خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش افتر افکت تنظیم رنگ آب

gfxdownload.ir
2,793
0
آموزش افتر افکت تنظیم رنگ آب

نکته سریع: آموزش تنظیم رنگ آب در افتر افکت
یاد بگیرید چطور به راحتی رنگ آب را در فوتیج خود با استفاده از Adobe After Effects تنظیم کنید .
گاهی از اوقات اتفاق افتاده رنگ آب در بسیاری از فیلم های ما طبیعی و زیبا نباشد توسط این آموزش ما یاد خواهیم گرفت چطور در افتر افکت رنگ آب را تغییر دهیم و به فیلم های خود جلوه خاص ببخشیم.در ادامه با دانلود آموزش افتر افکت تنظیم رنگ آب همراه ما باشید...
آموزش تنظیم رنگ آب در افتر افکت

در این قسمت از آموزش افتر افکت , ما به دنبال راه‌هایی سریع و موثر برای تنظیم درجه بندی رنگ آب در فیلم هستیم . چه یک رودخانه ، استخر و یا اقیانوس باشد ، گاهی اوقات آب می‌تواند رنگ‌های مختلفی داشته باشد که خیلی جذاب نیستند . این می‌تواند ناشی از عوامل بسیاری باشد مانند زمان روز ، رشد کردن جلبک ، یا گل و لای قدیمی.
با استفاده از افکت Hue and Saturation و برخی از ماسک‌های پایه در After Effects ، تن رنگ آبی / مایل به رنگ خاکستری را به آب در فوتیج خود اضافه می‌کنیم . ( توجه : شما می‌توانید از تکنیک‌های رنگی این برنامه آموزشی بیشتر از تغییر رنگ آب استفاده کنید . همچنین می‌توانید از آن‌ها برای تغییر رنگ آسمان آبی یا مزارع سبز استفاده کنید . )
برای عکس‌های پیچیده ‌تری از جمله اشیا در آب ، بسیاری از سایه‌ها ، یا حرکات دوربین ، ما می‌توانیم از افکت native Keylight در After Effects برای جدا کردن آب از فیلم اصلی استفاده کنیم . این کار به ما اجازه می‌دهد تا تاثیر افکت Hue and Saturation را تنها بر روی آب اعمال کنیم و از تغییر رنگ ناخواسته در بخش‌های دیگر تصویر جلوگیری کنیم.
به همین ترتیب ، اگر ایجاد آب آبی رنگ برای شما چیزی نیست ، می‌توانید انواع مختلفی از رنگ های trippy را با تنظیم Master Hue dial در افکت Hue and Saturation ایجاد کنید .

• حجم مناسب و دانلود سریع
• زبان انگلیسی
• سطح پایه
• مدت زمان 11 دقیقه

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 59 مگابایت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود