خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود آموزش کامپوزیت در فتوشاپ برای مبتدیان

gfxdownload.ir
3,174
2

دانلود آموزش کامپوزیت (Composite) در فتوشاپ برای مبتدیان
از عکاسی محصولات با کیفیت بالا گرفته تا صحنه های مفهومی ، بسیاری از عکس هایی که می بینیم در واقع ترکیب دو یا چند عکس هستند که در مراحل ادیت و ویرایش تولید شده اند. اگر به دنبال یک نقطه شروع عالی به دنیای سرگرم کننده و چالش برانگیز کامپوزیت تصویر هستید ، دیگر جستجو نکنید! در این مقاله از دانلود آموزش فتوشاپ با ما همراه باشید تا هر آنچه از مراحل کامپوزیت و ادیت تصویر در فتوشاپ نیاز است را به شما بیاموزیم.
در این قسمت از آموزش فتوشاپ ، یاد می‌گیرید چطور نور ، پرسپکتیو ، و تنظیمات دوربین را تجزیه و تحلیل کنید تا پیش‌بینی کنید که دو عکس چقدر خوب ادغام خواهند شد. سپس در فتوشاپ روند ترکیب بندی را تجزیه و تحلیل می کنیم ، نکات و تکنیک هایی را برای انتخاب ، پیدا کردن ترکیب عالی و مطابقت با نور و رنگ را خواهید آموخت.

جزئیات آموزش کامپوزیت در فتوشاپ


• سطح: مبتدی
• مدت زمان آموزش: 5.5 ساعت
• شامل 22 ویدئوی آموزشی
• شامل 25 تصویر نمونه
• محصول شرکت PhLearn

سرفصل های آموزش کامپوزیت در فتوشاپ

مقدمه‌ای بر Compositing برای مبتدیان شامل 2 ویدیو ( 6:52 دقیقه)


01 - Compositing - ترکیب‌کردن تصویر چیست؟


Compositing فرآیند ترکیب چند عکس به یک تصویر یکپارچه و طبیعی است . در این آموزش ویدئویی فتوشاپ، اصول اولیه نحوه ایجاد آن را یاد خواهید گرفت .

02 - انتخاب عکس‌ها برای ترکیب‌ : نور , چشم‌انداز و فاصله کانونی


همه عکسها برای ترکیب کردن مناسب نیستند. بیاموزید که چگونه با تطبیق مواردی مانند شدت نور ، جهت نور ، زاویه ، چشم انداز و فاصله کانونی ، تصاویری را پیدا کنید که یکپارچه باهم قابل ترکیب باشند.

آموزش کامپوزیت برای مبتدیان – قاب عکس شامل 3 ویدئویی آموزشی ( 30:12 دقیقه )


01 - قاب عکس - تجزیه و تحلیل تصویر و کار با Smart Objects


ما با یک تمرین ساده از قرار دادن یک تصویر و فریم از یک عکس در صحنه جدید شروع می‌کنیم . آرون چندین تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کند تا ببیند بهترین کار چیست ، به نور و چشم‌انداز در هر کدام نگاه می‌کند . سپس او Smart Objects را معرفی می‌کند و اینکه چگونه می‌توانند به شما کمک کنند سریع‌تر کار کنید .

02 - قاب عکس - از بین بردن زمینه ها و ایجاد سایه های واقعی


در این بخش یاد می گیرید که یک انتخاب ساده را برای حذف پس زمینه و سپس ایجاد سایه های طبیعی با استفاده از Drop Shadows انجام دهید.

03 - قاب عکس - تطبیق رنگ


حتی وجود تفاوتهای ظریف در نور و رنگ می تواند یک کامپوزیت را واقع گرایانه نگه دارد. در مورد check layers یاد بگیرید که به تنظیمات راهنما کمک می‌کند تا بتوانید به دقت رنگ و نورپردازی را تطبیق دهید .

آموزش کامپوزیت در فتوشاپ برای مبتدیان | تصویر قلعه شامل 3 فیلم آموزشی (54:13 دقیقه)


01 – آنالیز و تجزیه و تحلیل تصویر


در ادامه با دانلود آموزش فتوشاپ همراه باشید تا در حالیکه به چیزهایی مانند خط افق ، پرسپکتیو ، و نور نگاه می‌کند تا تصویری از یک قلعه پیدا کند که به طور یکپارچه در تصویر پس‌زمینه ما ترکیب شود .

02 – تصویر قلعه - حذف پیش زمینه و ایجاد افکت مه مانند


ما با انتخاب قسمتی ای از قلعه شروع می کنیم تا پیش زمینه اصلی را حذف کنیم. سپس از یک براش مه - fog سفارشی برای کمک به ادغام قلعه در محیط استفاده می کنیم.

03 – تصویر قلعه - رنگ برای کامپوزیت ها


تطبیق رنگ و اضافه کردن سبک و استایل رنگ می‌تواند به ترکیب تصاویر به هم کمک کند.

کامپوزیت برای مبتدیان | تصویر پرتره - شامل 3 فیلم (1: 00 ساعت)


01 - پرتره - تجزیه و تحلیل تصویر


آرون نشان می‌دهد که چگونه نور و پرسپکتیو می‌توانند پیش‌بینی کنند که چگونه دو عکس با هم مطابقت دارند و روشی برای پیدا کردن خط افق در تصویری که در آن افق قابل‌رویت نیست ارائه می دهد.

02 - پرتره - تطبیق سوژه و پیش زمینه جدید


یاد خواهید گرفت که خطوط افق را هماهنگ کنید ، تاری photorealistic ایجاد کنید ، و نورپردازی را با یک محیط هماهنگ کنید .

03 - پرتره - تطبیق نور ، Hue & Saturation


با استفاده از تصویر سوژه به عنوان یک راهنما , اجازه دهید پس‌زمینه‌ای پیدا کنیم که با نور , چشم‌انداز و فاصله کانونی مطابقت داشته باشد .

کامپوزیت برای مبتدیان | شامل 3 ویدئو از کوهستان (58:33 دقیقه)


01 - کوهستان - تجزیه و تحلیل تصویر


در این بخش نگاهی به تصویر پس زمینه انتخاب شده خود می اندازیم و سعی می کنیم تصویری از شخصی را پیدا کنیم که هم با نور و هم با چشم انداز مطابقت داشته باشد.

02 - کوهستان - از بین بردن زمینه و جدا کردن مو


آرون انتخاب سوژه و موهایش را طوری تنظیم می‌کند که بتواند در پس‌زمینه جدید قرار داده شود .

03 - کوهستان - تطبیق نور و رنگ


از Black & White Adjustment Layers ، Threshold Adjustment Layers و Solid Color Fill Layers استفاده کنید تا نور و رنگ بین سوژه و پس زمینه مطابقت داشته باشد.

کامپوزیت تصویر برای مبتدیان | خانه شناور شامل 4 ویدئو (35:38 دقیقه)


01 - خانه شناور - تجزیه و تحلیل تصویر و ادامه دادن پیش زمینه


آرون تصاویر خانه ها را تجزیه و تحلیل می کند تا بتواند خانه ای را پیدا کند که مطابق با چراغ و چشم انداز انتخاب قبلی ما باشد.

02 - خانه شناور - از بین بردن پیش زمینه و ادامه دادن سطح دیوارها


انتخاب سریع و بریدن بخشی از خانه را انجام داده و سپس از ابزار Clone Stamp برای ادامه دادن دیوار استفاده کنید.

03 - خانه شناور - ایجاد سطح خانه از ابتدا


بیاموزید که چگونه از فیلتر Vanishing Point و یک تصویر دیگر استفاده کنید تا کف خانه شناور را از ابتدا ایجاد کنید!

04 - خانه شناور - تطبیق نور و رنگ


در ادامه همراه با ما باشید تا با استفاده از ابزارهای متنوعی برای بدست آوردن هر طرف خانه برای مطابقت با بقیه نورپردازی های موجود در صحنه استفاده کنید.

کامپوزیت در فتوشاپ برای مبتدیان | صحنه جنگل شامل 4 فیلم (1:17 ساعت)


01 - صحنه جنگل - آنالیز تصویر


آرون تصاویر مختلفی را مقایسه می کند تا دریابد که کاملاً انتخاب واقعی و طبیعی نسبت به تصویر مورد نظر باشد.

02 - صحنه جنگل - از بین بردن پیش زمینه و مطابقت با سطح نور


بیاموزید که چگونه از Channel ها و ابزارPen برای برش دقیق استفاده کنید و نحوه استفاده از Threshold Adjustment Layers را به عنوان راهنما برای مطابقت با نور بیاموزید.

03 - صحنه جنگل – برش دادن مو و ایجاد سایه واقعی


آرون انتخابی تمیز و ظریف از موهای سوژه انجام می دهد و سپس سایه بسیار طبیعی و واقع گرایانه ای را برای کمک به ادغام در پس زمینه جدید ایجاد می کند.

04 - صحنه جنگل - تطبیق نور و رنگ


در بخش پایانی ما ، تصویر جنگلی خود را با تطبیق رنگ ها و سطح نور در سوژه خود با موارد پس زمینه با استفاده از check layers که برای راهنمایی ما است، به پایان می رسانیم.

ایجاد کامپوزیت های زیبا در فتوشاپ


در این قسمت از سری دانلود آموزش فتوشاپ یاد می گیرید که رنگ ، درخشندگی و چشم‌انداز مناسب را برای ایجاد کامپوزیت طبیعی و واقعی انتخاب کنید.

کامپوزیت در فتوشاپ چیست


ترکیب تصویر تعریف بسیار گسترده و آسانی برای درک دارد. وقتی یک کامپوزیت ایجاد می‌کنید ، دو یا چند عکس را با هم ترکیب می‌کنید تا یک تصویر نهایی یکپارچه ایجاد کنید. معمولا ً شامل چندین مرحله برای اطمینان از اینکه همه چیز به نظر برسد ، مستقیما ً از دوربین گرفته شده‌است، می باشد.

چرا ترکیب عکس در فتوشاپ؟


دلایل بیشماری وجود دارند که یادگیری ترکیب عکس‌ها با هم می‌تواند به خلاقیت و حرفه‌ای شدن شما کمک کند. این که شما با محصولات ، مناظر ، عروسی ها کار می کنید ، یا می خواهید افکت های تصویری خیره کننده ای ایجاد کنید ، امکان ادغام دو یا چند عکس با هم اغلب به شما کمک می کند تا تعدادی از مشکلات خلاقانه را حل کرده و از تصاویر خود نهایت استفاده را ببرید.
راهنمایی برای مبتدیان:
اگر یک ایده برای ایجاد یک تصویر عالی داشته باشید اما مطمئن نیستید چطور آن را در دوربین ثبت کنید , این برنامه آموزشی می‌تواند به شما کمک کند! ترکیب‌بندی تصاویر در فتوشاپ می‌تواند به تبدیل تخیل شما به واقعیت کمک کند . این که قصد دارید دو تصویر یا تعداد بیشتری را با هم ادغام کنید ، این آموزش کامپوزیت در فتوشاپ مناسب شما است.

ادغام چندین تصویر به راحتی


Compositing یا ترکیب تصاویر یکی از مهارت‌های بسیار چالش برانگیز برای حرفه ای ها است. این امر مستلزم آگاهی از ابزارهای بی شماری در فتوشاپ و همچنین درک دقیق در مورد نحوه یافتن و گرفتن تصاویری است که به خوبی باهم ادغام شوند.

از مبتدی تا حرفه ای


ما با اصول اولیه شروع می کنیم ، اما این آموزش برای کمک به هنرمندان در هر سطحی از مبتدی تا حرفه ای طراحی شده است. ما اصول اصلی را آموزش می دهیم و بر روی ابزارها ، نکات و تکنیکهای قدرتمندی که می تواند ترکیب شما را به سطح بالاتری برساند ، تمرکز خواهیم کرد.

اسرار ما برای کامپوزیتهای واقعی و طبیعی


ترکیب تصویر با پیدا کردن و گرفتن عکس های مناسب شروع می شود. ما در این آموزش کامپوزیت در فتوشاپ، به شما یاد می‌دهیم چطور تصاویر را به شکلی تجزیه و تحلیل کنید که به شما کمک کند تا مشخص کنید که چقدر با هم مناسب خواهند بود . اصول نور ، پرسپکتیو ، تنظیمات دوربین و موارد دیگر را خواهید آموخت .

تطبیق نور


نور مهمترین عامل در عکس ها است، به همین دلیل است که توانایی شناسایی کیفیت و جهت نور ، برای ایجاد کامپوزیت های عالی بسیار مهم است. تفاوت بین نور نرم ، نور سخت و نحوه تعیین جهت نور را بیاموزید تا به شما کمک کند سوژه شما به طور طبیعی در یک محیط قرار بگیرد.

تطبیق پرسپکتیو


برای اینکه همه چیز به نظر برسد که در همان محیط و از همان دوربین گرفته شده است ، باید مطمئن شوید که ارتفاع و زاویه دوربین در هر عکس مشابه است. ما به شما ترفندهایی را برای یافتن نقاط ناپدید شده و خط افق در هر تصویر نشان می دهیم تا بتوانید به سرعت و به راحتی چندین عکس را در همان صحنه مرتب کنید.

انطباق فاصله کانونی و تنظیمات دوربین


لنزهای با زاویه دید واید، فضا را اغراق آمیز می کنند و همه چیز را به دوربین نزدیکتر می کنند. لنز telephoto ، فضا را متراکم تر می کند و به طور معمول باعث ابعاد طبیعی تر می شود. یاد بگیرید که تفاوت را در فاصله کانونی ، تحریف پرسپکتیو ، و عمق میدان شناسایی کنید تا مطمئن شوید همه عکس‌هایی که ترکیب‌بندی می‌کنید به زیبایی با هم متناسب خواهد بود .

آموزش گام به گام کامپوزیت


مانند بسیاری از موارد دیگر در فتوشاپ ، ترکیب‌بندی یک فرآیند است. ما یک راهنما و آموزش ساده ایجاد کرده ایم تا شما را در هر مرحله همراهی کند ، از تعیین اینکه کدام عکس ها را باید استفاده کنید ، ایجاد برش ها و انتخاب ها ، و ترکیب همه آن ها با اضافه کردن نور و رنگ.

تجزیه و تحلیل عکس


در این آموزش ویدئویی فتوشاپ فقط به شما نشان نمی‌دهیم که چطور تصاویر را با هم ادغام کنید ، به شما نشان خواهیم داد که چرا برخی از تصاویر خاص مناسب هستند و کار خواهند کرد و همچنین چرا دیگر تصاویر مناسب نیستند .

نکات و تکنیک های ترکیب عکس در فتوشاپ


کامپوزیت یا ترکیب عکس ها مدت ها است که جزء اصلی آموزش PHLEARN به حساب می آید. در طول سال‌ها , ما روش‌های مورد آزمایش و - درست را توسعه دادیم تا فرآیند ادغام تصاویر به صورت موثر و کارامد ایجاد شود.

لایه های نور و رنگ


ما نمی‌توانیم همیشه به چشم‌های خود در فتوشاپ اعتماد کنیم . به همین دلیل است که به شما یاد خواهیم داد از ابزارهایی استفاده کنید که به تفسیر چیزهایی مانند رنگ و درخشندگی کمک می‌کنند. یاد بگیرید که سطح نور و color saturation را بین هر تعداد تصاویر سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه مطابقت دهید !

پرتره‌های خانوادگی با مفاهیم خلاقانه


ترکیب تصویر فقط برای تصاویر فوق مفهومی ، علمی تخیلی و فانتزی نیست. توانایی ترکیب واقعی چندین تصویر در کنار هم ، به شما کمک می کند تا مشکلاتی از قبیل چشمک زدن فردی را در یک عکس گروهی یا قرار دادن عروس و داماد در مقابل صحنه ای عاشقانه تر حل کنید. هنگامی که در این آموزش ایده ها و تکنیک ها را فراگرفتید ، آماده خواهید بود که مهارت های ترکیب خود را به گونه ای کار ببرید که برای شما و تصاویرتان بهتر باشد.

نمونه های ساده برای نتایج پیشرفته


ما از مثال های ساده ای استفاده می کنیم ، هر کدام از دو تصویر را در فتوشاپ ترکیب می کنید که این باعث می شود شما به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید تا در هر زمانی شروع به ترکیب ده ها تصویر دیگر کنید.

تماشای آنلاین پیش نمایش



پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 3.37 گیگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 02 اسفند 1399 )
    • 1
    نقل قول: parisa890
    کلی دانلود کردم حجمم رفت. بعد به زبان انگلیسی بود. کاش اولش بگین


    سلام
    در توضیحات نوشته شده محصول شرکت phlearn و داخل پیش نمایش هم کاملا مشخص هست که آموزش به زبان انگلیسی هست . با خواندن توضیحات این مورد را متوجه می شدین .
    آموزش های جدید همه به زبان فارسی هستند و داخل توضیحات هم نوشته شده که زبان فارسی هست
    موفق باشید
    www.Gfxdownload.ir
  2. User Avatar
    عضو سايت
    • parisa890
    • ( 02 اسفند 1399 )
    • 0
    کلی دانلود کردم حجمم رفت. بعد به زبان انگلیسی بود. کاش اولش بگین