چند ساعت طول کشید. وقتی همه لوازم را گرفتیم و شروع به فیلمبرداری کردیم ، خورشید غروب کرده بود .

این یک زندگیه واقعی است
حتی اگر قبل از شروع فیلم برداری ، خورشید غروب کرده بود ، ما ادامه می دادیم. و در واقع، این یک موقعیت برای عکاسان عروسی است که هر زمانی ممکن است با آن برخورد کنند. یا ممکن است مراسم دیر شروع شده‌ باشد ، یا عروس خیلی طول می‌کشد تا آماده شود. بدون توجه به علت , ما هنوز به عکاسی و ایجاد تصاویر شگفت‌انگیز تحت هر شرایطی نیاز داریم . همچنین توانایی کنترل و شکل دادن نور توسط شما بسیار ارزشمند است . به خصوص زمانی که شرایط عکاسی کم‌تر از ایده‌آل است .

تصویر اول
بیایید در نهایت در مورد عکاسی عروسی صحبت کنیم . اولین تصویر تنها عکسی بود که در آن هنوز مقدار مناسبی از نور در آسمان وجود داشت . خورشید برای ما تنظیم شده بود، اما ما در یک دره پایین بودیم، بنابراین خورشید برای بقیه مناطق کمی طولانی تر بود. از این جهت، می خواستم کمی از آسمان را نشان دهم. برای اینکه این اتفاق در دره رخ دهد ، می‌دانستم که باید از زاویه بسیار پایین ‌تری نسبت به مدل عکس بگیرم . بنابراین من او را جلوتر قرار دادم و سپس از پایین شروع به عکاسی کردم. من می خواستم که نور هنوز کنترل شود، بنابراین می دانستم که باید Godox AD200 را در MagMod MagBox جدید با FocusDiffuser متصل کنم.
این تصویر خیلی شبیه تصویری است که من در روز عروسی امتحان می‌کنم و انجام می‌دهم . یکی از چیزهای مورد علاقه من ایجاد یک پس‌زمینه تاریک و دراماتیک و سپس نورپردازی سوژه برای برجسته‌تر کردن آن‌ها از صحنه است. انجام این کار باعث می شود که بیننده نگاهش ، به درخشان ترین ناحیه قاب و همچنین منطقه ای با بیشترین کنتراست کشیده شود.

تصویر دوم
برای تصویر دوم ، قصد دارم یک ضدنور (سیلوئت) ایجاد کنم. مشکل این است که در دره ، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم مدل را در آسمان تنظیم کنم . نه تنها این مشکل وجود داشت، بلکه در این نقطه، آسمان تقریبا بیش از حد تاریک بود و حتی امکان انتخاب این گزینه وجود نداشت. سپس به دنبال یک تخته‌سنگ در همان حوالی گشتم که به اندازه کافی بزرگ بود تا بتوانیم زوج را تنظیم کنیم . سپس از Godox AD200 با MagMod MagGrid و MagSphere برای نورپردازی سنگ استفاده کردم. از آنجا که نور فقط به سنگ برخورد می کرد و نه زن و شوهر، آنها تبدیل به یک ضدنور شدند.
این یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین تصاویر عکاسی بود . به همین ترتیب ، در یک روز عروسی معمولی ، کمی نور پردازی به یک دیوار ، در ، یا حتی یک درخت برای ایجاد عکسی سریع که کاملا ً متفاوت و منحصر به فرد است ، بسیار ساده است . همچنین یک راه عالی برای نشان دادن یک محیط بزرگ است در حالی که هنوز سوژه شما در کادر قرار دارد.


تصویر سوم
در این لحظه از عکاسی ، ما اساسا ً همه نور موجود را از دست داده‌ایم . در واقع باید از چراغ های ویدیویی و چراغ های تلفن همراه خود استفاده کنیم تا بتوانیم در اطراف حرکت کنیم. چون هوا خیلی تاریک بود ، سعی داشتم امتحان کنم به صورتیکه به نظر برسد خورشید هنوز بیرون است. بنابراین مدل را در مقابل یک بوته بزرگ تنظیم کردم و نوری را پشت سر او قرار دادم که مستیقما به دوربین برخورد می کرد. من از یک Godox AD200 با CTO MagGel متصل به آن، به منظور تقلید از رنگی که به طور کلی در هنگام غروب آفتاب می‌بینید استفاده کردم . از بین همه تصاویر ، این همان چیزی است که من از آن هیجان‌زده هستم . مکانی که به آن دسترسی داشتیم برای این نوع تصویر واقعا ً ایده‌آل نبود . من معمولا ً سعی می‌کنم که اشیا را در پشت و جلوی سوژه داشته باشم تا واقعا ً خوب به نظر برسد . در نهایت ، من دوست دارم کمی بیشتر نور محیطی برای کمک به پر کردن سایه‌ها داشته باشم، بنابراین سوژه کاملا ضدنور نمی شود . برای انجام این کار ، من انتخاب کردم که در 1/4th ثانیه با استفاده از تثبیت کننده بدنه در Sony A7III عکس بگیرم . این کار برای این نوع از تصویر کاملا ً شدنی است ، اما شما واقعا ً تنها یک تصویر شارپ از احتمالا 5-10 فریم دریافت می‌کنید و من تصاویر کافی برای گرفتن یک تصویر واقعا شارپ برای تمام نمونه ها و فریم نهایی ندارم. اما فکر می‌کنم ایده پشت این عکس آنقدر خوب است که در این برنامه آموزشی گنجانده شود . شما می‌توانید نمونه‌های بیشتری از این نوع تصویر را در زیر ببینید.

ویرایش ها
پایه و اساس این ویرایشها (و تمام ویرایش من) در پیرامون پریست DVLOP متمرکز است. آنها نه تنها انواع زیادی از سبک‌ها را ارائه می‌کنند , بلکه این سبک‌ها در مشارکت با برخی از شگفت‌انگیزترین عکاسان در صنعت ایجاد می‌شوند .
چیزی که واقعا این پریست ها را جدا از هر نوع دیگر در بازار قرار می دهد، مربوط به پروفایل دوربین سفارشی آن است. به طور معمول هنگامی که یک تصویر را در لایت روم ویرایش میکنید، با پروفایل استاندارد دوربین Adobe ویرایش میکنید. هنگامی که یک پریست DVLOP را اعمال می کنید، این مشخصات به یک پروفایل DVLOP تغییر می کند. این پروفایل ها به صورت سفارشی برای هر مدل دوربین پشتیبانی شده براساس ویژگی‌های آن دوربین ساخته شده‌است . پروفایل دوربین مخصوص شما نیز به صورت خودکار در هنگام استفاده از یک پریست اعمال می شود. این مهم است چون به طور سنتی شما می‌توانید با تنظیمات یک‌سان و تعادل رنگ سفیدی یک‌سان بر روی دو دوربین مختلف عکس بگیرید و باز هم تفاوت‌های رنگی بین دو تصویر نهایی را ببینید . به طور خلاصه ، پروفایل سفارشی DVLOP این مشکل را با همسو کردن همه دوربین‌ها به همان کالیبراسیون مشابه ، برطرف می‌کند .
از آنجا که این ویرایش ها نسبتا ساده بود و ما فقط زمان برای سه تصویر داشتیم، من تقریبا 20 دقیقه از روند ویرایش که در حال حاضر در وبلاگ DVLOP ثبت شده است را ضبط کردم. در اینجا می توانید ببینید که من شش تصویر زیر را از ابتدا تا انتها ویرایش کردم.
اگر هر کدام از این تکنیک‌ها را در این ویدئو و یا از ویدئوی ویرایش DVLOP امتحان کنید ، علاقه دارم آنچه را که به دست می‌آورید ، ببینم . تصاویر را در بخش نظرات زیر با من به اشتراک بگذارید یا من را در اینستاگرام تگ کنید تا بتونم این تصاویر را بررسی کنم. همچنین به شدت توصیه می‌کنم که گروه‌های DVLOP و MagMod فیس بوک را چک کنید . تعدادی بسیاری از نمونه های عالی تصاویر و همچنین محتوای آموزشی موجود است.

تماشای آنلاین



شما می توانید جدیدترین آموزش های عکاسی را از بخش آموزشی سایت دانلود نمایید
حجم فایل 60 مگابایت

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود