خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

تجارت پر سود آلبالو از باغ تا بازار

fahim
351
0
تجارت پر سود آلبالو از باغ تا بازار

تجارت کردن تنها فروش محصولاتی که، کسانی دیگر تولید کرده‌اند نیست بلکه هر شخص می­تواند خود با تولید محصولات برتر و ویژه در راه تجارت قدم بگذارد و از سود این کار بهره ببرد، تنها کافی است با دریافت آموزش شروع به تولید و در نهایت فروش محصول خود کنید، همه باغداران می­دانند که پس از تولید محصول فروش محصولاتشان به دلالان بازار میوه تنها سبب از دست رفتن زحمت سالیانه آنها می­شود اما امروز با پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌ی ارتباطات چرا خودتان دست به این کار نمی­زنید؟ با ما باشید تا فوت و فن فروش محصولات آلبالو را به شما آموزش دهیم و به شما بیاموزیم که چه تاثیر بزرگی می­توانید در تعیین سطح بازار داشته باشید و تنها یک تولید کننده و یا باغدار صرف نباشید.

تولید محصول پرطرفدار آلبالو در باغ:


اولین قدم در راه تجارت محصول کاری است که خود شما به عنوان باغدار انجام می­دهید و آن کاشت نهال آلبالو در باغ است، از شما یک سوال می­پرسیم آیا رقمی از آلبالو را برای کاشت در باغ خود انتخاب کنید که میزان باردهی آن در واحد هکتار پایین باشد می­تواند شما را به سود دهی مطلوب برساند؟

سوال دیگر اگر آلبالویی که تولید می­کنید ویژگی­های کیفی اولیه مانند اندازه‌ی هر میوه و یا طعم و عطر دلپذیر را نداشته باشد آیا شما می­توانید در زمینه‌ی فروش آن موفق عمل کنید؟ قطعا پاسخ شما به هر دو سوال ما منفی ست، بنابراین تجارت پر سود آلبالو به مرحله‌ی کاشت نهال آلبالو در باغ بر می­گردد، حتی اگر شما به عنوان یک باغدار صرف بخواهید عمل کنید و محصول خود را به دلال بفروشید محصول بی‌کیفیت را به هیچ دلالی نمی­توانید بفروشید.

بنابراین گام اول را باید استوار بردارید و آن هم تنها با خرید نهال آلبالو ( https://bartarnahal.ir/cranberry-seedlings ) در ارقام تجاری و پرسود از نهالستان­های معتبری مانند برتر نهال امکان پذیر خواهد بود.


فروش آلبالو در بازار


گام دوم در تجارت آلبالو فروش این محصول در بازار است، برای فروش این محصول در بازار خود شما می­توانید به عنوان فروشنده عمل کنید، بدون اینکه نیازی به دلالان برای فروش محصول خود داشته باشید، در واقع برای کوتاه کردن دست دلالان و رسیدن محصول با کیفیت به دست مشتریان چه کسی می تواند موثر­تر از باغدار عمل کند.

تکنیک­ها و فوت و فن­های بازاریابی در فضای مجازی کاری است که به راحتی می­توانید بیاموزید و یا اینکه از افراد ماهر در این زمینه استفاده ببرید.

برای فروش این محصول چه به صورت تازه خوری و یا حتی به صورت تولید غذایی با استفاده از آلبالو به صورت خانگی و محلی می­توانید اقدام کنید و محصول خود را به صورت سالم به دست مشتری برسانید، داشتن یک پیج آموزشی، وبسایت خرید و فروش اینترنتی و یا حتی داشتن یک پیج با محتوای سرگرم کننده به همراه فروش محصولات می­تواند مشتریان را از سراسر ایران به شما جلب کرده و نکته‌ی جالب‌تر اینکه مشتریان شما را به هم معرفی خواهند کرد، در واقع مزیت فروش در فضای مجازی و حتی داشتن وبسایت فروش این است که شما نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات نیستید، قسمت اعظم تبلیغات شما را خود مردم انجام خواهند داد.

بسته‌بندی محصول آلبالو و صادرات آن

بسته‌بندی محصول آلبالو و صادرات آن:


در زمینه‌ی فروش محصول آلبالو این مژده را می­توانیم به شما باغداران عزیز بدهیم در صورتی که شما ارقام پرطرفدار و با کیفیت آلبالو را برای کاشت در باغ خود انتخاب کنید می‌توانید با خیال راحت این محصولات را در بازار جهانی حتی به فروش برسانید، قطعا فروش محصول آلبالو در اراقم محلی و شناخته نشده در بازر جهانی کاری غیر ممکن خواهد بود اما ارقامی مانند ارقام تجاری پر بار سیکانی، بوتورمو، گوشواره‌ای، مجاری و خوشه‌ای ارقامی هستند که به دلیل کیفیت ظاهری میوه برای صادرات بسیار مطلوب هستند.

تنها نکته در صادرات محصول آلبالو بسته‌بندی با کیفیت محصول است به طوری که سلامت محصول تا به دست مشتری رسیدن ضربه نبیند، در زمینه‌ی بسته‌بندی با کیفیت و صادراتی نیز منابعی هستند که می­توانند شما را راهنمایی کرده و کافی است قبل از اینکه محصول شما آماده‌ی برداشت شود رایزنی­های لازم برای صادرات محصول خود را انجام داده باشید تا در زمان رسیدگی محصول زمانی را از این بابت تلف نکنید. ارقامی مانند نهال آلبالو پر بار سیکانی، نهال آلبالو بوترمو، نهال آلبالو خوشه‌ای، نهال آلبالو مجاری و نهال آلبالو گوشواره‌ای همگی ارقامی هستند که ویژگی­های ذکر شده از میزان باردهی، زمان شروع باردهی و همینطور کیفیت بالای میوه برای فروش را خواهند داشت.

رایزنی­هایی که لازم است انجام شود شامل انجام مراحل بسته‌بندی، دریافت تاییدیه ­ها و مجوزهای لازم برای صادرات محصول و همینطور رایزنی­های لازم برای انتقال و در واقع وسایل حمل و نقل محصول تا رساندن به بازار هدف خواهد بود.

فروش آلبالو به کارخانجات صنایع غذایی:


یکی از مشتریان پر و پا قرص آلبالو کارخانجات صنایع غذایی هستند، دلالانی که شما محصول خود را با قیمت پایین به آنها می­فروشید محصول شما را به صورت عمده به کارخانه داران می­فروشند کاری که خود شما هم می­توانید انجام دهید و می­توانید تاثیر بالایی در تمام شدن قیمت نهایی این محصولات در بازار داشته باشید، پیدا کردن این مشتریان کار سختی نبوده و کافی است با آنها مذاکراتی در رابطه با میزان تولید سالیانه محصول خود و نوع رقم آلبالویی که تولید می­کنید داشته باشید.

فروش آلبالو به کارخانجات صنایع غذایی

کلام آخر:
زمانی که باغداران گام اصلی را در تولید محصول خود بر می­دارند چرا نباید تعیین کننده‌ی قیمت محصول برای رسیدن به دست مشتریان باشند؟ چرا باید با اضافه کردن دست دلالان به بازار فروش محصولات خود از سود خود کم کرده و به مصرف کننده با قیمت بالا ضربه بزنند؟ شما باغداران می­توانید با تولید محصول با کیفیت و کوتاه کردن دست دلالان تاثیر زیادی در تنظیم بازار داشته باشید پس این کار را انجام دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی قیمت نهال آلبالو در ارقام پر بار و تجاری می­توانید به وبسایت ما به آدرس bartarnahal.ir دیدن کرده و یا با مشاوران از طریق شماره تماس­های قید شده در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:
09144501003
09141832393

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود