خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

چرا من دوربین کنون را انتخاب کردم

gfxdownload.ir
1,458
0
چرا من دوربین کنون را انتخاب کردم

چرا من دوربین کنون را انتخاب کردم Chose a Canon Camera
به تازگی این فرصت را داشتم که سیستم دوربینم را کاملا ً عوض کنم . من کنون EOS R و کنون lenses/flashes را انتخاب کردم. اگر چند روز پیش از من سوال پرسیده بودید ، انتخاب آخر من کنون بود . این مقاله درباره تغییر نظرم من است. .
من یکی از کاربران قدیمی کنون هستم، تقریبا 15 ساله که از این برند استفاده می کنم. زمانی که من 5D را گرفتم ، نیکون حتی یک گزینه فریم کامل هم نداشت ، و آن‌ها هنوز از سنسورهای CCD هایی که به طرز وحشتناکی کار می‌کردند استفاده می‌کردند . سونی حتی در این معادله هم وجود نداشت .
با این حال ، اخیرا ً به گونه‌ای فزاینده ادامه دادن با کنون ناامید کننده است . دیگر مارک ها به نظر می رسد تغییر و تحول و نوآوری ایجاد می کنند، آشکار کردن ویژگی های مانند تثبیت در بدنه و سنسور کامل عریض 4K. در مقایسه ، به نظر می‌رسد کنون به اندازه کافی برای ماندن در این بازار تغییر و تحول ایجاد نمی کند .
وبلاگ نویسان ، vloggers و هر فرد دیگری با یک پلتفرم تنها به ناامیدی من از کنون اضافه شده‌است . مدل‌های جدید نیکون ، سونی و پاناسونیک به طور گسترده‌ای مورد تمجید قرار می‌گیرند در حالی که مدل‌های کنون به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.
به صورت اتفاقی یکی از مشتری ها پیشنهاد خرید یک سیستم جدید را داد . در نهایت تصمیم گرفتم که می‌توانم از یکی از مدل‌های جدید استفاده کنم . آیا این دوربین نیکون ، سونی یا محصول جدید از پاناسونیک خواهد بود ؟ بعد از تحقیقات گسترده و دقیق ، دوربین کنون EOS - R اولین انتخاب من بود .

مشکل با نظرات کاربران
اغلب ما از تماشای یا مطالعه نظرات در مورد آخرین لوازم دوربین لذت می‌بریم . آنها برای درک بهتر قابلیت های تجهیزات جدید بسیار مفید است. مشکل خواندن نقدها این است که آن‌ها هر ویژگی از یک دوربین را ارزیابی خواهند کرد . با این حال ، در عمل ، افراد بسیار کمی از هر یک از ویژگی های دوربین استفاده می‌کنند . برای مثال ، کنون EOS R و نیکون Z7 برای تنها داشتن یک کارت اسلات مورد انتقاد شدید قرار گرفتند . من می‌دانم که این برای برخی از عکاسان موضوعی است که ممکنه شما را از خرید منصرف کند ، اما اغلب عکاسان که من با آن‌ها صحبت می‌کنم هرگز از سیستم کارت دوتائی استفاده نکرده‌اند . همانطور ، عملکرد ویدیو اغلب تفاوت در بین دوربین ها است .

فراتر از مشخصات
بر روی کاغذ، نیکون، سونی و پاناسونیک همگی بهتر از دوربین EOS R هستند. در حقیقت، در کاغذ، دوربین های دیگر حتی معادل آنها هم نیستند بلکه سطح آنها بالاتر است. در ورزش ، شما دو تیم را بر روی کاغذ مقایسه می‌کنید تا یک تیم مورد علاقه را مشخص کنید. مفسران اغلب می‌گویند : " تیم A بهترین تیم است ، اما بازی در کاغذ برنده نمی‌شود ." من این را در مورد دوربین واقعی یافتم . عوامل دیگری نیز وجود دارند که بر آن تاثیر می‌گذارند که بهترین دوربین برای شما است .
چرا دوربین کنون برای من بهترین است
در چند سال آینده ، از عکاسی دوگانه سفر و معماری ، فقط به سمت معماری تمرکز خواهم کرد. بیشتر کار من هنوز تصویری از یک خروجی با کیفیت 1080 است . من ساختمان‌های بسیار بزرگ با فضای محدود را پوشش خواهم داد . تمام کار من بر روی یک سه‌پایه خواهد بود . با در نظر گرفتن این که عکس‌های من چگونه به نظر خواهند رسید ، من به موارد زیر نیاز ندارم:
ویدیو 4K
-axis stabilization5
عملکرد فوق العاده ISO
مواردی که از آنها بهره مند می شوم:
صفحه LCD بسیار عالی برای فضاهای تنگ
ارتباط WiFi با آی پد
تعادل بین وضوح و کارایی پردازش تصویر
۱۵ سال تجربه استفاده از دوربین‌های کنون
لنز native 17mm tilt shift
هزاران ساعت روتوش در لایت روم با پروفایل ‌های رنگی کنون

اگر هنوز روشن نیست چرا EOS بهترین گزینه برای من است ، اجازه بدهید روی یک نکته تمرکز کنم . هنگامی که از یک ساختمان عکاسی می کنم ، حدود ۲۰۰ عکس می‌گیرم . بسیاری از آنها باید به یک تصویر پانورامیک (با استفاده از لنز tilt-shift) یا یک تصویر HDR ادغام شوند. انجام این کار بر روی کنون 5DS 50-megapixel files ، مدت‌زمان زیادی طول می‌کشد. من اخیرا ً با استفاده از کنون 1DX Mark II برای بیشتر عکس ها استفاده کرده‌ام ، و فقط رزولوشن ۲۰ megapixels را دارد . رزولوشن ۳۰ مگاپیکسلی EOS R برای کاری که من انجام می دادم از نظر وضوح و سهولت استفاده ، مناسب بود .
من یک سال را با سونی A7R II گذراندم . هر چیزی که در مورد کیفیت تصویر گفته می‌شد درست بود : محدوده دینامیکی باور نکردنی ، عملکرد نور کم ، و کنترل نویز . با این حال ، زمان بسیار بیشتری در لایت روم برای گرفتن بهترین خروجی از یک فایل تا فایل کنون شد. این می‌تواند به این دلیل باشد که من عادت دارم با فایل‌های کنون کار کنم ، یا ممکن است به این دلیل باشد که فایل‌های کنون به طور پیش‌فرض " طبیعی‌تر " به نظر می‌رسند . در هر صورت ، در زمان کمتری با دوربین‌های کنون عکس می‌گیرم.
با توجه به اینکه من هر روز از این دوربین استفاده می‌کنم ، می‌خواهم جریان کار بدون دردسر و کارآمد باشد . این برای من ارزش بیشتری تا وضوح بیشتر یا محدوده دینامیکی دارد.
چرا استفاده از سایر برندها نه؟
پاناسونیک S1R به نظر باور نکردنی می‌رسد ، اما در حال حاضر فاقد لنزهای تخصصی مورد نیاز برای معماری هستند . Sony A7R III مورد علاقه من بود. به نظر می رسد که این پکیج کامل است و به خوبی برای هر منظوری مورد استفاده قرار می گیرد. مانند پاناسونیک ، لنز تخصصی معماری ندارد ، اما لنزهای کنون می‌توانند با آن تطبیق داده شوند . موردی که باعث شد از سونی استفاده نکنم این است که آداپتورها توسط کنون یا سونی پشتیبانی نمی‌شوند . زمانی که برای یک سال از یک سونی A7R II استفاده کردم ، عملکرد دو لنز کنون ام به اوج خود رسید در حالی که بقیه به نظر تحت‌تاثیر قرار نگرفتند . این تناقض بیش از حد خطر استفاده حرفه‌ای را نشان می‌دهد .

انتخاب من در نهایت به کنون EOS R یا نیکون Z 7 رسید. من عقیده دارم که نیکون D850 بهترین DSLR است که تا به حال ساخته شده‌است و با نیکون Z 7 به اشتراک گذاری یک چیپ مشابه , گزینه جذابی بود . نیکون همچنین دارای لنزهای native و معماری است . هنگامی که من تمام عواملی را که برای من مهم بودند ، مقایسه کردم ، دوربین‌ها شبیه هم بودند . این آشنایی با سیستم کنون ، مجموعه لنز کنون موجود من بود ، و سپری شدن وقتم برای روتوش کردن فایل‌های کنون که به یک تفاوت تبدیل شد .
اپل در مقابل آندروید
بهترین گوشی‌های اندروید بسیار بهتر از گوشی‌های اپل هستند . من دوستانی دارم که توسعه دهندگان نرم‌افزار هستند و آن‌ها انعطاف‌پذیری و قدرت گوشی‌های اندروید را تحسین می کنند . با این حال، هنگامی که به قابلیت استفاده می رسد، برای کاربر معمولی، اپل برنده می شود. این باعث می شود گوشی اپل بهتر شود.
این به همین دلیل است که EOS R بهترین دوربین برای من است. بهترین دوربین آن است که به بهترین شکل به نیازهای من پاسخ دهد و کار من را آسان‌تر کند . علی‌رغم تردید اولیه ام ، بعد از مطرح کردن این نکات ، به طرز شگفت آوری در تصمیمم برای انتخاب کنون احساس راحتی می‌کنم . دلیل اینکه من دوربین کنون EOS و سیستم کنون را انتخاب کردم این نبود که بهترین سیستم بود . من آن را انتخاب کردم چون این بهترین سیستم برای من بود .
بعد از خواندن نظریات من ، فکر می‌کنید از تصمیمم پشیمون میشم ؟ اگر این طور باشد ، چرا ؟
نظریات خود را درباره این موضوع با ما در میان بگذارید...

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود