خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دوربین‌های برندگان عکاسی خبری 2019

gfxdownload.ir
1,672
0
دوربین‌هایی که عکس برندگان در سال ۲۰۱۹ را عکسبرداری کردند

دوربین‌هایی که عکس برندگان World Press Photo در سال ۲۰۱۹ را عکسبرداری کردند.
World Press Photo (عکس مطبوعات جهان) فقط عکس های برندگان از نسخه 2019 را معتبر ترین مسابقه عکاسی خبری جهان اعلام کرد. داده های جانبی مهم و کاربردی دوربین در کنار عکس های بالا به اشتراک گذاشته شده است و نگاه درونی به آنچه که عکاسان ارشد جهان در حال استفاده از آن هستند را برای ما فراهم می‌کند.
سایت عکاسی اسپانیایی Photolari همه داده‌ها را جمع‌آوری کرده و مواردی از جمله تفکیک برندها ، سیستم‌ها ، دوربین‌ها و فرمت‌های سنسورهای مورد استفاده در سال جاری را منتشر کرده‌است .
در حالی که نیکون به طور شگفت انگیزی تاج را از کانن در سال ۲۰۱۸ با نمایش ۵۲ % از عکس های برنده در مقایسه با ۳۰ درصد کانن ، به دست آورد ، زمان در صدر بودن نیکون خیلی طول نکشید .
در سال جاری، کانن با 46.4 درصد از عکس های برنده، در مقایسه با نیکون با 36.8 درصد ، عقب بوده است. در حالی که سونی در سال گذشته پیشرفت های بزرگی در بازار دوربین های عکاسی کرده است - این دوربین در سال گذشته جزء دوربین های Full Frame در ایالات متحده قرار گرفته است و استفاده از آن توسط خبرنگاران عکاسی در World Press Photo تغییری نکرده است. تنها یک عکاس فینالیست تایید کرد که از دوربین سونی (a7R II) برای کار خود استفاده کرده است.
دوربین‌های برندگان عکاسی خبری 2019

DSLR ها هنوز بر چشم انداز عکاسی خبری تسلط دارند : ۷۱.۱ % از عکس‌های بالا با آن‌ها عکس گرفته شد، در حالی که mirrorless (دوربین بدون آینه) تنها ۴.۴ درصد از عکس‌های موجود را تشکیل می‌داد .

از لحاظ دوربین های منحصر به فرد، Canon 5D Mark IV، Canon 5D Mark III، Nikon D5، Canon 1DX Mark II و Nikon D850 پنج ابزار برتر، انتخاب شده بودند.
و در حوزه اندازه سنسور ، full-frame هنوز هم فرمتی است که بیشتر ترجیح داده می‌شود و قابل قبول تر است.

شما می توانید ببینید که چگونه لوازم بالای دوربین که مورد استفاده در عکس های مطبوعات جهانی است، با چک کردن از کار افتادگی و خرابی ها درسال های 2018، 2017، 2016 و 2015 تغییر کرده است.
هم اکنون می توانید جدیدترین آموزش ها را از قسمت دانلود آموزش عکاسی و نورپردازی سایت دریافت نمایید...

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود