خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش افتر افکت پاک کردن حافظه دیسک cache

gfxdownload.ir
12,022
0
آموزش افتر افکت پاک کردن حافظه دیسک

آموزش فارسی حذف کردن Cache حافظه دیسک در نرم افزار افتر افکت


Clean After Effects Disk Cache یا پاک کردن حافظه دیسک افتر افکت آموزشی است که در این مقاله به شما ارائه خواهیم داد.
سیستم ذخیره دیسک After Effects سیستمی است که در حال کار با پروژه های پیچیده و بزرگ از آن قدردانی می شود. اگر چه بیشتر کارها در پشت صحنه انجام می شود، اما هنوز نقش مهمی در روند کاری After Effects و صرفه جویی در زمان پیش نمایش و رندر گرفتن دارد. وقتی به کلمه کش فکر می‌کنیم , همانطور که برخی از شما ممکن است بدانید , من فکر می‌کنم یک تن از فایل‌های بزرگ کنار گذاشته شده‌است. زمانی که شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی مانند دود و یا شبیه‌سازی‌های مایعات انجام می‌دهید، در تمام مدت با حافظه‌های نهان کار می‌کنید. از آنجا که After Effects در پس زمینه ذخیره می کند، متوجه می شوم که بسیاری از کاربران گاهی فراموش می کنند که همه چیز در پشت صحنه قرار دارد.
برای کسانی که ممکن است با ذخیره سازی دیسک افتر افکت آشنا نباشند، به طور خلاصه چگونگی عملکرد آن را توضیح می دهیم :
اساسا، هنگامی که فریم ها را پردازش کنید و رندر کنید مانند RAM preview ،After Effects سعی خواهد کرد که این فریم ها و اطلاعات را بر روی دیسک ذخیره کند. به این ترتیب، After Effects در صورت نیاز سریع به این اطلاعات قادر به فراخواندن و استفاده مجدد از اطلاعات خواهد بود. بنابراین اگر تغییرات ایجاد کنید و می‌خواهید دوباره به تغییرات اصلی خود بازگردید ، After Effects نمی‌تواند همه چیز را دوباره محاسبه کند، تنها می‌تواند از اطلاعات حافظه نهان استفاده کند . اگر شما از +AE CS6 استفاده می کنید، شما دارای حافظه کش با کارایی بالا و حافظه دیسک مقاوم هستید که به طور هوشمندانه به شما کمک خواهد کرد تا زمان بیشتری را برای گرفتن رندر ذخیره کنید.
آموزش فارسی افتر افکت پاک کردن کش

همانطور که قبلا اشاره کردیم، گاهی اوقات این حافظه ها بدون اینکه متوجه شویم، حجیم می شوند. برای پاک کردن حافظه پنهان دیسک cache، به قسمت Preferences در افتر افکت، سپس به Media & Disk Cache بروید و Empty Disk Cache را انتخاب کنید. چند نفر گزارش دادند که این کار لزوما ً فایل‌های مربوط به درایو آن‌ها را حذف نمی‌کند ، و این می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد، از جمله اینکه آیا هنوز از فایل‌های نهان استفاده می‌کنید یا نه ، و غیره. شما همچنین می توانید با رفتن به پوشه و حذف فایل ها به سادگی، کش خود را به صورت دستی پاک کنید. باور کنید یا نه، برخی افراد دارای پوشه های کش دیجیتال با بیش از 100 گیگابایت پوشه هستند، که به بعضی از آنها ممکن است دیگر حتی نیاز نداشته باشند. از آنجایی که در حال حاضر راهی برای پاک کردن حافظه کش به صورت خودکار وجود ندارد (به دلایل خوب)، شما باید خودتان این کار را انجام دهید.
برخی از نکات در مورد درایوهای کش:
اطمینان حاصل کنید که از درایو سریع مانند SSD با فضای ذخیره سازی زیادی استفاده می کنید. در صورت امکان، از یک درایو استفاده کنید که جدا از جایی است که فیلمهای شما از توان درایوها بهره می برند. هرچه درایو سریع تر باشد، افتر افکت سریع تر می تواند بر روی درایوها بنویسد. اگر فضای کمتری دارید، سعی کنید حداکثر اندازه کش دیسک را به مقدار مناسب کاهش دهید.
اگر این آموزش فارسی افتر افکت به شما کمک کرد، آن را با ذکر منبع با دیگران به اشتراک بگذارید

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود