خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

خرید الکترود جوشکاری، یونولیت و پشم شیشه در شهر مفتول

fahim
460
0
خرید الکترود جوشکاری، یونولیت و پشم شیشه در شهر مفتول

شهر مفتول، از جمله مراکز معتبر تولید و فروش انواع مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی است. این مجموعه انواع توری، پشم شیشه، الکترود جوشکاری، یونولیت، تیرچه، افزودنی‌های بتن و... را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. کیفیت محصولات شهر مفتول تضمینی بوده و به مشتریان گرامی در تجربه یک خرید مطمئن کمک می‌کند. در ساختمان‌سازی لازم است از ابزارهای مختلفی استفاده شود. یونولیت و پشم شیشه دو مورد از مهم‌ترین محصولات به منظور عایق‌کاری در ساختمان است. به طور کلی به منظور عایق‌کاری صوتی، حرارتی و رطوبت از یونولیت و پشم شیشه استفاده می‌شود. بنابراین دو ابزار پرکاربرد و مهم است. الکترود جوشکاری محصولی دیگر است که به منظور اتصال قطعات به یکدیگر در فرآیند جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این بخش قصد داریم در مورد قیمت، مشخصات، کاربرد و خرید سه محصول پرکاربرد در شهر مفتول یعنی الکترود جوشکاری، یونولیت و پشم شیشه صحبت کنیم. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات با قیمت و کیفیت مناسب با ما همراه باشید.

خرید الکترود جوشکاری


از جمله ضروری‌ترین تجهیزات جوشکاری، الکترود جوشکاری است. بدون این محصول فرآیند جوشکاری عملا غیرممکن است. بنابراین اهمیت استفاده از این ابزار بالاست. کاربرد الکترود جوشکاری در فرآیند جوشکاری، انتقال جریان الکتریکی از دستگاه جوشکاری به فلز و پر کردن فضای خالی در میان دو قطعه است. در واقع با کمک این محصول می‌توان به راحتی قطعات را به یکدیگر متصل کرد. الکترود جوشکاری در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر یک نیز دارای کاربرد خاصی هستند. برای اطلاع از قیمت خرید الکترود جوشکاری مطالب زیر را مطالعه کنید.

ساختار الکترود جوشکاری به صورتیست که از دو قطعه فلزی و غیر فلزی تشکیل می‌شوند. در زمان استفاده از آن‌ها یک سمت به بخش غیر فلزی متصل شده و بخش دیگر نیز به قطعه جوشکاری متصل می‌شود. در زمان جوشکاری، الکترود ذوب می‌شود و با ذوب شده الکترود فضای خالی بین دو قطعه پر می‌گردد. در واقع سبب اتصال قطعات به یکدیگر می‌شود. جنس پوشش الکترودها بسیار مهم بوده و به پوشش آن‌ها فلاکس گفته می‌شود.

کاربرد اصلی الکترود، در آهنگری و جوشکاری است و سبب اتصال قطعات فلزی به وسیله جریان الکتریکی به یکدیگر می‌شود. الکترود دو نوع است: الکترود مصرفی و الکترود مصرف نشدنی. الکترود مصرفی، در صنعت زیاد استفاده نمی‌شود. چرا که نقطه ذوب این محصول پایین است. الکترود مصرفی از دو فولاد کربن و نیکل ساخته می‌شود. الکترود مصرفی در دو نوع روکش‌دار و بدون روکش تولید می‌شود.

الکترود مصرف نشدنی، نقطعه ذوب بالایی دارد. بنابراین در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته مهم در خصوص این الکترود این است که در عملیات جوشکاری نمی‌توان آن را برای اتصال قطعات استفاده کرد.

خرید یونولیت

خرید یونولیت


یکی از محصولات مهم و کاربردی در حوزه ساختمان‌سازی، یونولیت است. استفاده از این ابزار مزایای زیادی را به همراه دارد. کاهش وزن ساختمان، افزایش امنیت در برابر زلزله، صرفه‌جویی در هزینه، افزایش روند و سرعت کار و... از جمله مزایای اصلی این محصول است. به همین دلیل خرید یونولیت به منظور ساختمان‌سازی امری ضروری است. یونولیت همچنین از ویژگی‌های مهمی برخوردار است. این محصول در برابر حرارات مقاومت بالایی دارد و نه تنها یک عایق حرارتی است، بلکه از نظر صوتی و رطوبت نیز مقاومت مطلوبی دارد.

یونولیت در بخش‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده در سقف، دیوار و کف از کاربرد‌های آن است. به این محصول پلی‌استر فشرده نیز گفته می‌شود. یونولیت بسیار سبک بوده و از دانه‌های پلی‌استر تولید می‌شود. 95% این محصول را هوا تشکیل داده و 5% آن پلاستیک است. از جمله خواص اصلی این محصول شامل وزن کم، مقاومت عالی در برابر صدا، حرارت، رطوبت، حمل‌ونقل آسان، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، مضر نبودن برای محیط زیست و.... است. این محصول امروزه جایگزین بسیار مناسبی در برابر بلوک در ساختمان‌سازی است.

خرید پشم شیشه

خرید پشم شیشه


از جمله عایق‌های حرارتی و صوتی دیگر، پشم شیشه است. این محصول از تار و الیاف نازک شیشه تولید می‌شود و پایه تولید آن شیشه‌های بازیافتی هستند. در برابر رطوبت، حرارت و صدا استفاده از این محصول بهترین انتخاب محسوب می‌شود. الیاف پشم شیشه بسیار نازک و کوچک هستند و به اصطلاح به آن‌ها فیبر بازیافتی گفته می‌شود. به منظور تولید این محصول حدودا از 10 شیشه بازیافتی باید استفاده کرد.

کاربرد پشم شیشه به سبب مزایایی که دارد، بسیار گسترده است. از این محصول به منظور ساخت سوله و سازه‌های صنعتی، ساخت دیوار و عایق دیوار حفره، کاشی‌های سقفی، تاسیسات لوله‌کشی به منظور حفظ دما و جلوگیری از پخش صدا، کانال‌های هوایی و... استفاده می‌شود.

پشم شیشه در انواع مختلف رولی یا پتویی،پانل یا تخته ای، عایق لوله یا پیش‌ساخته و... استفاده می‌شود. به منظور اطلاع از قیمت خرید پشم شیشه و دریافت اطلاعات بیشتر با شهر مفتول در ارتباط باشید.

شهر مفتول تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع صنایع مفتولی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است. به منظور خرید انواع توری، تیرچه، یونولیت، پشم شیشه، واتراستاپ، الکترود جوشکاری و... با شماره 02154483 تماس بگیرید و یا به وب سایت https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود