خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش ادیت عکس با فتوشاپ Double Exposure

gfxdownload.ir
7,091
0
دانلود آموزش فتوشاپ،ادیت عکس دابل اکسپوژر

دانلود آموزش ادیت عکس با فتوشاپ دابل اکسپوژر Double Exposure
چگونه کارشناس دابل اکسپوژر Double Exposure در فتوشاپ شویم؟
ایجاد دابل اکسپوژر،نور دهی دوگانه پیشینه طولانی از روزهای اولیه فیلم دارد. با فتوشاپ، می‌توانیم به راحتی در کمترین زمان نوردهی ‌های چندگانه را با هم ترکیب کنیم ، برای کمک در تعریف داستان خود، عکس گرفتن از عروس و داماد در محیط رمانتیک جشن عروسی یا تصاویری فراتر از درک جهان که خلاقیت ما را گسترش می‌دهند، ایجاد کنیم .در این فیلم آموزشی فتوشاپ،ما به اصول اولیه آنچه باعث ایجاد دابل اکسپوژر می‌شود و اینکه چطور می‌توانید بهترین تصاویر ممکن را برای ترکیب با هم پیدا و ثبت کنید،می پردازیم.سپس چند مثال ، با ترکیب دو ، سه ، و تا چهار تصویر مختلف را آموزش می دهیم.
آموزش فتوشاپ Double Exposure

دابل اکسپوژر چیست
در حالی که برخی از روش‌ها برای دابل اکسپوژر تغییر کرده‌اند، تعریف آن یکسان است. با فیلم ، می‌توانید یک عکس بگیرید و سپس ، بدون پیش بردن فیلم ، عکس دیگری بگیرید . این منجر به ایجاد دو تصویر از یک قطعه یکسان از فیلم و ایجاد ترکیب خلاقانه می‌شود. فتوشاپ توانایی انجام همان کار را با دو عکس یا بیشتر، با انتخاب‌ها ودقت بیشتر نسبت به قبل به ما می‌دهد.
ویرایش دابل اکسپوژر در فتوشاپ
در این آموزش فتوشاپ، ما به شما نشان می دهیم چگونه با استفاده از ابزارها و تکنیک های قدرتمند در فتوشاپ دابل اکسپوژر ایجاد کنید. از حالت‌های blending ، ماسک‌های لایه ،smart objects ، و موارد بیشتر برای ایجاد نوردهی ‌های دابل اکسپوژر جذاب استفاده کنید که هم خلاق و حرفه‌ای به نظر بیاید .
دابل اکسپوژر بدون محدودیت
تکنیک هایی که در این آموزش ادیت عکس فتوشاپ یاد می گیرید، فقط نمونه ای کوچیک از آموزش ها است. هنگامی که شما بر این مفاهیم تسلط پیدا کردید ، می‌توانید ظاهر و سبک‌های شگفت انگیزی را ایجاد کنید که همه آن‌ها متعلق به خودتان هستند . شما می‌توانید از این تکنیک‌ها در هنگام ویرایش ویدئو با استفاده از تایم لاین ویدئو فتوشاپ برای ایجاد انیمیشن‌های جذاب و سینماگراف استفاده کنید .
کار از طریق چند نمونه
با هفت مثال زیر با ما همراه باشید ، که در آن ما دو ، سه ، و حتی چهار تصویر را با هم ترکیب می‌کنیم. ما با چند تصویر ساده شروع می‌کنیم تا نشان دهیم هر ابزار و تکنیک چگونه کار می‌کنند. سپس افکت های هیجان‌انگیزتر و چالش برانگیز تر را معرفی می‌کنیم .
آموزش ادیت عکس دابل اکسپوژر

توصیه‌هایی برای عکاسی و فتوشاپ
شما می‌توانید تصاویر را با عکس‌های استوک، تصاویر خود ، یا ترکیبی از این دو را ترکیب کنید. مهم نیست که از کجا عکس می‌گیرید ، ما تجزیه تحلیل می کنیم به دنبال چه چیزی باشید که یک دابل اکسپوژر موثر ایجاد کنید. ما همچنین برخی از نکات مهم را که برای ایجاد آموزش عکاسی دابل اکسپوژر باید در ذهن داشته باشید و عکس‌های خود را ثبت کنید تا کنار هم قرار دهید را یادآور می شویم.
ترکیب دابل اکسپوژر
تکنیک‌های این برنامه آموزشی هر آنچه نیاز دارید را در فتوشاپ به شما ارائه خواهد کرد. چه شما دو یا ده عکس را ترکیب کنید ، به شما نشان می‌دهیم چطور المان‌های چندگانه را از منابع مختلف بکشید تا به عکس نهایی خود ادغام کنید .
تم و ایده های خود را گسترش دهید
بهترین بخش ترکیب تصاویر، خلاقیت است که با طراحی یک تم یا ابراز کردن یک ایده همراه است.
افکت های رویایی
ایجاد یک تصویر دابل اکسپوژر یک راه عالی برای خلاق شدن با تصاویرتان است . هنگامی که فرایند ترکیب تصاویر را درک می کنید، می توانید این تکنیک ها را با سایر افکت های ادراکی مانند levitation و advanced compositing ترکیب کنید.
حالت های ترکیب blending mood
حالت های ترکیبی در فتوشاپ ایجاد و ویرایش تصاویر دابل اکسپوژر را ممکن می‌سازند . به سرعت و به راحتی می توانید مناطق روشن یا تاریک تصویری که می‌خواهید قابل‌مشاهده باشد را جدا کنید. در عین حال ، ما به شما نشان خواهیم داد که چطور می‌توان اثربخشی حالت ترکیب را با ترکیب کردن آن‌ها با Layer Masks و Levels Adjustment Layers ، بهبود بخشید .
Smart Objects
ایجاد یک عکس زیبا با استفاده از دابل اکسپوژرهای متعدد اغلب نیاز به آزمایش زیادی دارد. یاد بگیرید برای استفاده از Smart Objects برای کارهای غیر مخرب استفاده کنید.

مشاهده تریلر آموزش



ویژگی های آموزش فتوشاپ دابل اکسپوژر :
• نام آموزش Master Double Exposure in Photoshop
• مدت زمان آموزش 1 ساعت و نیم
زبان انگلیسی
• سطح متوسط
• به همراه نمونه های کار شده
• 9 فایل ویدیویی
• محصول شرکت PHLEARN


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 1.87 گیگابایت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود