خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

نکات مهم برای عکاسی از نوجوانان

gfxdownload.ir
2,284
0
نکات مهم برای عکاسی از نوجوانان

Better Senior Photography Tips نکات مهم برای عکاسی از نوجوانان
عکاسی از نوجوانانی که قرار است شروع به زندگی در فاز جدید کنند، یک افتخار است به عنوان یک عکاس! با این حال , عکاسی از نوجوانانی که هم از نظر خود کاملا خودً آگاه هستند و همچنان هنوز یک بزرگ‌سال کامل نیستند , مشکل است. نکات زیر را بخوانید تا بتوانید بهترین جلسه عکاسی را داشته باشید.


1. مشورت با نوجوان و پدر و مادر
لازم است قبل از مشورت با نوجوان و والدین برنامه ریزی شود. به این ترتیب ، می‌توانید با نوجوان مصاحبه کنید و ایده بهتری از آنچه که آن‌ها برای جلسه خود تصور می‌کنند ، به دست آورید.
مشورت کردن با پدر و مادر از قبل می‌تواند به درک این ایده کمک کند که او به دنبال چه چیزی به عنوان چاپ دیواری , دعوت نامه ها , اطلاعیه های فارغ التحصیلی و غیره است. در حالی که والدین پرداخت کننده هستند ، می‌توانند انتخاب کنند که کدام گزینه‌ها برای نیازها و بودجه مناسب تر هستند .

یک محیط راحت را برای ملاقات با انتخاب کنید تا بتوانید یک مکالمه عادی با نوجوان ایجاد کنید. نمونه‌ کارهای خود را بیاورید تا به آن‌ها نشان دهید تا آن‌ها بتوانند محصولات را ببینند و لمس کنند. به آن‌ها لیست قیمت های چاپ شده بدهید تا بتوانند همراه خود به خانه ببرند. انجام این کار به آنها کمک می کند تا پس از دیدن عکس ها، محصولاتی را که ممکن است بخواهند در خاطر داشته باشند. بدین ترتیب ، به شما کمک می‌کند بعد از اتمام جلسه عکاسی ، فروش عمده بیشتری انجام دهید .
یک پرسشنامه کوچک برای نوجوان و پدر و مادر جهت پر کردن آن‌ها تهیه و چاپ کنید. برای مثال : آیا شما فعالیت ورزشی دارید؟ اگر چنین است، آیا می خواهید در لباس خود عکس بگیرید؟ این سوالات به شما کمک می‌کنند درک بهتری از پرتره ای که برای خانواده ارائه می‌دهید داشته باشید. در نتیجه توانایی دیدن علایق، دوست داشتن یا نداشتن مکان ها، زمان روز، نوع نورپردازی و حتی ژست گرفتن را محدود می کند.

برخی از افراد ممکن است از قبل ایده روشنی داشته باشند که باعث آسان تر شدن کارها می شود . با این حال ممکن است با بسیاری از نوجوانان مواجه شوید که هیچ ایده ای ندارند . اینجاست که شما می‌توانید آن‌ها را هدایت و راهنمایی کنید . نمونه کارهای خود از نوجوانان قبلی که در مکان‌ها و سبک‌های مختلف عکس گرفته‌اید را نشان دهید . احتمالا یک ایده عالی از چیزهایی که آنها دوست ندارند، به شما کمک می کند تا گزینه های خود را محدودتر کنید.

2. پخش موسیقی در طول جلسه
موسیقی می‌تواند به نوجوان کمک کند که آرام شود و در طول جلسه احساس دست پاچگی کمتری داشته باشد. قبل از شروع جلسه از آنها درخواست کنید فهرست موسیقی که علاقه دارند را برای طول جلسه انتخاب کنند. موسیقی همچنین می تواند شکاف را در حالی که شما از آنها عکاسی می کنید و نمی توانید بر روی مکالمه تمرکز کنید پر کند. همچنین می‌تواند از جمله جزییات کوچکی باشد که به راحتی می‌تواند نادیده گرفته شود. وقتی که مراجعه کننده شما یک نوجوان خجالتی است که پرحرف نیست، موسیقی می تواند کمک کند.
تجربه مشتری این است که چه چیزی از زبان و ارجاعات مشتریان فعلی را در اختیار دارد. هنگامی که شما نوجوان را به کنترل کردن برخی از کارهای جلسه تشویق می کنید، باعث احساس شنیده و دیده شدن می شود. یک تصمیم کوچک در انتخاب این که چه موسیقی گوش می دهد می‌تواند کل تجربه شما را مثبت کند.

۳. وسایل صحنه و لوازم جانبی
وسایل صحنه می‌تواند یک کمک بزرگ در طول جلسات مهم باشد. لوازم عکاسی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید ، با این حال ، موارد زیر رایج‌ترین و برای پرتره‌های مهم هستند :
• آلات موسیقی
• لوازم ورزشی مثل توپ ، یونیفورم و پس‌زمینه
• ماشین نوجوانان
• سرگرمی های آنها مانند دوربین برای عکاسی، تدارکات هنری و یا سه پایه برای نقاشی
• لوازمی که توصیف کننده شخصیت نوجوانان است
• کلاه و روپوش مدرسه آن‌ها
• بالن های جشن فارغ‌التحصیلی

همچنین لوازم صحنه به نوجوان کمک می‌کند که با چیزهایی که دوست دارند راحت‌تر ژست بگیرند. و به جلسه یک حس سرگرم‌کننده و شوخ طبعی می‌دهد ، در حالی که یک تجربه بهتر را به شما می‌دهد . به عنوان مثال ، اگر فردی عاشق اسب‌سواری باشد ، می‌توانید به جایی که اسب خود را نگه می دارند بروید و چند عکس بگیرید .
لوازم و وسایل صحنه به جلسه عکاسی هویت بیشتری می بخشد.

۴. ژست و فیگور عکاسی
ژست دهی به مهارت نیاز دارد. شما باید ژست دهی را متناسب نوجوان در نظر بگیرید، در حالی که توجه داشته باشید که آنها نوجوانانی بالغی هستند که در آستانه ورود به دنیای واقعی می باشند.
حالت‌های مختلف را انتخاب کنید که تنوع را پیشنهاد می‌کند. برای دخترها ، ایستادن با دست‌هایشان در کمر یا قفل شدن در هم به صورت آزادانه است . برای پسرها ، آن‌ها در مقابل یک ستون یا دیوار بایستند و یک پا را بالا نگه دارند و یا هر دو پا را عادی نگه دارند .
همچنین نشستن روی پله‌ها پرتره‌های زیبایی را ایجاد می‌کند . نگران نباشید و با لنزهای مختلف آزمایش کنید تا جلوه های مختلف را در طول جلسه در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، یک لنز در 35 میلی متر ممکن است یک عکس جالب در یک منطقه شهری باشد، و این باعث می شود که فضای بیشتری در اطراف سوژه ایجاد شود. یک لنز طولانی تر و فشرده تر می‌تواند بوکه زیبا بدهد و چهره نوجوان را برای یک پرتره متوسط زیبا ایزوله کند .

بازی کردن با لوازم صحنه و سپردن انجام کاری توسط آنها می‌تواند به داشتن اعصاب آرام تر کمک کند.
از دست های آنها برای نگه داشتن کت استفاده کنید ، کمی آنها را خم کنید تا شکل بیشتری ایجاد کنید، میتوانند دستها را را در جیب قرار دهند ، با مو یا لوازم عکاسی بازی کنند ، یا از آنها بخواهید لباس خود را درست کنند . سپردن کاری به دست آن‌ها نیز می‌تواند به تمدد اعصاب در هنگام حضور در جلوی دوربین کمک کند.

عکس های الهام بخش را بررسی کنید و آنها را در تلفن خود ذخیره کنید. گاهی اوقات یک الهام کوچک می‌تواند زمانی که جلسه کمی راکد می شود به شما کمک کند تا چیز متفاوتی ایجاد کنید. یک مزیت عالی در مورد عکاسی نوجوانان و نوجوانان این است که آن‌ها فرصت‌های خوبی برای تجربه کردن شما هستند. بعد از این که شما عکس‌هایی گرفتید که هم والدین و هم نوجوان دوست خواهند داشت ، پیشنهاد میشه کاری تجربی تری را ارائه دهید . برای عکاسی در نورپردازی مختلف اقدام کنید . انجام این کار می‌تواند به شما کمک کند احساس متفاوتی نسبت به جلسه عکاسی و عکس نهایی داشته باشید .

۵. دعوت از سوژه های بیشتر به جلسه
داشتن فرصت برای عکس برداری از بیش از یک سوژه در همان جلسه می تواند یک تجربه سرگرم کننده برای همه سوژه ها باشد. همچنین , تعیین کنید که از چه تعداد سوژه می‌توانید به طور موثر در مدت زمانی که برای جلسه زمان دارید عکس بگیرید.
از گروه در سه‌ تا چهار چیدمان عکس بگیرید . سپس از هر سوژه یک پرتره ساده بگیرید. اگر آن‌ها همه اعضای یک تیم ورزشی یا باشگاه باشند ، از آن‌ها بخواهید که لوازم خود را بیاورند . لوازم صحنه می‌توانند شامل لباس و یا آیتم‌های دیگر باشند که نشان‌دهنده فعالیتی که در آن‌ها شرکت می‌کنند باشند ...

هرچه بیشتر از هر نوجوانان عکس بگیرید ، فرصت‌های بیشتری برای فروش آثار چاپی و محصولات خواهید داشت . سعی کنید عکس‌های کاندید از این گروه را هم بگیرید . نشان دادن واکنش‌های طبیعی و صحبت کردن نیز می‌تواند به اندازه عکس‌های ژست دهی معنی‌دار باشد .
در نتیجه
عکاسی از سوژه فراتر از پرتره فارغ التحصیلی کلاسیک است که پدر و مادرها به دنبال آن بودند. نوجوانان به منظور ثبت شخصیت واقعی خود قبل از آغاز ماجراجویی بعدی شان در زندگی، حضور و مشارکت فعالانه دارند. نگه داشتن جلسه عکاسی به صورتی که سرگرم کننده باشد و همچنین آزمایش با نورپردازی و ژست های متفاوت ، می‌تواند به شما کمک کند جلسه را بسیار جالب‌تر و هیجان‌انگیزتر کند .
شما می توانید جدیدترین آموزش های عکاسی در موضوعات مختلف را از بخشی آموزش عکاسی سایت دنبال کنید
لطفا نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود