خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش حرفه ای ابزار pen در فتوشاپ

gfxdownload.ir
1,745
0

آموزش حرفه ای ابزار pen در فتوشاپ
اگر تا به حال تعجب کرده اید که چگونه افراد حرفه ای قادر به انتخاب های کامل یا ایجاد لوگو های زیبا هستند که به هر مقیاس و اندازه ای می تواند باشد، در این مقاله از دانلود آموش فتوشاپ با ما همراه باشید تا طرز کار کردن با ابزار Pen در فتوشاپ را برای شما شرح دهیم. ابزار Pen یا قلم ، یک ابزار قدرتمند و همه کاره است و به شما امکان می دهد اشیاء را از یک عکس برش دهید ، خطوط و اشکال بکشید ، یک تصویر را ترسیم کنید و به ایجاد لوگو از ابتدا بپردازید!
در این قسمت از آموزش فتوشاپ، ابزار Pen را به طور کامل شرح خواهیم داد ، و از مهمترین میانبرهای صفحه کلید تا ساخت خطوط و منحنی های زیبا را ، به شما یاد خواهیم داد. ابتدا با توضیح اصول اولیه و سپس نشان دادن چگونگی استفاده از ابزار قلم برای تغییر رنگ پس‌زمینه ، تغییر یک پس‌زمینه کامل ، و ایجاد یک لوگو ساده در فتوشاپ ، آموزش خواهیم داد!

جزئیات آموزش ابزار pen در فتوشاپ


• سطح: متوسط
• مدت زمان: 2:75 ساعت
• شامل 12 ویئوی آموزشی
• شامل 13 تصویر نمونه
• محصولی از شرکت phlearn
آموزش حرفه ای ابزار pen در فتوشاپ

سرفصل ها

آموزش ابزار pen در فتوشاپ - فصل 01 شامل 1 ویدئو (1:10 دقیقه)


01 - بررسی کلی آموزش کار با ابزار pen


خواهید آموخت که چرا ابزار Pen یکی از ابزارهای قدرتمند در فتوشاپ است.

آموزش ابزار pen در فتوشاپ - فصل 02 شامل 8 ویدئو (1:58 ساعت)


01 - نحوه انتخاب دقیق با ابزار قلم استاندارد


ابزار قلم استاندارد (Standard Pen Tool) ابزار اصلی است که ما برای ایجاد مسیرها و انتخاب ها از آن استفاده خواهیم کرد.

02 - نحوه انتخاب سریع با ابزار Curvature Pen


هنگامی که شما به ذخیره زمان نیاز دارید ، ابزار قلم Curvature می تواند به شما در ایجاد منحنی های مناسب برای مسیرها و انتخاب کمک کند و روند کار را سرعت ببخشد.

03 - چگونه می توان با استفاده از ابزار Freeform Pen انتخاب های ناهموار را ایجاد کرد


آرون را که از ابزار Freeform Pen استفاده می کند تا به طور خودکاراطراف لبه های سطح صخره ای را ردیابی کند، دنبال کنید.

04 - همه چیزهایی که باید در مورد ماسک های وکتور (Vector Masks) بدانید


ماسک های وکتور، به شما امکان می دهد تا مسیرهایی را برای تعریف لایه قابل دیدن استفاده کنید (مشابه لایه های ماسک). بیاموزید که چگونه می توانید ماسک های وکتور را ایجاد و ویرایش کنید تا در انتخاب مناسب به شما کمک کند.

05 - نحوه ایجاد انتخاب ها و مسیرها


Pen Tool دقیق ترین ابزار برای ایجاد انتخاب در فتوشاپ است. بیاموزید که چگونه یک انتخاب و ماسک درست کنید تا فردی از پس زمینه جدا شود.

06 - تفاوت بین شکل ها و مسیرها


با آرون همراه باشید تا تفاوت ها و شباهت های موجود بین شکل ها (shapes) و مسیرها (paths) را شرح می دهد. بیاموزید که چگونه و چه زمانی از هریک استفاده کنید.

07 - نحوه ایجاد شیپ های Flourishes یا شکوفه ای با Brush Stroke Paths


بیاموزید که چگونه با یک براش به مسیری stroke داده و به شما امکان می دهد خطوط زیبایی ایجاد کنید.

08 - نحوه ویرایش نوع ، شیپ و مسیرها با ابزار قلم


هر شکل , مسیر یا نوع می‌تواند در هر زمانی ویرایش و تغییر کند . یاد بگیرید که چگونه از پنل مسیر برای ایجاد تنظیمات در هر مسیر ایجاد شده در فتوشاپ استفاده کنید .

آموزش ابزار pen در فتوشاپ ، فصل 03 شامل 3 ویدئو (41:59دقیقه)


01 - نحوه تغییر رنگ پس زمینه


ابزار قلم برای برداشتن یا تغییر رنگ پس‌زمینه عالی است . یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید , همانطور که یک محصول را بریده , رنگ پس‌زمینه را تغییر داده , و رنگ حاشیه‌ای را حذف می‌کنیم .

02 - نحوه تغییر پس زمینه


ابزار پن برای انتخاب هر چیزی با لبه های نسبتا ً سخت و منحنی ، و راه‌حل ایده‌آلی برای کات کردن هر چیزی در فتوشاپ است . همانطور که در این مثال آرون فردی را انتخاب می کند و آنها را در یک محیط جدید قرار می دهد.

03 - نحوه ایجاد یک لوگو ساده


مانند Adobe Illustrator ، ابزار Pen برای ایجاد گرافیک برداری برای طراحی لوگو مناسب است. نحوه ایجاد لوگو در فتوشاپ را بیاموزید.



آموزش حرفه ای ابزار pen در فتوشاپ


در این قسمت از سری دانلود آموزش فتوشاپ، ما با اصول اولیه شروع می کنیم. یاد بگیرید که خط ، منحنی بکشید و درک کنید که چگونه مسیرها و بردارها در فتوشاپ کار می کنند. هدف از این آموزش این است که از ابزار قلم به راحتی استفاده کنید ، چه در حال ایجاد شیپ و یا دنبال کردن یک تصویر باشید .

پیش زمینه را حذف کنید


نکته اصلی تغییر پس زمینه در فتوشاپ ، شروع با انتخاب عالی است. ابزارPen دقیق ترین روش برای اطمینان از انتخاب قسمت های مختلف از سوژه است که وقتی در یک محیط جدید قرار می گیرند ، کاملاً طبیعی به نظر می رسند.

انتخاب های کامل


وضعیت‌های مشخص و دقیق خواستار انتخاب کامل و تمیز در اطراف یک شی هستند . اگر با عکس های محصول کار می کنید ، ابزار قلم به شما کمک می کند تا لبه های سخت، ناهموار و منحنی های صاف را ردیابی کنید.

شکل ها و لوگو ها را بسازید


ویرایش عکس ممکن است اغلب شامل اضافه کردن شکل ها ، گرافیک ها و لوگو ها به تصاویر باشد. اگر تا به حال فکر کرده اید که چگونه یک لوگو را از ابتدا تهیه کنید ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه این کار را بصورت گام به گام در فتوشاپ انجام دهید!

رنگ پس زمینه را تغییر دهید


توانایی تغییر رنگ پس زمینه یک محصول یا شیء ، مهارت مهمی در فتوشاپ است. در ادامه نشان می دهیم که چگونه می توان در منحنی ها و خطوط هر جسم ردیابی کرد و از آن انتخاب برای تغییر رنگ در پشت آن استفاده کرد.

ماسک های وکتور


ماسک های وکتور شبیه به لایه های ماسک هستند. تنها تفاوت این است که آنها از قدرت و دقت مسیرها استفاده می کنند! خواهید آموخت که با استفاده از ابزار قلم ، انتخابهای کاملاً دقیقی انجام دهید و با استفاده از ماسک های بردار ، قابلیت دیدن را در آن مناطق کنترل کنید.



افکت های متن را ایجاد کنید


ابزار قلم تنها در مورد برش شیپ ها و ایجاد شیپ های سفارشی نیست . با استفاده از مسیرها می توانید از ابزار Pen برای ویرایش type و اضافه کردن افکت های متن شگفت انگیز استفاده کنید.

چگونه خط مستقیمی ایجاد کنیم


بعضی اوقات آنچه شما نیاز دارید ساده ترین چیز است و هنگامی که شما نیاز به ایجاد یک خط کاملاً مستقیم دارید ، ابزار قلم بهترین گزینه است. یک مسیر خط مستقیم درست کنید و سپس یک brush stroke را اعمال کنید تا آن را به طور یکپارچه در تصویر خود جای دهید .

ایجاد خطوط منحنی در فتوشاپ


بدون ابزار Pen ، ساخت منحنی دقیق مورد نیاز شما بسیار دشوار خواهد بود. هرگز نگران لبه های ضخیم یا بریدگی های غیر واقعی نباشید! ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید از ابزار قلم برای ایجاد منحنی های زیبا برای افکت های متن خیره کننده و انتخاب های نرم و طبیعی افراد استفاده کنید.

ردیابی یک تصویر


این که آیا نیاز به ایجاد یک برش کامل دارید یا به طور دقیق ناحیه ای از عکس را انتخاب می کنید ، ابزار Pen بهترین گزینه برای ردیابی یک تصویر با دقت است. فقط در چند دقیقه یک لوگو یا شکل را کپی کنید تا آن را به صورت دلخواه خود درآورید.

کات کردن شئ


بیاموزید که چگونه یک تصویر را برش دهید! تعداد بی شماری از ابزار انتخاب در فتوشاپ وجود دارد. بعضی از آنها به گونه ای طراحی شده اند که به شما کمک می کند سریع تر مانند ابزار Magic Wan کار کنید. و برخی ، مانند ابزار قلم ، به گونه ای طراحی شده اند که دقت و کنترل لازم را برای نتایج حرفه ای به شما ارائه دهند.

آموزشpath در فتوشاپ


مسیرها، خطوط ، منحنیها و شکلهایی هستند که می توانید با استفاده از ابزار قلم در فتوشاپ ایجاد کنید. مسیرها را می‌توان ذخیره ، ویرایش ، و در ترکیب با ابزارهای دیگر برای ایجاد brush strokes یا افکت های خلاقانه بکار برد .

ابزار Curvature Pen در فتوشاپ


اگر تازه کار هستید ، ابزار قلم Curvature یک روش عالی برای شروع یادگیری است.

ابزار Freeform Pen در فتوشاپ


با استفاده از ابزار قلم freeform می‌توانید به راحتی لبه یا شکل هایی را بکشید و فتوشاپ، anchor points و منحنی‌ها را برای شما را ایجاد می کند! یاد بگیرید که از این ابزار هوشمند استفاده کنید تا مسیرها سریعتر و آسان تر از همیشه ایجاد شود!

میانبرهای صفحه کلید قلم ابزار


آشنایی با ابزار قلم به معنای آشنا شدن با کلیدهای میانبر صفحه کلید است. به ایجا و حذف anchor points بپردازید ، منحنی و جهت ها را تنظیم کنید!

تماشای آنلاین پیش نمایش آموزش



پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 1.65 گیگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود