خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود آموزش روتوش عکس پرتره در فتوشاپ Surreal

gfxdownload.ir
2,351
0
دانلود آموزش روتوش عکس پرتره در فتوشاپ

دانلود آموزش روتوش عکس پرتره در فتوشاپ با نام Surreal Portrait Compositing با Natalia Seth از شرکت phlearn
ناتالیا یک نیروی خلاق از طبیعت است! با بیش از 200،000 طرفدار و فالوور اینستاگرام، مردم در سراسر جهان از تصاویر رنگی و تخیلی او الهام گرفته اند. در حالیکه او شما را راهنمایی می کند از طریق ایجاد چهار پرتره از محبوب‌ترین پرتره‌های خود در فتوشاپ او را دنبال کنید.یاد بگیرید چطور تصاویر چندگانه را ترکیب کنید ، روتوش های پرتره ، استفاده از رنگ‌آمیزی خلاق ، و بینشی ارزشمند از موفقیت او در یکی از محبوب‌ترین بستر‌های رسانه‌ای اجتماعی را به دست آورید .
روتوش پرتره

رنگ و ترکیب
ناتالیا در ساختن صحنه‌های غیر ممکن پر از رنگ و انرژی مشهور است . شما روند خلاقیت بی پایان وی را ، از ترکیب واقع گرایانه چند عکس با هم ، برای استفاده از رنگ سبکی خواهید دید .
ترکیب تصاویر در فتوشاپ
ترکیب تصاویر بخش سرگرم‌کننده‌ای است که می‌توانید در فتوشاپ داشته باشید . ما اصول ترکیب چندین تصویر را از ایجاد مقیاس واقع گرایانه و پرسپکتیو برای تطبیق سایه روشن ها و سایه‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنیم .
تعدیل کردن رنگ
یاد بگیرید چطور یک تصویر را با استفاده از ترکیبی از LUTs و پریست لایت روم بگیرید . همراه با ناتالیا باشید، که روند رنگ‌آمیزی خود را نشان می‌دهد و لایه‌های متعدد رنگ و آزمایش را به کار می‌اندازد تا زمانی که ترکیبی پیدا کند که متناسب با حالت یک تصویر باشد.
ترکیب تصاویر در فتوشاپ

نکات و تکنیک ها
یاد بگیرید که چطور cutouts سریع و دقیق را درست کنید ، از subtle dodging & burning استفاده کنید ، و تصاویر چندگانه را به طور واقع‌بینانه در یک صحنه ترکیب کنید . این آموزش بسیاری از زمینه ها را پوشش می دهد و شما احساس خواهید کرد که در کمترین زمان شبیه یک فتوشاپ کار حرفه ای هستید .
روتوش پرتره عکس در فتوشاپ
شما فقط به خودتان و یک دوربین نیاز دارید تا عکس‌های عالی بگیرید . مشاهده کنید که چگونه ناتالیا با استفاده از لوازم صحنه به راحتی و کمی دانش فتوشاپ ، پرتره های سوررئال می‌کشد . یاد بگیرید چطور به سرعت عکس‌ها را با هم ترکیب کنید و اصول روتوش پرتره را مانندblemish removal و dodging &a burning را بیاموزید.
ترکیبات سورئالی
حیوانات. اسپری رنگ. اشیاء غیر ممکن. اگر می‌توانید چیزی را تصور کنید ، فتوشاپ می‌تواند آن را به واقعیت تبدیل کند. یاد بگیرید چطور تصاویر چندگانه را با هم ترکیب کنید تا صحنه‌های فراموش‌نشدنی را ایجاد کنید . ناتالیا تکنیک‌های خود را برای برش اشیا و قرار دادن آن‌ها به صورت واقع‌بینانه در یک پس‌زمینه جدید، تجزیه و تحلیل می‌کند .
رنگ ها
ایده های خلاق فتوشاپ

رنگ و سبک

یاد بگیرید چطور از رنگ به طور خلاقانه استفاده کنید تا پرتره‌های ساده خود را به زندگی ببرید .
فتوشاپ LUTs
LUTs ( یا جداول مراجعه رنگ( پریست های رنگی پیشرفته در فتوشاپ هستند . شامل تنظیماتی است که توسط ناتالیا تنظیم می‌شوند که می‌توان از آن برای ساخت یا ترکیب رنگ‌ها استفاده کرد . از این LUTs بر روی عکس‌های خود استفاده کنید و از آن‌ها به عنوان یک پایه برای خلق سبک منحصر به فرد خود استفاده کنید .
اکشن فتوشاپ و پریست لایت روم
علاوه بر LUTs ، شامل لایت روم سفارشی است که توسط ناتالیا طراحی شده‌است تا به شما کمک کند بهترین رنگ ممکن را از تصاویر RAW خود بگیرید . همچنین می‌توانید روند کار روتوش را با روش Dodge & custom Burn فتوشاپ سریع تر کنید ، که برای اضافه کردن شکل و تعریف به سوژه عکس عالی است .
ایده های خلاق فتوشاپ
دیدن اینکه چطور یک نفر دیگر ایده‌های شگفت‌انگیز خود را کنار هم جمع می‌کند ، می‌تواند کمک کند . مشاهده کنید که چگونه ناتالیا مفاهیم خود را مطرح می کند و چگونه آن را از طریق عکاسی و هم روند پس از تولید در فتوشاپ به هم پیوند مرتبط می کند .
تاثیر اینستاگرام
اگر شما هنرمند بصری هستید، اینستاگرام جایی مناسب برای به اشتراک گذاشتن کارتان با جهان است. ناتالیا توصیه‌های ارزشمندی برای ساخت ، حفظ و تعامل با مخاطبان در یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد .
ایجاد محتوای اولیه
به عنوان یک عامل موثر در رسانه های اجتماعی، شما به طور مداوم به محتوای جدید برای اشتراک گذاری با دنبال کننده های خود نیاز دارید. توجه کنید که چگونه ناتالی به خود انگیزه می‌دهد و فرآیند رسیدن به ایده‌های تازه را می‌بیند . زمانی که این برنامه آموزشی را تکمیل کردید ، دوربین خود را بردارید و شروع کنید .
شبکه و تعامل
چگونه با شخصیت های دیگر اینستاگرام ارتباط برقرار کنید؟ چگونه یک جامعه بزرگ از دنبال کننده ها را گسترده تر و مدیریت کنیم ؟ یاد بگیرید که چگونه یک ستاره اینستاگرام موفق زمان خود و چگونگی ساخت و نگهداری ارتباط را از طریق کامنت , استوری‌ها , و dms مدیریت می‌کند .

مدت زمان 4 ساعت و 25 دقیقه
سطح متوسط و پیشرفته
به همراه فایل های lut ، پریست های لایت روم ، اکشن های فتوشاپ و نمونه های آموزش داده شده

نمایش تریلر آموزش



پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 5.17 گیگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود