خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

سخت افزار و سیستم مورد نیاز برای کار با افتر افکت و پریمیر

gfxdownload.ir
49,051
88
سخت افزار مورد نیاز برای کار با افتر افکت و پریمیر

سخت افزار مورد نیاز برای کار با افتر افکت و پریمیر


بهترین پیکربندی کامپیوتر برای استفاده از after effect و premiere pro چیست؟
همانند اغلب توسعه دهندگان نرم‌افزار , adobe یک لیست از الزامات سیستم برای افتر افکت و پریمیر پرو، برای اطمینان از اینکه سخت‌افزار در سیستم شما با نرم‌افزار آن‌ها کار خواهد کرد , نگهداری می کند. با این حال ، اغلب لیست‌های " الزامات سیستم " تنها اصول اولیه سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای نرم‌افزار را پوشش می‌دهند، نه اینکه چه سخت‌افزاری در واقع بهترین عملکرد را خواهد داد. به علاوه ، گاهی اوقات این لیست‌ها می‌تواند منسوخ شود، سخت‌افزارهای قدیمی را بازبینی و لیست کنید، یا با وضوح تمام سخت‌افزار های کمتر از حد مطلبوب را نشان دهید.
از آنجا که این لیست ها متناقض هستند، ما زمانی را برای انجام این آزمایش صرف کردیم تا مشخص کنیم چه سخت‌افزاری After Effects و Premiere Pro را بهتر اجرا می کند. بر اساس این آزمایش ما لیست خودمان از سخت افزارهای توصیه شده و همچنین تنظیمات خاصی را که متناسب با این توصیه ها می باشد، ارائه می دهیم.

پردازنده (CPU)
پردازنده یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یک ایستگاه کاری After Effects و Premiere Pro است. در حالی که بسیاری از قسمت‌های دیگر سیستم، عملکرد را تا حدی تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، سی پی یو ، هسته اصلی سخت‌افزار است که شامل همه چیز و تمام کارهایی که شما در After Effects و Premiere Pro انجام می‌دهید می شود.
نکته قابل توجه این است که در حالی که نسخه‌های قدیمی‌تر After Effects و Premiere Pro ۲۰۱۵ و قدیمی تر پیکر بندی‌های پردازنده چند هسته ای خوب کار می‌کرد ( از جمله سیستم‌های dual Xeon). با توجه به حذف "رندر همزمان فریم چندگانه " ویژگی نسخه فعلی افتر افکت و Premiere در واقع در CPU های مقرون به صرفه که دارای تعداد هسته پایین تر، اما فرکانس عملیاتی بالاتر است بهتر اجرا می شود. استثنایی که وجود دارد رندر گرفتن 3D با موتور 4D است که هنوز می‌تواند از CPU های دارای تعداد بالا استفاده کند.
با تمام CPU های موجود در بازار، ایستگاه‌های کاری ما تنها از یکی از سه گزینه بسته به نوع نسخه After Effects و Premiere Pro که به آن نیاز دارید استفاده می کند. Intel Core i7 8700K 6Core 3.7GHz 4.7GHz Turbo - در نسخه عمومی بهینه AE & PP به کار رفته، Core i7 8700K بالاترین عملکرد ممکن را برای اکثر فرایند های After Effects و Premiere Pro ارائه می دهد. در واقع، در مقایسه با پردازنده نسل قبلی Core i7 7700K، این پردازنده 20% برای کارهای عمومی AE و PP و در مورد استفاده از C4D 3D Renderer، حدود 30٪ سریعتر است. با این حال ، عیب این CPU ( و پلت فرم کلی ) این است که تنها به ۶۴ گیگابایت رم محدود می‌شود، در حالی که عملکرد آن با استفاده از Cinema4D 3D Renderer بسیار مناسب است، اما این بهترین چیزی نیست که شما می‌توانید به دست آورید.
Intel Core i7 7820X 8 Core 3.6GHz 4.3/4.5GHz Turbo - اگر پروژه‌های شما به RAM سیستم بیشتری از آنچه پلتفرم Core i7 8700K's در دسترس دارد نیاز دارد ، Intel Core i7 7820X به دو برابر حافظه RAM تا حدود ۱۲۸ گیگابایت رم اجازه می‌دهد. در حالی که برای رندر کردن Cinem4D کمی سریع‌تر است ، توجه داشته باشید که این مقدار حدود ۱۰ درصد آهسته‌تر از Core i7 8700K برای انجام بسیاری از کارها در AE & PP است .
(Intel Core i9 7900X 10 Core 3.3GHz (4.3/4.5GHz Turbo - برای افرادی که به دنبال بهبود عملکرد با رندر Cinema4D هستند، Core i9 7900X باید 20٪ عملکرد بالاتری از Core i7 8700K داشته باشد. این پردازنده همچنین یک گزینه عالی در نرم افزارهایی مانند Premiere Pro است، و این باعث می شود که توازن عالی بین After Effects و Premiere Pro ایجاد شود.
(Intel Core i9 7940X 14 Core 3.1GHz(4.3/4.4GHz Turbo - اگر به سنگینی از Cinema4D renderer استفاده می کنید، Core i9 7940X باید بهترین عملکرد ممکن را در After Effects و Premiere Pro ارائه دهد. مانند Core i7 7820 X و Core i9 7900 X ، مطلع باشید که عملکرد در اغلب کارها ۱۰ درصد کندتر از Core i7 8700 K خواهد بود . با این حال ، این سی پی یو در حال حاضر سریع‌ترین CPU برای Premiere Pro است که اگر با هر دو نرم افزار After Effects و Premiere Pro و کار کنید بهترین انتخاب است.

واحد پردازش گرافیکی (GPU)
با شروع به کار با After Effects و Premiere Pro 2015.3 (و ادامه در نسخه های جدیدتر)، Adobe مقدار سرعت GPU مورد استفاده در نرم افزار خود را افزایش داده است.
افکت های زیر در حال حاضر قادر به استفاده از GPU برای افزایش قابل‌ توجه عملکرد هستند :
Lumetri Color
Gaussian Blur
Sharpen
Brightness & Contrast
Find Edges
Hue/Saturation
Mosaic
Glow
Tint
Invert
Drop Shadow
Fractal Noise
Gradient Ramp
Levels
Offset
Fast Box Blur
Layer transforms (position, rotation, opacity, etc.)
Layer motion blur
Bicubic sampling
Transform effect
Directional Blur effect
Immersive video VR effects
با این حال، اگر چه افتر افکت و پریمیر پرو هم اکنون می توانند از GPU استفاده کنند، ما متوجه شده ایم که حتی یک کارت ویدئویی برد متوسط عملکرد مشابهی را به عنوان یک کارت با کیفیت بالا ارائه خواهد داد. بنابراین در حالی که داشتن یک GPU می‌تواند عملکرد را برای برخی از افکت ها تا حد 10X افزایش دهد، خرج کردن بیشتر بر روی یک GPU سریع‌تر منجر به سود و کارایی بیشتر نخواهد شد.
یک GPU قدرتمند تر تاثیر زیادی بر روی After Effects و Premiere Pro نخواهد داشت. سیستم های ما شامل تعدادی از گزینه های GPU است که برای AE & PP ضروری نیستند. به ویژه در Premiere Pro، یک GPU خوب نه تنها زمان لازم برای رمزگذاری یک ویدیو را بهبود می بخشد، بلکه می تواند مقدار زمان بندی زمانی خود را که بدون نیاز به پیش نمایش که در ابتدا تولید می شود، به طور چشمگیری افزایش دهد.
برای تمام محصولات Adobe، ما به طور کلی استفاده از یک کارت NVIDIA GeForce را توصیه می‌کنیم ، اگرچه کارت‌های NVIDIA Quadro می‌تواند کمی قابل اعتماد تر باشد و اگر می خواهید قادر به استفاده از رنگ 30 بیت و یا یک صفحه نمایش 10 بیتی باشید مورد نیاز است. با این حال، کارت گرافیک GeForce همیشه عملکردی عالی به شما می دهد.


حافظه (RAM)
با توجه به مدت، رزولوشن و پیچیدگی پروژه های شما، After Effects و Premiere Pro اغلب می توانند از داشتن مقداری زیادی حافظه قابل دسترس بهره ببرند. مقدار بیشتر RAM به AE و PP اجازه می دهد تا پیش نمایش های بیشتر در RAM را به جای یک دیسک حافظه پنهان ذخیره کند که می تواند منجر به بازپخش بهتر شود. استفاده از SSD سریع به عنوان درایو کش می تواند برخی از عملکرد های از دست رفته را کاهش دهد، اما هیچ هارد دیسکی و یا SSD به سرعت RAM نیست.
به طور کلی، ما 64 گیگابایت رم را توصیه می کنیم مگر اینکه پروژه افتر افکت شما نسبتا ساده باشد یا فقط قصد یادگیری After Effects و Premiere Pro داشته باشید. اگر شما با پروژه‌ آماده افتر افکت بسیار پیچیده کار کنید، ایستگاه کاری استاندارد استفاده از حافظه ۱۲۸ گیگابایت رم را اجازه می‌دهد. مطمئن شوید که مقدار RAM را که می خواهید برای برنامه‌های دیگر آزاد باشد تنظیم کنید، از طریق منوی " Edit > Preferences > Memory تا سیستم شما را از bogging نگه دارد به خاطر اینکه حافظه RAM کافی برای بقیه سیستم وجود ندارد.
یک پیشنهاد ما همیشه این است که آنچه را که در آینده انجام خواهید داد در نظر بگیرید.
اگر فکر می کنید که رزولوشن فایل های ویدئویی یا پیچیدگی پروژه های خود را افزایش می دهید، ما به شدت توصیه می کنیم در مورد مقدار فضای RAM از ابتدا تصمیم گیری کنید.

ذخیره سازی (هارد دیسک)
سیستم‌های ما سه نوع مختلف دیسک ذخیره را بسته به نیازهای خاص شما ارایه می‌دهند :
(Standard SSD (Samsung 850 EVO/Pro - SSD ها در ایستگاه های کاری مدرن، به ویژه به عنوان درایو اصلی شما شامل سیستم عامل و برنامه های نصب شده است. آنها گران تر از هارد دیسک معمولی هستند، اما همچنین چند مرتبه سریعتر است که به شما اجازه می دهد تا ویندوز و برنامه های نصب شده را به طور قابل توجهی سریعتر اجرا کنید. ما هر دو مدل سامسونگ 850 EVO و Pro را ارائه می دهیم با تفاوت اصلی که تحمل نوشتن را داشتند.
(PCI-E x4 M.2 NVMe SSD (Samsung 960 Pro - این درایو ها حدود 30٪ گران تر از یک SSD استاندارد است. اما حدود پنج برابر سریع تر ! با این حال ، در اغلب موارد ، تفاوت عملکرد را مشاهده نخواهید کرد زیرا استاندارد مدرن SSD به قدری سریع است که به ندرت به عنوان عملکرد کند شناخته می‌شود. زمان اصلی که شما می‌توانید از درایو NVMe بهره‌مند شوید وقتی است که شما با فوتیج RAW کار کنید، زمانی که هر تصویر ۱۵ مگابایت یا بزرگ‌تر است. در این مورد ، داشتن رسانه منبع بر روی یکی از این درایوها به شما این امکان را می‌دهد که سریع‌ترexport کنید و احتمال بیشتری وجود دارد که شما بتوانید timeline خود را بدون نیاز به previews اجرا کنید.
(Traditional Platter Drive (WD Red/Gold - این درایوها ممکن است کندتر از سایر درایوهای ما باشند، اما آنها در مقایسه با ظرفیت های 10TB در هر درایو بسیار مقرون به صرفه هستند. در حالی که ما توصیه نمی کنیم به طور مستقیم از این درایو ها در بعضی اوقات استفاده کنید، آنها درایوهای ذخیره سازی طولانی مدت فوق العاده ای ایجاد می کنند و نباید باعث ‌شود که میزان زیادی از عملکرد به طور مستقیم به export برسد. تفاوت اصلی بین WD Redو Gold درایو این است که درایوهای قرمز بسیار آرام هستند، اما WD Red سریع‌تر است. برای After Effects و Premiere Pro(و اکثر بسته های نرم افزاری post-production، به طور کلی دو یا چهار پیکربندی هارد دیسک را با توجه به بودجه و میزان مورد نظر شما توصیه می کنیم.
(Primary Drive - OS/Software (SSD - شامل سیستم عامل شما و پایه ای کهAfter Effects و Premiere Proنصب شده است. یک SSD به شدت توصیه می شود، زیرا تا حد زیادی بهبود سیستم عامل و برنامه های راه اندازی را بهبود می بخشد.
(Secondary Drive - Project Files (SSD/M.2 NVMe - اگر امکان دارد، فایلهای پروژه خود و کش دیسک را بر روی یک درایو ثانویه جدا کنید. برای بسیاری از کاربران SSD استاندارد به خوبی کار خواهد کرد، اما اگر با یک فیلم RAW کار کنید ، درایو a M.2 NVMe عملکرد بهتری می تواند داشته باشد.
(Optional Tertiary Drive - Dedicated Cache (SSD/M.2 NVMe - استفاده از یک SSD اختصاصی برای حافظه پنهان دیسک، می تواند به طور قابل توجهی عملکرد را در هنگام اجرا کردن کامپوزیشن بهبود ببخشد. ارتقاء به با سرعت ترین درایو NVMe می تواند برخی از عملکردها را افزایش دهد، به ویژه اجازه می دهد تا کش دیسک به طور متوسط حدود 20٪ سریعتر نوشته شود.
(Optional Storage Drive (Platter - برای ذخیره سازی طولانی مدت که در آن سرعت بالا SSDs ها معمولا مورد نیاز نیست، یک هارد درایو دیجیتال سنتی بزرگ انتخاب خوبی است، زیرا آنها در هر GB از SSD ها بسیار ارزان ترند.
یکی از عوامل مهم که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم این است که با عملکرد بالاتر هارد دیسک های جدید , توصیه قدیمی برای داشتن یک SSD یا RAID array برای خروج درایو شما دیگر صحیح نیست. آرایه‌های SSDs یا RAID arrays برای بهبود زمان مورد نیاز جهت باز کردن، ذخیره یا به طور کلی جابجایی در اطراف پرونده‌ها ، عالی هستند. اما برای ارائه واقعی پروژه ها باید بین صدور به هارد درایو ، SSD یا حتی ultra-fast PCI-E مبتنی برNVMe تفاوت کوچکی وجود داشته باشد.

Audio Device (دستگاه صوتی)
این مورد اغلب نادیده گرفته می شود، اما کیفیت صوتی بخش مهمی از هر ایستگاه کاری ویرایش ویدئو است. بسته به کیفیت و تعداد کانال های صوتی که لازم دارید، سه نوع دستگاه صوتی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید:
Onboard Audio - در بیشتر مادربردها، کیفیت صدای پردازنده در طول سالها به طور چشمگیری بهبود یافته است. با این حال، از آنجا که تراشه صوتی در همان PCB که بقیه مادربرد وجود دارد قرار دارد، گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد نویز سیگنال باشد که می تواند کیفیت صوتی را کاهش دهد. این یک عامل نیست اگر از خروجی های دیجیتال برای استریو یا 5.1 استفاده کنید، اما اگر از هدفون یا بلندگوهای آنالوگ استفاده کنید، کیفیت ممکن است به همان اندازه که دیگر دستگاه های صوتی اختصاصی قادر به ارائه آن هستند، نباشد.
Internal Sound Card - یک انتخاب رایج در ایستگاه‌های کاری که به صدای کیفیت بالا نیاز دارند است. کارت‌های صوتی داخلی اغلب می‌توانند کیفیت عالی صدا را در مقابل هزینه نسبتا ً پایین ارایه دهند. جنبه منفی بسیاری از این وسایل این است که نرم‌افزار مورد نیاز اغلب برای بازی آماده سازی شده تا تولید صدا و ویدئو. همچنین تعدادی از موارد را داریم که درایورهای کارت صدا داخلی موجب مشکلات عملکرد در Premiere Pro می شوند، بنابراین توصیه می کنیم از این دستگاه ها اجتناب کنید مگر اینکه به یک عملیات خاص به طور قطع احتیاج داشته باشید.
USB DAC - در حال حاضر بهترین توصیه ما برای ایستگاه های کاری Premiere Pro، external DACs است که یک گزینه عالی برای افکت صدا با کیفیت بالا هستند. نه تنها کیفیت عالی است ، بلکه درایورها به ندرت در تضاد با Premiere Pro است ، و گزینه‌های گسترده‌ای برای انتخاب وجود دارد. در حالی که DAC برای شما مناسب است ، به ورودی‌ها و خروجی‌های مورد نیاز شما با هر قابلیت‌های ویژه بستگی دارد.

سیستم و سخت افزار پیشنهادی برای کار با افتر افکت و پریمیر در سال 2022

سیستم و سخت افزار پیشنهادی برای کار با افتر افکت و پریمیر در سال 2022


جی اف ایکس دانلود در این آپدیت سعی دارد سیستم های مناسب برای کار با افتر افکت و پریمیر در سال 2022 را به شما معرفی کند.در خرید سیستم و کامپیوتر مناسب کار شما بحث بودجه و نیازهای کاربر بسیار مهم می باشد . از این رو برای خرید یک سیستم حتما نیاز به مشاوره می باشد.اگر مشکل بودجه ندارید یا دوست دارید با بهترین سخت افزار ها در سال 2022 آشنا شوید می توانید از لیست زیر استفاده کنید .
پردازنده یا cpu پشنهادی جی اف ایکس دانلود :
اگر از کاربران فعال و حرفه ای تدوین هستید ما به شما 2 پردازنده Intel i9 12900K یا AMD Ryzen 9 5900X را پشنهاد می دهیم.برای کاربران میان رده پردازنده Intel i7 12700K مناسب می باشد.یکی از بهترین پردازنده های میان رده با عملکرد عالی و قیمت مناسب برای افتر افکت Ryzen 5 5600X می باشد.
حافظه Ram مورد نیاز در سال 2022 :
ما هرگز به شما نمی گوییم که چه قدر حافظه رم برای کار با افتر افکت یا پریمیر نیاز است ! افتر افکت و پریمیر تشنه رم هستند ! مقدار رم مورد نیاز شما بستگی زیادی به نوع پروژه هایی دارد که روی آن کار می کنید، چه برنامه های دیگری را همزمان باز کرده اید و از چه نوع پلاگین هایی استفاده می کنید.حداقل رم مورد نیاز 16 گیگابایت ، توصیه ما به کاربران میان رده و حرفه ای 32 گیگابایت و کاربران فوق حرفه ای 64 گیگابایت می باشد.می توانید از فرکانس 3200Mhz یا 3600Mhz استفاده کنید . این فرکانس ها قیمت مناسب و کارآیی خوبی دارند.
معرفی کارت گرافیک مناسب:
2کارت گرافیک Nvidia RTX 3060 Ti و RTX 3070 از نظر کارآیی و قیمت بسیار مناسب هستند و پاسخگو شما برای کار با افتر افکت و پریمیر هستند.با توجه به بودجه خودتان می توانید از کارت های 3080 یا 3090 نیز استفاده کنید که قیمت آن ها کمی گران است ! 2 کارت گرافیک Nvidia GTX 1660 Super و AMD Radeon RX 5700 XT عملکرد خوبی دارند و به دوستانی که بودجه کمتری دارند توصیه می شود.
هارد و ssd مورد نیاز در سال 2022 :
یکی از مهم ترین قسمت های سیستم کامپیوتری انتخاب هارد و ssd مناسب می باشد.اگر شما فایل های خودتان را از چند هارد یا ssd در افتر افکت باز کنید سرعت شما بسیار افزایش خواهد داشت ! زیرا خواندن و نوشتن همزمان از یک هارد یا ssd به شدت سرعت شما را کاهش خواهد داد ! این یک نکته طلایی است و ممکن است هر کسی آن را به شما نگوید.شما می توانید از یک ssd برای درایو ویندوز و برنامه های خودتان استفاده کنید و از یک هارد ساتا برای آرشیو یا ذخیره خروجی ها .یکی از بهترین گذینه ها برای خرید NVMe M.2 SSD مدل سامسونگ 970 EVO PLUS یا 980 pro می باشد.


در بالا سعی شد سخت افزار های مناسب برای کار با افتر افکت و پریمیر در سال 2022 را معرفی کنیم.شما نیز می توانید نظر خودتان را برای ما ارسال کنید.برای تبلیغات در این صفحه با ما در ارتباط باشید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    ميهمان
    • محمد امین صابر
    • ( 25 فروردین 1403 )
    • 0
    با سلام خوب هستین
    آیا میتونم با مینی کیس که core i 7 نسل 12 هستش و رم 8 گیگ هست افتر افکت کار کنم یا خیر؟
    ممنون میشم راهنمای کنید.
    1. User Avatar
      مدير کل
      • fahim
      • ( 28 فروردین 1403 )
      • 0
      سلام
      بله میشه کار کرد ولی باید سعی کنید از نسخه قدیمی تر 2023 استفاده کنید
      با ارتقا حافظه رم می تونید بازدهی بهتری داشته باشید .
      این سیستم برای کارهای سبک اکی هست ، در صورتی که نیاز به رندر های سنگین سه بعدی دارید ، این سیستم مناسب نیست
      موفق باشید
      www.Gfxdownload.ir
  2. User Avatar
    ميهمان
    • رابین
    • ( 24 بهمن 1402 )
    • 0
    سلام خسته نباشید
    سیستم من رم ۱۶ گیگ ddr4 و هارد nvm ۵۱۲ با کارت گرافیک uhd فکر می‌کنم اطراف ۶ گیگ یا ۸ گیگ باشه ولی سی پی یو i5 نسل ۹ هست با قدرت 3.1 گیگاهرتز الان این سیستم برای افتر افکت ۲۰۲۴ مناسب هست ؟من الان کارهای حرفه‌ای باهاش نمی‌خوام انجام بدم ولی وقتی برنامه رو باز می‌کنم فنش حسابی صداش در میاد
    1. User Avatar
      مدير کل
      • fahim
      • ( 26 بهمن 1402 )
      • 0
      سلام
      مشکل خاصی ندارید و می تونید کار کنید . البته برای کارهای حرفه ای مناسب نیست و گرافیک هم یک مقدار ضعیف هست
      موفق باشید
      www.Gfxdownload.ir
  3. User Avatar
    ميهمان
    • پاتریک
    • ( 23 بهمن 1400 )
    • 0
    برای کار با پریمیر حتما کارت گرافیک مجزا نیازه؟نمیشه مثلا با پردازنده گرافیکی ryzen 5 5600 g کار کرد؟
    1. User Avatar
      مدير کل
      • fahim
      • ( 23 بهمن 1400 )
      • 0
      سلام
      می تونید با پریمیر کار کنید ولی برای بعضی افکت های خاص و ...ممکن هست به گرافیک نیاز داشته باشید که برای گرفتن رندر سیستم هنگ می کند و رندر انجام نمی شود.
      www.Gfxdownload.ir
  4. User Avatar
    عضو سايت
    • aydaww
    • ( 14 دی 1399 )
    • 0
    سلام وقت بخیر.
    با سیستم:
    asus n580vd-A
    intel corei7 7700HQ
    cash 6GB
    پردازنده 2/80GHz تا 3/80GHz
    RAM 16GB DDR4
    GEFORCE GTX 1050 GDDR5 / 4GB

    امکان کار با فتوشاپ،افترافکت،پریمیر و به طور کل برنامه های ادوبی بدون مشکل و آسیب به لپتاپ وجود داره؟ یا نیاز به ارتقا داره؟
    چون اصلا نمیخوام ۱ یا ۲ سال دیگه به دلیل کار با این برنامه ها آسیب ببینه.
    به طور کل با این سیستم تا چه اندازه میتونم از برنامه های گفته شده بدون مشکل استفاده کنم ؟
    بیشتر فوکوس من روی فتوشاپ و پریمیر هستش ولی در کل میخوام بدونم دستگاهم تا چه حد توانایی و کشش داره.
    ممنونم
  5. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 14 دی 1399 )
    • 1
    نقل قول: Javad54
    سلام ببخشید من مشخصات لپ تاپم ایناس به نظرتون میشه باهاش پریمیر رو کار کرد؟ اگه میشه کار کرد کدوم نسخش میشه؟

    رم 8 گیگ ddr3

    گرافیک 4 گیگ amd radeon r7 m440

    ویندوز 10 64 بیتی

    cpu core i5 6200U 2.5GHz

    هارد هم یک ترابایت

    فتوشاپ چطور؟ فتوشاپ رو هم میاره یا نه؟ کدوم نسخش؟ ممنون میشم پاسخ بدید چون برام مهمه


    سلام سیستم شما نه خیلی قدیمی هست و نه جدید می تونید از ورژن 2020 نرم افزار های ادوبی استفاده کنید و برای کار معمولی مشکلی نداره

    نقل قول: اکبر عادلی
    سلام خسته نباشین بیشتر نظراتو خوندم ممنون بابت راهنمایی که کردم .
    بنده هم سوالی داشتم
    من خودم رپ هستم و استدیو خانگی دارم برا رکورد و پرده سبز تموم کارامو خودم انجام میدم خواستم بدونم برا سیستم بنده کدوم ورژن افتر افکت و پریمیر مناسب هستش برا یه کلیپ حذف پرده و تصویر سه بعدی میخوام.
    cpu pentium processor G3250
    RAM 2*4 DDR2 1600
    GPU GEFORCE G210
    MOTHERBOARD GİGABAYTE H81M-S2PV
    POWER ASUS PS-1700W


    سلام
    این سیستم خیلی قدیمی هست و اصلا مناسب کار کردن با افتر افکت نیست . به نظرم باید سیستم جدید تهیه کنید ولی خوب با سرعت خیلی کم می تونید از نسخه های 2016 یا 2017 برنامه های ادوبی استفاده کنید.

    نقل قول: aydaww
    سلام وقت بخیر.
    با سیستم:
    asus n580vd-A
    intel corei7 7700HQ
    cash 6GB
    پردازنده 2/80GHz تا 3/80GHz
    RAM 16GB DDR4
    GEFORCE GTX 1050 GDDR5 / 4GB

    امکان کار با فتوشاپ،افترافکت،پریمیر و به طور کل برنامه های ادوبی بدون مشکل و آسیب به لپتاپ وجود داره؟ یا نیاز به ارتقا داره؟
    چون اصلا نمیخوام ۱ یا ۲ سال دیگه به دلیل کار با این برنامه ها آسیب ببینه.
    به طور کل با این سیستم تا چه اندازه میتونم از برنامه های گفته شده بدون مشکل استفاده کنم ؟
    بیشتر فوکوس من روی فتوشاپ و پریمیر هستش ولی در کل میخوام بدونم دستگاهم تا چه حد توانایی و کشش داره.
    ممنونم


    سلام
    مشکلی نداره می تونید تمامی نرم افزار ها را کار کنید بدون مشکل و از نسخه های 2021 هم استفاده کنید.مشخصاتی که ارسال کردین خوب هست ولی انتظار فوق حرفه ای نباید داشته باشین،یک کانفیگ خوب هست که میشه نیمه روان با برنامه ها کار کرد.برای فتوشاپ هیچ مشکلی ندارین فقط ممکنه توی افتر افکت کمی کندی سرعت داشته باشین
    کلا لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین مناسب نیست،اگر فتوشاپ کار می کنید که مشکلی نداره اگه بخواین هر روز رندر های سنگین با افتر افکت بگیرید اصلا لپ تاپ مناسب نیست.در هر صورت همیشه کول پد داشته باشید تا لپ تاپ خنک باشه و عمر بیشتری داشته باشه قطعاتتون
    موفق باشید
    www.Gfxdownload.ir
  6. User Avatar
    ميهمان
    • اکبر عادلی
    • ( 06 دی 1399 )
    • 0
    سلام خسته نباشین بیشتر نظراتو خوندم ممنون بابت راهنمایی که کردم .
    بنده هم سوالی داشتم
    من خودم رپ هستم و استدیو خانگی دارم برا رکورد و پرده سبز تموم کارامو خودم انجام میدم خواستم بدونم برا سیستم بنده کدوم ورژن افتر افکت و پریمیر مناسب هستش برا یه کلیپ حذف پرده و تصویر سه بعدی میخوام.
    cpu pentium processor G3250
    RAM 2*4 DDR2 1600
    GPU GEFORCE G210
    MOTHERBOARD GİGABAYTE H81M-S2PV
    POWER ASUS PS-1700W
  7. User Avatar
    ميهمان
    • Javad54
    • ( 03 دی 1399 )
    • 0
    سلام ببخشید من مشخصات لپ تاپم ایناس به نظرتون میشه باهاش پریمیر رو کار کرد؟ اگه میشه کار کرد کدوم نسخش میشه؟

    رم 8 گیگ ddr3

    گرافیک 4 گیگ amd radeon r7 m440

    ویندوز 10 64 بیتی

    cpu core i5 6200U 2.5GHz

    هارد هم یک ترابایت

    فتوشاپ چطور؟ فتوشاپ رو هم میاره یا نه؟ کدوم نسخش؟ ممنون میشم پاسخ بدید چون برام مهمه
  8. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان محمدمهدی
    • ( 02 دی 1399 )
    • 0
    سلام
    من با لپ تاپی که دارم با افترافکت و مدیا انکودر ۲۰۱۵ و فتوشاپ آخرین ورژن کار میکنم ولی خب زمان رندر گرفتن حدود ۱۰-۱۲ دقیقه طول میکشه برا کار ۱ دقیقه ای ولی با فتوشاپ هیچ مشکلی نداره مشخصات سیستم اینه
    Cpu : intel core i5-460m
    Gpu : nvidia geforce gt540m 1gb
    Ram : 4 gb ddr 3
    Cache : 3 mb
    مدل لپ تاپ acer aspire 5742g هست
    میخواستم بدونم میارزه که ۱٫۱۶۰٫۰۰۰ تومان هزینه کنم و رم رو ارتقا بدم‌ و ۸ گیگ کنم بنظر شما چقدر تاثیر داره افزایش رم؟ تاثیر کمی داره یا زیاده؟طوری هست که به چشم بیاد تغییرش؟
    1. User Avatar
      مدير کل
      • fahim
      • ( 03 دی 1399 )
      • 1
      سلام خدمت شما
      سیستم شما متاسفانه قدیمی هست ، می تونید رم را ارتقاء بدین ولی تاثیر زیادی نخواهد داشت.اگه بتونید یک هارد ssd یا 2 تا ssd اضافه کنید و رم را هم ارتقاء بدین میشه نتیجه خوبی گرفت ولی خوب حدود 3 ملیون تومان هزینه میشه.
      به نظر من بودجتون را تکمیل کنید و یک سیستم جدید تا 20 ملیون تومان تهیه کنید.البته اسمبل کردن سیستم گرافیکی کار هر کسی نیست و باید اون شرکت اصول کار را بلد باشه تا از هزینه شما بهتر استفاده رو کنه.
      با تشکر
      موفق باشید
      www.Gfxdownload.ir
  9. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 01 دی 1399 )
    • 1
    نقل قول: amir7030
    سلام. بنظرتون بین این دو لپتاپ کدوم برای کارهای گرافیکی مناسب تره؟
    Hp da2204-a یا asus tuf fx505dt-c
    ممنون


    سلام
    کلا لپ تاپ را برای کارهای گرافیکی توصیه نمی کنیم.چون کوچکترین مشکلی براشون پیش بیاد،تعویض قطعات و ...سخت هست . ولی بین این 2 مدل ایسوس قطعا بهتر هست ، گرافیک قوی تری داره و کیفیت بهتری هم داره
    موفق باشید
    www.Gfxdownload.ir
  10. User Avatar
    ميهمان
    • amir7030
    • ( 27 آذر 1399 )
    • 0
    سلام. بنظرتون بین این دو لپتاپ کدوم برای کارهای گرافیکی مناسب تره؟
    Hp da2204-a یا asus tuf fx505dt-c
    ممنون
  11. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 18 آذر 1399 )
    • 1
    نقل قول: saeedz
    سلام.من تو زمینه ساخت موزیک ویدئو های حرفه ای فعالیت میکنم.رم8 دارم ولی سی پی یومintel pentuim هستش و موقع کار وقتی که از بخش اسنشیال گرافیک گرافیک وارد میکنم تیک زیادی میزنم.توی افترافکت هم یه موشن گرافیک برای نشان دادن لوگو و ایدی طراحی کردم(البته نه تو سیستم خودم)و وقتی که وارد پروژه پریمیرم کردم کلا نرم افزار هنگه و از اون موقع یک ثانیه هم نتونستم بسازم.میخواستم بدونم با بودجه 15تومن چه سیستمی میتونم بگیرم بشه کار حرفه ای رو نرمال روش انجام داد.و اینکه کیس بگیرم به صرفه تره یا همین کیس رو آپ کنم


    سلام خدمت شما
    متاسفانه دوست عزیز سیستم شما اصلا مناسب کار کردن با افتر افکت و پریمیر نیست.کیس کلا برای کارهای گرافیکی بهتره و با این بودجه هم نمیشه کار خاصی کرد واقعا !
    یک cpu i3 نسل 9 می تونید تهیه کنید با یک کارت گرافیک 1030 و رم 16 .جواب گوی کارهای معمولی هست و میشه باهاش کار کرد.ولی انتظار فوق العاده ای از این سیستم نباید داشته باشید
    www.Gfxdownload.ir
  12. User Avatar
    عضو سايت
    • saeedz
    • ( 18 آذر 1399 )
    • 0
    سلام.من تو زمینه ساخت موزیک ویدئو های حرفه ای فعالیت میکنم.رم8 دارم ولی سی پی یومintel pentuim هستش و موقع کار وقتی که از بخش اسنشیال گرافیک گرافیک وارد میکنم تیک زیادی میزنم.توی افترافکت هم یه موشن گرافیک برای نشان دادن لوگو و ایدی طراحی کردم(البته نه تو سیستم خودم)و وقتی که وارد پروژه پریمیرم کردم کلا نرم افزار هنگه و از اون موقع یک ثانیه هم نتونستم بسازم.میخواستم بدونم با بودجه 15تومن چه سیستمی میتونم بگیرم بشه کار حرفه ای رو نرمال روش انجام داد.و اینکه کیس بگیرم به صرفه تره یا همین کیس رو آپ کنم.البته15 تومن حداقل هستش و بیشتر هم میتونم بدم ولی خوب ترجی میدم با 15 تومن این کار رو بکنم. و اینکه صرفا در حین انجام پروژه مشکل خاصی نداشته باشه موقع خروجی گرفتن اگر سرعتش بالا نبود هم مهم نیست مهم کار نرماله
  13. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 17 آذر 1399 )
    • 0
    نقل قول: سیدهیراد رکنی
    سلام
    با 20 تا 22 میلیون ، پیشنهاد شما برای خرید لپ تاپ جهت کار مبتدی (دانش آموز سوم هنرستان ) با پریمر چیه؟ راهنمایی کنید ممنون میشم


    سلام میتونید لپ تاپ با پردازنده i5 نسل 9 یا i3 نسل10 استفاده کنید و مناسب هستن
    www.Gfxdownload.ir
  14. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 16 آذر 1399 )
    • 0
    نقل قول: alirezzz
    سلام و وقت بخیر
    من میخوام لپ تاپ بخرم واسه ادیت ویدئو و کلا کار با افترافکت در حده متوسط میخواستم بدونم مدله m4800 دل برای این کار مناسب هست؟
    مشخصات کلی
    Core i7-4800MQ 16GB 1TB 128SSD 2GB
    پردازنده
    Intel Core i7-4800MQ Quad-Core 2.7GHz up to 3.7GHz - 8MB Cache
    حافظه RAM
    8GB DDR3L
    حافظه داخلی
    500 , 128GB SSD
    کارت گرافیک
    NVIDIA Quadro K2100m 2GB GDDR5
    صفحه نمایش
    4095*2160 |15.6inch-LED backlight-4k
    یا یه مدل پایین ترش m4700
    سازنده پردازنده Intel
    سری پردازنده Core i7
    مدل پردازنده 3520M
    فرکانس پردازنده 2.9 گیگاهرتز
    حافظه Cache 6 مگابایت
    حافظه RAM
    ظرفیت حافظه RAM 8 گیگابایت
    نوع حافظه RAM DDR3
    حافظه داخلی
    ظرفیت حافظه داخلی 500 گیگابایت
    نوع حافظه داخلی HDD
    پردازنده گرافیکی
    سازنده پردازنده گرافیکی Nvidia
    مدل پردازنده گرافیکی Quadro K1000M
    حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 2 گیگابایت


    سلام
    هیچ مورد خیلی مناسب نیست
    با ارتقاء رم به 16 گیگ در مورد اول Core i7-4800MQ میشه کار کرد ولی خوب انتظار زیادی نباید داشته باشین
    www.Gfxdownload.ir
  15. User Avatar
    عضو سايت
    • alirezzz
    • ( 16 آذر 1399 )
    • 0
    سلام و وقت بخیر
    من میخوام لپ تاپ بخرم واسه ادیت ویدئو و کلا کار با افترافکت در حده متوسط میخواستم بدونم مدله m4800 دل برای این کار مناسب هست؟
    مشخصات کلی
    Core i7-4800MQ 16GB 1TB 128SSD 2GB
    پردازنده
    Intel Core i7-4800MQ Quad-Core 2.7GHz up to 3.7GHz - 8MB Cache
    حافظه RAM
    8GB DDR3L
    حافظه داخلی
    500 , 128GB SSD
    کارت گرافیک
    NVIDIA Quadro K2100m 2GB GDDR5
    صفحه نمایش
    4095*2160 |15.6inch-LED backlight-4k
    یا یه مدل پایین ترش m4700
    سازنده پردازنده Intel
    سری پردازنده Core i7
    مدل پردازنده 3520M
    فرکانس پردازنده 2.9 گیگاهرتز
    حافظه Cache 6 مگابایت
    حافظه RAM
    ظرفیت حافظه RAM 8 گیگابایت
    نوع حافظه RAM DDR3
    حافظه داخلی
    ظرفیت حافظه داخلی 500 گیگابایت
    نوع حافظه داخلی HDD
    پردازنده گرافیکی
    سازنده پردازنده گرافیکی Nvidia
    مدل پردازنده گرافیکی Quadro K1000M
    حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 2 گیگابایت
  16. User Avatar
    ميهمان
    • سیدهیراد رکنی
    • ( 12 آذر 1399 )
    • 0
    سلام
    با 20 تا 22 میلیون ، پیشنهاد شما برای خرید لپ تاپ جهت کار مبتدی (دانش آموز سوم هنرستان ) با پریمر چیه؟ راهنمایی کنید ممنون میشم
  17. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 15 آبان 1399 )
    • 0
    نقل قول: شاسا
    سلام به نظرتون cpu i39100f با یک گرافیک دو گیگ برای کار تدوین مراسم با ادیوس جوابگو هست یا خیر رمشو ۱۶ بگیرم


    سلام سی پی یو و گرافیک تقریبا مناسبه ولی بله اگه رم را به 16 ارتقا بدین قطعا خیلی بهتر خواهد بود.کلا سیستم ایده آل برای ادیت نیست ولی خوب جوابگو هست
    موفق باشید
    www.Gfxdownload.ir
  18. User Avatar
    ميهمان
    • شاسا
    • ( 15 آبان 1399 )
    • 0
    سلام به نظرتون cpu i39100f با یک گرافیک دو گیگ برای کار تدوین مراسم با ادیوس جوابگو هست یا خیر رمشو ۱۶ بگیرم
  19. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 12 آبان 1399 )
    • 0
    نقل قول: مهمان farshad
    سلام
    من یک سیستم قدیمی دارم که تا الان برای همه کارهام از تمام ظرفیتش استفاده کردم
    الان اومدم برایم محصولات شرکت adobe جدیداشو نصب کنم و به صورت تمرین کار کنم ولی متاسفانه دیدم چواب نمیده و نصب نمیشه خواستم سیستم ارتقا بدم متاسفانه با دیدن قیمت ها نفسم بند اومد و فکر خودکشی به سرم زد
    خواستم بدونم قبل از اتقدام به خودکشی محض کنجکاوی با مشخصات سیستم من کدوم ورژن پریمیر و افتر افکت و فتوشاپ نصب میشه
    در حال حاضر فتوشاپ و پریمیر cs6 رو نصب کردم ولی رندر سرعت در حد لاکپشته و گزینه های ماسک هم توی افکت کنترل پریمیرم نیست
    مشخصات سیستم:
    رم 2 گیگ
    intel(R) pentium (R)4 cpu 3.00ghz 1 core
    ویندوز 10
    مادربورد گیگابایت
    کارت گرافیک geforce 210 nvidia که البته از رم میکشه تا 512 هم میشه
    یک سوال دیگه اگه بخوام رم رو ارتقا بدم با این مشخصات تا چه اندازه قابلیت ارتقا داره و آیا مشکل فقط با ارتقای رم حل میشه ؟
    ممنون


    سلام خدمت شما
    متاسفانه این سیستم قابلیت کارکردن با وژن های جدید را نداره.در نهایت بتونید رم را تا 8 یا 16 ارتقا بدین و با ورژن 2017 کار کنید. یا با 10 ملیون میشه سیستم دست 2 یا استوک خریداری کرد که ورژن جدید را هم ساپورت کنه
    موفق باشید
    www.Gfxdownload.ir
  20. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان farshad
    • ( 10 آبان 1399 )
    • 0
    سلام
    من یک سیستم قدیمی دارم که تا الان برای همه کارهام از تمام ظرفیتش استفاده کردم
    الان اومدم برایم محصولات شرکت adobe جدیداشو نصب کنم و به صورت تمرین کار کنم ولی متاسفانه دیدم چواب نمیده و نصب نمیشه خواستم سیستم ارتقا بدم متاسفانه با دیدن قیمت ها نفسم بند اومد و فکر خودکشی به سرم زد
    خواستم بدونم قبل از اتقدام به خودکشی محض کنجکاوی با مشخصات سیستم من کدوم ورژن پریمیر و افتر افکت و فتوشاپ نصب میشه
    در حال حاضر فتوشاپ و پریمیر cs6 رو نصب کردم ولی رندر سرعت در حد لاکپشته و گزینه های ماسک هم توی افکت کنترل پریمیرم نیست
    مشخصات سیستم:
    رم 2 گیگ
    intel(R) pentium (R)4 cpu 3.00ghz 1 core
    ویندوز 10
    مادربورد گیگابایت
    کارت گرافیک geforce 210 nvidia که البته از رم میکشه تا 512 هم میشه
    یک سوال دیگه اگه بخوام رم رو ارتقا بدم با این مشخصات تا چه اندازه قابلیت ارتقا داره و آیا مشکل فقط با ارتقای رم حل میشه ؟
    ممنون
  21. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 24 مهر 1399 )
    • 0
    نقل قول: مهمان امیر
    با سلام. ممنون از راهنمایی های خوبتون. من از لپ تاپ استفاده می کنم و مدل سی پی یوی من:
    core i7 8565U است
    برای خروجی گرفتن از این برنامه ها ممکن است سی پی یو من دچار مشکل بشه؟ ممنون میشم پاسخ بدهید. من فقط از سی پی یو می ترسیدم وگرنه مشخصات دیگه لپ تاپم اینا هستن:
    GTX 1650 Max Q 4G GDDR5
    RAM 8G DDR4 2400
    فکر نکنم مشکلی برای بقیه اجزا پیش بیاد فقط از سی پی یو نگران هستم. لطفا راجع به اینکه با این سی پی یو می تونم خروجی بگیرم یا نه من رو راهنمایی بکنید. ممنون.


    سلام
    نه مشکلی ندارد cpu شما مناسب هست.
    فقط حتما از کول پد استفاده کنید و رندر های سنگین و طولانی مدت را سعی کنید خیلی با لپ تاپ انجام ندین یا اگه انجام میدین حتما چک کنید که بیش از حد لپ تاپ شما داغ نشود
    موفق باشید
    www.Gfxdownload.ir
  22. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان امیر
    • ( 23 مهر 1399 )
    • 0
    با سلام. ممنون از راهنمایی های خوبتون. من از لپ تاپ استفاده می کنم و مدل سی پی یوی من:
    core i7 8565U است
    برای خروجی گرفتن از این برنامه ها ممکن است سی پی یو من دچار مشکل بشه؟ ممنون میشم پاسخ بدهید. من فقط از سی پی یو می ترسیدم وگرنه مشخصات دیگه لپ تاپم اینا هستن:
    GTX 1650 Max Q 4G GDDR5
    RAM 8G DDR4 2400
    فکر نکنم مشکلی برای بقیه اجزا پیش بیاد فقط از سی پی یو نگران هستم. لطفا راجع به اینکه با این سی پی یو می تونم خروجی بگیرم یا نه من رو راهنمایی بکنید. ممنون.
  23. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 30 شهریور 1399 )
    • 0
    نقل قول: مهمان علی
    سلام
    ببخشید من میخواستم که یه سیستم با سی پی یو i5 نسل 10 جمع کنم اما پولم اونقدر نمیرسه که بخوام براش گرافیک خیلی خوبی بزارم. به نظرتون برای کار با پریمیر و افترافکت میشه از گرافیک انبرد یا حداکثر gt1030 استفاده کرد؟


    سلام
    گرافیک های آنبورد مناسب نیستن. می تونید دست دوم بخرید یا همون حداقل 1030 می تونه کفایت کنه
    موفق باشید
    www.Gfxdownload.ir
  24. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان علی
    • ( 30 شهریور 1399 )
    • 0
    سلام
    ببخشید من میخواستم که یه سیستم با سی پی یو i5 نسل 10 جمع کنم اما پولم اونقدر نمیرسه که بخوام براش گرافیک خیلی خوبی بزارم. به نظرتون برای کار با پریمیر و افترافکت میشه از گرافیک انبرد یا حداکثر gt1030 استفاده کرد؟
  25. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 23 شهریور 1399 )
    • 1
    نقل قول: مهمان زینب
    سلام وقت بخیر توضیحاتتون عالی بود.
    من میخوام یک pc بخرم و نزدیک۲۰ تا۲۵ میلیون می‌تونم هزینه کنم، برای کار با فتوشاپ و ایلاستریتور، پریمیر و افترافکت
    لطف میکنید بفرمایید با چه مشخصاتی و سخت افزاری باید باشه؟؟؟
    ممنون


    سلام
    می تونید از سی پی یو i5 نسل 10 و گرافیک 1660 استفاده کنید .متاسفانه به دلیل نوسان قیمت زیاد ارز نمیشه کانفیگ دقیقی را ارائه داد ولی اگه دوست داشته باشین تیم ما می تونه اسمبل سیستم های گرافیکی شما را انجام بده و ارسال کنه
    www.Gfxdownload.ir
  26. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان زینب
    • ( 22 شهریور 1399 )
    • 0
    سلام وقت بخیر توضیحاتتون عالی بود.
    من میخوام یک pc بخرم و نزدیک۲۰ تا۲۵ میلیون می‌تونم هزینه کنم، برای کار با فتوشاپ و ایلاستریتور، پریمیر و افترافکت
    لطف میکنید بفرمایید با چه مشخصاتی و سخت افزاری باید باشه؟؟؟
    ممنون
  27. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 07 شهریور 1399 )
    • 0
    نقل قول: مهمان علی
    سلام
    من یک کامپیوتر با مشخصات زیر دارم:
    cpu:pentiom e7500_gc:1g_ram:4g
    میخواستم بدونم آیا من میتونم در حد کارای معمولی ادیت و خروجی گرفتن ویدیو تا کیفیت 480از پریمیر استفاده کنم؟


    سلام
    با این مشخصات می تونین از ورژن 2014 یا 2015 پریمیر و با سرعت بسیار پایین استفاده کنید
    www.Gfxdownload.ir
  28. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان علی
    • ( 07 شهریور 1399 )
    • 0
    سلام
    من یک کامپیوتر با مشخصات زیر دارم:
    cpu:pentiom e7500_gc:1g_ram:4g
    میخواستم بدونم آیا من میتونم در حد کارای معمولی ادیت و خروجی گرفتن ویدیو تا کیفیت 480از پریمیر استفاده کنم؟
  29. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 30 مرداد 1399 )
    • 0
    نقل قول: مهمان Jozef
    سی پیو های amd که داده به اسم رایزن اینا بهتر و به صرفه تر از سی پی یو های intel نیستن؟؟از نظر سرعتی و کاربردی و همه چیز لطفا اینارو مقایسه کنید.ممنونم


    نقد و بررسی این 2 برند معروف همیشه جز چالش ها بوده . هر کدام از برند ها طرفدار خودشون را دارند.ولی خوب شما با توجه به بودجه می تونید انتخاب مناسب را انجام بدین . الان مدل AMD Ryzen Threadripper 3970X با 32 هسته و 140 مگ کش خودش معادل 5 سی پی یو هست ! وقیمتی در حدود 55 ملیون ! خوب کسی بتونه بخره بسیار عالی هست . در بحث خرید سیستم بیشتر بودجه مهمه .
    www.Gfxdownload.ir
  30. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان Jozef
    • ( 27 مرداد 1399 )
    • 0
    سی پیو های amd که داده به اسم رایزن اینا بهتر و به صرفه تر از سی پی یو های intel نیستن؟؟از نظر سرعتی و کاربردی و همه چیز لطفا اینارو مقایسه کنید.ممنونم