خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش حرفه ای برش تصاویر در فتوشاپ

gfxdownload.ir
7,549
0

آموزش رایگان برش حرفه ای تصاویر در فتوشاپ

How to Cut Out a Person FAST
نحوه برش سریع یک شخص با Select AND Mask

توضیحات آموزش:


در این قسمت از دانلود آموزش فتوشاپ، آموزش جدا کردن عکس از پس‌زمینه را آموزش خواهیم داد. نرم افزار فتوشاپ، ابزارهای متنوعی را برای برش تصاویر و انتخاب ها ارائه می دهد. با این حال با وجود گزینه های بسیار زیاد ، پیدا کردن ابزار مناسب برای کار بسیار سخت می باشد. برخی از ابزارهای انتخاب مانند ابزار قلم بسیار دقیق هستند ، اما یادگیری آن ممکن است کمی دشوار باشد و زمان انجام مراحل انتخاب همه با دست انجام می گیرد.
ابزار Select and Mask در فتوشاپ برای آسانتر کردن مراحل برش عکس طراحی شده اند.
در این قسمت از دانلود آموزش فتوشاپ، خواهید آموخت که چگونه از Select and Maskاستفاده کنید تا شخصی را در فتوشاپ ببرید! این ابزار کامل برای زمانی مناسب است که با یک پس‌زمینه نسبتا ً ساده کار می‌کنید و نیاز دارید زمانی کمی صرفه‌جویی کنید.

آموزش Select and Mask


اگرچه برای هر موقعیتی مناسب نیست ، اما وقتی که با یک پس زمینه رنگی یا ساده کار می کنید ابزار Select and Mask باید انتخاب شما باشد. در این مثال آموزشی، سوژه ای داریم که در مقابل یک پس زمینه آبی ساده عکس گرفته شده است. این یک مثال معمول است ، چون در عکاسی استودیو اغلب از یک پس‌زمینه روشن یکپارچه استفاده می شود .

بنابراین اگر بخواهیم بک گراند را تغییر دهیم چه می کنیم؟ همانطور که اشاره کردیم ، راه های بسیاری برای رفع این مشکل وجود دارد. اما اگر وقت کافی برای انتخاب صحیح سوژه با قلم و ابزار قلم را نداریم ، چه می شود؟ و بسته به مکان و نحوه نمایش عکس ، یک انتخاب بسیار دقیق ممکن است لازم نباشد.

اینجاست که ابزار Select and Mask به کار می آید . می توانید آن را در زیر منوی Select پیدا کنید. روی گزینه Select and Mask کلیک کنید و کادر آن باز خواهد شد.
اولین ابزاری که می خواهیم از آن استفاده کنیم Quick Selection Tool است که می توانید در بالای نوار ابزار در سمت چپ پیدا کنید. به سادگی بر روی یک منطقه نقاشی کنید و فتوشاپ به طور خودکار انتخاب مناطق مشابه را آغاز می کند. بنابراین اگر می خواهید یک پس زمینه آبی را انتخاب کنید ، مانند مثال موجود ، از ابزار Quick Selection برای رنگ آمیزی روی آبی استفاده کنید و فتوشاپ تمام تلاش خود را برای یافتن و انتخاب بقیه پس زمینه انجام خواهد داد.

این یک پایه و اساس عالی به ما می دهد ، اما هنوز کار ما انجام نشده! ممکن است توجه داشته باشید که انتخاب در برخی مکان‌ها ، به خصوص در اطراف جزئیات نرم مانند مو ، نسبتا ً دشوار است . توصیه می کنیم مناطقی مانند این جا را جداگانه انجام دهید. زمانی که انتخاب اولیه خود را انجام دادید , آن را به صورت لایه Mask بارگذاری کنید تا مطمئن شوید خروجی آن به صورت لایه Mask تنظیم‌شده و روی Okay کلیک کنید . این کار انتخاب شما را به لایه ماسک تصویر اعمال می‌کند و برخی قسمت‌ها را غیر قابل مشاهده می‌کند و برخی از آن‌ها قابل‌مشاهده است . اما در این مثال ما سوژه را حذف کردیم و پیش زمینه را حفظ کردیم. برای رفع این مشکل ، به سادگی Layer Mask را برعکس کنید.

با حذف سوژه , سعی کنید آنها را در بالای لایه جدید Solid Color Fill قرار دهید. رنگ پس زمینه جدید را به گونه ای تنظیم کنید که به شما در دیدن و اصلاح لبه های خشن انتخاب کمک کند.

ابزار Refine Edge در فتوشاپ


حالا بیایید لبه های خشن را پاک کنیم. وقتی آماده رسیدگی به لبه های دقیق تر هستید ، مجدداً Select and Mask را باز کنید. ابزار زیر Quick Selection ابزارTool Refine Edge Tool است. شما می‌توانید از این براش برای رنگ کردن در اطراف لبه انتخاب خود استفاده کنید و فتوشاپ به طور هوشمندانه هر قطعه‌ای را که مطابقت ندارد ، از بین ببرد. به عنوان مثال ، ما مقداری رنگ آبی در داخل و اطراف موهای سوژه خود داریم که وقتی برش خودکار اولیه را ایجاد کردیم ، حذف نشد . اکنون با استفاده از ابزار Refine Edge در فتوشاپ می توانیم اطراف آن مناطق را رنگ آمیزی کنیم تا فتوشاپ نقاط باقی مانده از پس زمینه اصلی را از بین ببرد.

و این همان نکته مهم این قسمت از دانلود آموزش فتوشاپ است ! مهم است به یاد داشته باشید که انتخاب‌ها و ماسک‌ها را می‌توان در طول زمان تغییر داد ، بنابراین اگر در مرحله اول کامل آن را برش ندهید ، می‌توانید به اصلاح آن با استفاده از Select and Mask و همچنین دیگر ابزارها ادامه دهید.


تماشای آنلاین آموزش رایگان برش تصاویر در فتوشاپ

حجم فایل 12 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود