خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش بروز رسانی و آپدیت فریمور دوربین های نیکون

gfxdownload.ir
7,282
0
آپدیت فریمور دوربین های نیکون

آموزش بروز رسانی و آپدیت فریمور دوربین های نیکون
چگونه Firmware را در دوربین های نیکون به روزرسانی کنیم ؟
بسیاری از ما از به روز رسانی فریمور در دوربین خود غافل می شویم ، اما ویژگی‌های جدید و رفع اشکال اغلب توسط تولید کنندگان از طریق انتشار فریمور جدید اضافه می‌شوند. در این ویدئو ، یاد می‌گیرید چطور فریمور دوربین نیکون خود را به روز رسانی کنید .

در روزهای گذشته، به روزرسانی های فریمور به طور عمده برای رفع مشکلات دوربین DSLR استفاده می‌شد ؛ با این حال ، با انتشار دوربین mirrorless ، شرکت‌ها شروع به افزودن ویژگی‌های جدیدی نمودند که کاربران می‌توانند از طریق انتشار فریمور جدید، آنها را به دست آورند . سونی و فوجی برای انتشار ویژگی های جدید با نرم افزار جدید شناخته شده اند، اما اخیرا، نیکون با اعلام قابلیت جدید تشخیص فوکوس خودکار چشم در دوربین های نیکون Z7 و Z6 ، همراه با فریمور جدید به آن‌ها پیوست.
در این ویدئو , عکاس طبیعت (استیو پری ) قدم به قدم به شما نشان می‌دهد که چگونه آخرین فریمور دوربین خود را نصب کند. او بر روی دوربین نیکون Z7 خود نشان می دهد، این تکنیک می تواند برای هر دوربین دیجیتال نیکون استفاده شود.
به روز رسانی فریمور آسان است، اما یک فرایند ریسکی است. اگر مراحل را با دقت دنبال نکنید، ممکن است دوربینتان را خراب کنید. حداقل، فراموش نکنید که فرایند را با یک باتری کاملا شارژ شروع کنید.

تماشا و دانلود آموزش

حجم فایل 22 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود