خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

نکات کار با پروژه های افتر افکت مخصوص مبتدیان

gfxdownload.ir
2,222
0
نکات کار با پروژه های افتر افکت مخصوص مبتدیان

Beginners tips for Working with After Effects template
5 نکته برای مبتدیان کار با پروژه های آماده افتر افکت
شاید شما فکر می کنید که می خواهید درگیر قالب های افتر افکت شوید؟ نگران نباشید ! در واقع خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید ، به خصوص اگر با یک پروژه افتر افکت از پیش طراحی‌شده حرفه‌ای کار می‌کنید. با این حال ، برخی اصطلاحات وجود دارند که اگر مبتدی هستید ، باید با آن‌ها آشنا باشید .
این یک پروژه آماده افتر افکت است ...
این بدان معناست که شما باید از آن درAfter Effectsاستفاده کنید. افترافکت برای ایجاد گرافیک متحرک استفاده می شود. این می تواند روشی برای یادگیری باشد، اما استفاده از قالب های از پیش طراحی شده، راه خوبی برای یادگیری اصول است. اگر افتر افکت را ندارید ، شما قادر به استفاده از پروژه های آماده افتر افکت در هیچ برنامه دیگری نخواهید بود .

آیا به این معنی است که از قبل رندر شده است؟ و دیگر نمی توان آن را تغییر داد؟
اگر قالب های آماده افتر افکت از قبل رندر گرفته شده اند، به سادگی به این معناست که فرد دیگری پیش قدم شده و این مراحلو تکمیل کرده تا مطمئن شود از اینکه شما به هیچ پلاگینی نیاز ندارید تا با پروژه افتر افکت کار کنید. رندر از قبل گرفته شده برای یک مبتدی عالی است!

پلاگین افتر افکت چیست؟
پلاگین، بخشی از نرم افزار اضافی (معمولا از اینترنت دانلود شده) است که با After Effects کار می کند تا جلوه های بصری جدید ایجاد کند. معمولا ً پولی هستند و هزینه دارند و گاهی اوقات به تجربه گسترده برای استفاده درست با افتر افکت نیاز دارد . پلاگین ها می‌تواند برای ایجاد ظاهر جدید عالی باشد ، اما اگر شما تازه‌کار هستید ، احتمالا ً استفاده از آن برای مدتی توصیه نمی شود.

پروژه های افتر افکت چگونه کار می کنند؟
پاسخ سریع برای این سوال وجود ندارد. هر یک از این پروژه های افتر افکت، یک اثر هنری است که متشکل از بسیاری از لایه‌ها است . اگر اخیرا یک پروژه افتر افکت خریداری کرده اید یا آن را دانلود کرده اید، احتمالا با دستورالعمل هایی در مورد چگونگی استفاده از آن همراه است. دیسک خود را بررسی کنید یا در فایل zip به دنبال آن بگردید. اگر هنوز هم نمی‌توانید دستورالعمل‌ها را پیدا کنید ، با طراح قالب در تماس باشید .

این برای همیشه ...
بسته به کامپیوتر شما ، می‌تواند رندر پروژه های افتر افکت ساعت‌ها طول بکشد، ممکن است حتی مدتی طول بکشد تا دانلود پروژه افتر افکت مورد نظر شما از اینترنت تمام شود. اما به یاد داشته باشید، برای فردی که این قالب را طراحی کرده دوبار به طول انجامیده تا آن را از ابتدا ایجاد کند، و شما به سادگی کشیدن و رها کردن متن و عکس های خود را جایگذاری می کنید. از زمان رندر خود به عنوان یک فرصت استفاده کن تا پاهات را دراز کنی و از هوای تازه لذت ببری !

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود