خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

تکنیک های صرفه جویی زمان در پریمیر پرو

gfxdownload.ir
2,324
0
تکنیک های صرفه جویی زمان در پریمیر پرو

تکنیک های صرفه جویی زمان در پریمیر پرو
4 نکته Premiere Pro که باعث صرفه جویی در وقت می شود.
اگر به دنبال صرفه جویی در وقت در برنامه Premiere Pro CC هستید این راهنمایی های سریع می تواند روند کاری شما را سریع تر کند.

در این مقاله پنج نکته عملی را توضیح خواهیم داد که می‌تواند کارآیی شما را افزایش دهد. بیایید نگاهی به چند نکته در Premiere pro بیندازیم. این نکات گنج های پنهانی هستند برای توسعه دهندگان Premiere. با این حال، این نکات اغلب در راهنمایی ها نادیده گرفته می شوند و می توانند باعث صرفه جویی در زمان و تعداد مراحل را از نقطه A به نقطه B کاهش دهند. هنگامی که شما با عجله کار می کنید، هر زمان که بتوانید صرفه جویی کنید بسیار مهم است.
وارد کردن اندازه

بسیاری از دوربین های در رده مصرف کننده در حال حاضر می توانند تا 4K ضبط کنند اما تقاضای مصرف کنندگان برای فوتیج های 4K هنوز بالا نیست. بنابراین ، اگر شما فوتیج 4K را تایم لاین 1080p ویرایش کنید ، می‌توانید مقیاس پیش‌فرض را برای اندازه فریم در تب general preferences انتخاب کنید تا اندازه فوتیجی که وارد کردید با اندازه تایم لاین یکی باشد.

با این حال ، این مساله اطلاعات resolution بسیار مهمی را حذف می‌کند، و اگر این گزینه را انتخاب کنید ، ممکن است به نظر بیاید در سایز 1080p عکس گرفتید . در عوض، شما می خواهید اندازه فریم را تنظیم کنید که اندازه مقیاس کلیپ را تا 50٪ کاهش می دهد. این به شما این امکان را می دهد که فوتیج 4K را افزایش دهید.

با این حال ، انتخاب این کار روی هر عکس ، دو بار کلیک کردن با ماوس خیلی زیاد است . بنابراین ، کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که پنل Preferences را باز کنیم ، در keyboard shortcuts ، عبارت " set to frame size" را تایپ کنید ، و سپس آن را با یکی از کلیدهای در دسترس جفت کنید .
من 1 را از number pad انتخاب کردم. حالا با فشار دادن یک دکمه می توانید مقیاس کلیپ را تا تنظیمات زمان بندی درست کاهش دهید.
تب Bin (صندوق)

من تمام پروژه های آماده پریمیر را در organized system of bins قرار دادم. هر صحنه دارای صندوق مخصوص خود است و در آن ، فیلم و صدا برای صحنه می باشد همچنین پوشه را می توانید دریافت کنید. این باعث می‌شود صفحه پروژه مرا تمیز و مرتب نگه دارد در نتیجه جاهای تمام موارد را می‌دانم. با این حال، به طور پیش فرض زمانی که صندوق را باز می کنید، در یک پنجره جدید ظاهر می شود.

پنجره‌های bin به طور خودکار بر روی نمایشگر منبع ظاهر می‌شوند که بهترین محل قرار گرفتن پیش‌فرض نیست ، چون شما می‌خواهید پیش نمایش محتوای bin را بر روی نمایشگر منبع نشان دهید . خوشبختانه، شما می توانید این تنظیمات را تغییر دهید بنابراین پنجره bin را در برگه پروژه باز می کند. به راحتی این کار را انجام دهید .گزینه Preferences و سپس General را انتخاب کنید با ماوس بیاید پایین تا bins و گزینه double-click را از open in new window به open in place تغییر دهید. اکنون ، هر زمان که یک bin را باز می‌کنید ، در داخل project manager باقی خواهد ماند . این کار مراحل اضافی انتقال یک bin به اطراف رابط شما را در حالی که فایل‌های پیش‌نمایش را نشان می‌دهد را حذف خواهد کرد .
Unlink کردن صوت
اگرچه کشیدن فیلم به تایم لاین بدون صدا یک کار ابتدائی است ،ولی وب پر از پرسش‌هایی در مورد چگونگی انجام این کار است . اگر شما با فوتیج هایی با صدای یکنواخت یا مستند کار می‌کنید - یا هر چیزی که صدا را اضافی کند - جدا کردن صدا از فوتیج و سپس حذف کردن آن می‌تواند کار سختی باشد. چندین راه برای ساده‌سازی این کار وجود دارد .

هنگامی که فیلم خود را در مانیتور منبع قرار می دهید، هنگامی که نقاط ورود و خروج خود را علامت گذاری کرده اید، با کشیدن این نماد، به جای خود کلیپ، آیکون ها را بکشید.

اگر در حال کشیدن فیلم از project window هستید، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ابتدا علامت آیکون را بردارید، که ویدیو و صوت را قطع می کند، خیلی ساده آن را حذف کنید. بدون نیاز به کلیک راست و انتخاب گزینه"unlink". اگر در حال حاظر در تایم لاین خود رسانه ای متصل با صوت دارید Unlink کردن آنها کار خسته کننده ای است. می توانید کلیپ هایی را که نیازی به unlink کردن دارید انتخاب کنید و با فشردن کلید CNTRL + L حذف کنید.
اندازه still
زمانی که شما با یک فوتیج stills و ویدئویی کار می‌کنید ، مگر این که در یک توالی قبل از ویرایش ، نصب / تعویض را انجام دهید ، ممکن است تا حدی اضافی باشد که آن را از stills به صفحه نمایشگر منبع تبدیل کنید . با این حال، کشیدن عکس از project manager می تواند مشکل ساز باشد اگر نیاز باشد هرکدام را trim کنید. خوشبختانه ، شما می‌توانید به طور خودکار زمان still را تنظیم کنید . به general preferences برگردید و این بخش را خواهید دید .

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود