خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود آموزش رایگان فتوشاپ curves tool

gfxdownload.ir
1,892
0
دانلود آموزش رایگان فتوشاپ curves tool

فیلم آموزش رایگان فتوشاپ curves tool
یکی از ابزارهای فتوشاپ که آن را ناچیز به حساب می آورید و احتمالا اشتباه استفاده می کنید!
برخی از مهم‌ترین ابزارها در فتوشاپ هنوز به طور کامل توسط بسیاری از عکاسان استفاده نمی‌شوند. آیا هنوز از استفاده از این ابزارهای محبوب و قدرتمند اجتناب می کنید؟ مربی و عکاس جیم وولنینسکی، بار دیگر با یک ویدئوی هوشمندانه بر روی اینکه ابزار منحنی curves tool در واقع چه کار می کند و چرا برای فرآیند ویرایش بسیار مهم است بازگشته است.در حالی که ممکن است این ابزار موضوع جذابی نباشد ، شما می‌توانید تعداد بسیار کمی از ادیتورهای حرفه‌ای را پیدا کنید که به آن قسم نمی‌خورند و هر روز از آن استفاده می‌کنند.
Welninski در مورد چگونگی استفاده از این ابزار به جزئیات عالی میپردازد و توضیح میدهد که بسیاری از دکمه ها و تنظیمات در واقع چه کاری انجام میدهند. با اینکه من سال‌ها از این ابزار استفاده کرده‌ام ، اما هنوز برخی از ویژگی‌هایی که در ویدئو ذکر شده بودند وجود داشت که من هیچ اطلاعی از آن ها نداشتم .برای دانلود آموزش رایگان فتوشاپ curves tool به ادامه مطلب مراجعه نمایید....
این ویدئو در ادامه توضیح می دهد که چگونه کانال های رنگی خاص را وقتی که درجه عکس ها طبقه بندی می شود تنظیم کنید و قطعا این بخش ارزش دیدن دارد. حتی اگر این ویدئو ابزار منحنی را به صورت عملی در فتوشاپ نشان می‌دهد ، مفاهیم جهانی ذکر شده در ویدئو را می‌توان به راحتی به هر برنامه ویرایش که استفاده می‌کنید منتقل کرد. این تصادفی نیست که تمام ویرایشگران بزرگ عکس ، ابزار منحنی را در برنامه های خود قرار دادند. این یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که یک عکاس می‌تواند به دست آورد .

مدت زمان آموزش :18 دقیقه
زبان :انگلیسی

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 40 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود