خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

gfxdownload.ir
2,158
0
پروژه آماده افتر افکت چیست؟

پروژه آماده افتر افکت چیست؟
اگر به دنبال مفهوم پروژه افتر افکت هستید، این مقاله توضیحات کاملی در خصوص قالب های افتر افکت را در اختیار شما قرار می دهد.پروژه های افتر افکت یک منبع فوق العاده برای هر کسی که به دنبال ساخت پروژه های حرفه ای و سفارشی است می باشد. بیایید نگاهی به دنیای گسترده قالب های افترافکت بیاندازیم.
پروژه های آماده افتر افکت چیست؟
قالب افتر افکت یک فایل پروژه افتر افکت قابل تنظیم است. به طور معمول زمانی که طراح موشن در حال کار بر روی یک پروژه در After Effects است ، آن‌ها از یک ساختار فایل استفاده می‌کنند که برای افراد دیگر قالب‌بندی نمی‌شود تا آن را سفارشی کنند. در یک فایل پروژه معمولی، دیدن عناصر تعریف نشده، سازمان دهی ضعیف و ساختار فایل های گیج کننده غیر معمول نیست. از سوی دیگر، پروژه های آماده برچسب گذاری، سازمان یافته و به آسانی قابل درک هستند.یک پروژه افتر افکت خوب به گونه‌ای طراحی می‌شود که کاربران می‌توانند به راحتی متن ، رنگ‌ها و عناصر طراحی را بدون نیاز به درک ساختارهای پیچیده فایل ایجاد شده توسط طراح گرافیک را تغییر دهند . به طور معمول، طراح موشن گرافیک ، کامپوزیشن (timelines) را ایجاد می کند که به شما اجازه می دهد به سادگی تصاویر و یا فیلم های خود را به داخل بکشید و رها کنید، و فیلد متن را هم به همین روش با استفاده از ویرایشگر متن می توانید سفارشی سازی کنید.
قالب های افتر افکت

بعضی از قالب های افتر افکت برای ایجاد کل فیلم های به پایان رسیده مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که افراد دیگر برای اضافه کردن گرافیک به یک ویدیو که قبلا ایجاد شده است استفاده می کنند. همچنین برخی از پروژه های After Effects برای ایجاد یک افکت مشخص طراحی شده اند. پروژه های آماده افتر افکت ما "gfxdownload" نمونه های بسیار عالی برای دانلود پروژه افتر افکت است.
چه سخت افزار و نرم برای استفاده از افتر افکت نیاز داریم؟
برای استفاده از قالب After Effects به یک کپی از Adobe After Effects روی کامپیوتر Mac یا PC نیاز خواهید داشت . اگر از قبل با این برنامه آشنایی ندارید، After Effects یک برنامه فوق العاده عمیق و در عین حال برنامه کامپیوتری قابل دسترس برای استفاده از موشن گرافیک و کار VFX است. برخی از طراحان تمام مدت زمان کاری خود را صرف ماهر شدن در زمینه افتر افکت می کنند، اما اکثر کاربران After Effects ، به سادگی از آن برای ساخت گرافیک ساده یا جلوه های بصری برای فیلم استفاده می کنند.
After Effects یکی از برنامه‌هایی است که در Cloud Creative توسط Adobe استفاده می‌شود. بر خلاف سایر تولید کنندگان نرم افزار، Adobe نرم افزارخود را در یک بسته اشتراک به نام Creative Cloud به فروش می رساند. به جای این که شما نرم‌افزار را به طور کامل خریداری کنید ، در واقع مجوزاستفاده از تمام کتابخانه نرم افزار را برای هر ماه پرداخت می کنید. در حالی که این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما در واقع باعث صرفه‌جویی پول زیادی در دراز مدت می‌شود.
اگر After Effects را در رایانه خود ندارید، می توانید یک نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان از Adobe دانلود کنید. شما در طول استفاده از نسخه آزمایشی می توانید فیلم های خود را کامل سفارشی سازی و خروجی بگیرید.
برای استفاده از یک قالب After Effects ، شما به یک فایل پروژه After Effects همراه با ( ویدئو ، تصاویر ، موسیقی و غیره ) که فایل پروژه شما ممکن است از آن استفاده کند، نیاز خواهید داشت. بهتر است به عنوان یک پروژه ویدئویی درباره پروژه After Effects نیز فکر کنید. فقط به این دلیل که فایل پروژه دارید به این معنا نیست که تمام موارد متعلق به ویدئو (Assets) را در رایانه خود داشته باشید. مطمئن شوید هنگامی که یک قالب After Effects را دانلود می کنید فراموش نکنید تمام Asset پروژه را ذخیره کنید .
چگونه از پروژه After Effects استفاده کنیم؟
چگونه از پروژه آماده افتر افکت استفاده کنیم ؟

برای استفاده از یک پروژه After Effects ، به فایل پروژه آماده به همراه تمام منابع ویرایش ویدیو لازم دارید. اگر تا الان برنامه افتر افکت را اجرا نکردید، می تونید برنامه را اجرا کنید و با رفتن به منوی File>Open پروژه آماده خود را باز کنید، یا به سادگی دوبار بر روی فایل پروژه از کامپیوتر خود کلیک کنید.
هنگامی که یک قالب افتر افکت را باز می کنید، به طور کلی همه فایل ها را در سمت چپ صفحه در جعبه ای به نام project panel (پنل پروژه) مشاهده خواهید کرد. در وسط یک صفحه نمایش بزرگ ویدئویی به نام پانل کامپوزیشن (composition) خواهید دید. همچنین یک timeline در پایین برنامه مشاهده خواهید کرد. در timeline همه ویدیوها، صوت و عناصر گرافیکی که برای ایجاد ویدیو نهایی استفاده می شوند قرار دارد.
برای یک پروژه گرافیکی ساده، ممکن است فقط یک لایه ویدیویی و متن در timeline کامپوزیشن خود داشته باشید. در یک پروژه، عناصر بیشتری حتی گاهی صدها عنصر وجود خواهد داشت. خوشبختانه، در یک قالب خوب نیازی نیست که همه این لایه‌ها را هدایت کنید. در عوض، یک پروژه خوب (مانند مواردی که اینجا در gfxdownload یافت می شود) تنها از شما درخواست می کند حداکثر به چند لایه ساده دسترسی پیدا کنید.
در قلب هر پروژه After Effects یک ساختار سازمانی به خوبی سازمان یافته است. برای اکثر پروژه ها، تمام چیزی که لازم است انجام دهید، دستیابی به کامپوزیشنی که مربوط به صحنه‌ای است که سعی دارید آن را تغییر دهید است. به عنوان مثال ، اگر می‌خواهید لوگوی پایانی را تغییر دهید ، می‌توانید به دنبال یک کامپوزیشن به نام " End Logo " بگردید و متن و یا عناصر را همانطور که به آن‌ها نیاز دارید ، دستکاری کنید.
هر پروژه افتر افکت متفاوت است، بنابراین مهم است که هر گونه مستنداتی را که با قالب همراه است، بخوانید تا فرایند ویرایش را آسان تر درک کنید. کلیه پروژه های ما در اینجا gfxdownload استاندارد هستند، به این معنی که همه آنها در یک ساختار فایل مشابه قابل تنظیم هستند.
چگونه پروژه های افتر افکت از اسکریپت ها، Expression ها، Assets، پلاگین ها و Preset های مختلف است؟
فایل های زیادی مربوط به افتر افکت وجود دارد که در اینترنت به فروش می رسد. رایج ترین آنها قالب های After Effects است که ما در این مقاله توضیح داده ایم، اما احتمالا بخواهید در میان افتر افکت های آنلاین چند مورد دیگر را هم اجرا کنید. در اینجا معنی هر کدام را تفکیک کردیم و آنها را بررسی خواهیم کرد:
دانلود پروژه افتر افکت

After Effects Script: خطوط کد که به After Effects دستور انجام کاری را می دهند. به طور معمول، اسکریپت ها برای صرفه جویی در زمان برای جلوگیری از انجام کارهای تکراری مثل کپی برداری از لایه ها استفاده می شوند.
After Effects Expression: Expression یک تکه کد سریع از کدها است که به افتر افکت برای تغییر مقدار یک پارامتر خاص اعلام می کند. به عنوان مثال، مفهوم عبارت "wiggle" به معنای ایجاد نوسان مقدار عددها در افتر افکت است. Expression معمولا ً به وسیله واسط برای متخصصان After Effects مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید به راحتی از عهده After Effects بدون اینکه Expression یاد بگیرید بر بیایید.
After Effects Asset: Asset یک فایل است که به راحتی می توان آن را کشید و به پروژه After Effects اضافه کرد کرد. آنها می‌تواند فایل‌های ویدیو، صدا و یا تصویر باشند. به طور معمول ، ویدیو ادیتورها از Asset استفاده می‌کنند که فیلم خود را به سبک خاصی در بیاورند.
After Effects Plugin: پلاگین های افتر افکت پلاگین هایی هستند که توسط یک شخص ثالث ارائه می شوند که به عملکردی فراتر از آنچه که افتر افکت در حال حاضر قادر به انجام آن است موجب می شود. یک پلاگین محبوب، Element 3D است که به کاربران اجازه می دهد آبجکت های سه بعدی را به طور مستقیم در After Effects ایجاد و سفارشی کنند.
After Effects Preset: Preset، یک گروه از پیش تعریف شده از افکت ها و فریم های کلیدی است که می تواند به راحتی به لایه ها اعمال شود. رایج ترین نوع Preset، text animation و color grading است.
چه چیزی شامل قالب افتر افکت است؟
یک پروژه آماده افتر افکت با فایل پروژه و تمام متعلقات مورد نیاز (Asset) برای ایجاد قالب است. به طور پیش فرض، شما نباید هیچ کاری انجام دهید به جز اینکه فایل پروژه را برای شروع ویرایش قالب خود باز کنید. با این حال، اگر به دلایلی فایلهای Asset شما در مکان اشتباه قرار بگیرند، وقتی پروژه خود را باز میکنید، ممکن است پیام خطایی دریافت کنید. نگران نباشید.
فیلم های گمشده را می توان به سادگی با حرکت دادن Asset به ساختار فایل مناسب، با کلیک راست بر روی فایل در پنل پروژه و انتخاب مجدد فیلم ها پیدا کنید.
چگونه می توانیم پروژه افتر افکت خود را ایجاد کنیم؟
ایجاد قالب آماده افتر افکت به طور شگفت آوری آسان است. باز هم این نکته را یادآور میشویم که تنها تفاوت بین یک پروژه آماه و یک فایل پروژه معمولی، سازماندهی آن است، بنابراین تمام کارهایی که باید انجام دهید این است که فایل پروژه After Effects خود را به صورت معنی دار و قابل مفهوم سازماندهی کنید. بهترین کاری که باید انجام دهید این است که خودتان را در جایگاه کاربران قرار دهید. ساختار فایل باید بسیار آسان است و قابل درک باشد. هنگامی که آماده ذخیره پروژه خود بودید، به راحتی می توانید به File> Save As ... بروید و سپس After Effects Template Project را انتخاب کنید.
تفاوت بین یک فایل a .aep و یک فایل پروژه a .aet چیست؟
تنها یک تفاوت بین این دو فایل وجود دارد: overwriting (روی هم نوشتن). فایل های پروژه افتر افکت به گونه ای طراحی شدند که (وقتی کاربری آنها را باز می کند) افتر افکت یک کپی از فایل می گیرد، بنابراین روی فایل اصلی ویرایش صورت نمی گیرد.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود