خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

نمایندگی سنسور در تهران

fahim
376
0
نمایندگی سنسور در تهران

سنسور یا حسگر یکی از قطعات الکتریکی و صنعتی بسیار پرکاربرد است که در بسیاری از صنایع برای محاسبه کردن پارامترهایی مانند دما، فشار، نور، کشش و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد و به تغییر هر یک از این پارامترهای نامبرده از طریق ارسال سیگنال الکتریکی واکنش نشان می‌دهد. اگر به اطراف خود نگاه کنید متوجه کاربردهای متنوع و گسترده سنسورها خواهید شد. به عنوان مثال در درب‌های ورودی آسانسورها، درب‌های ورودی بانک‌ها و ساختمان‌های اداری،‌ در همه قطعات الکترونیک، اتوماسیون صنعتی، سیستم‌های هوشمند از انواع مختلف سنسور استفاده شده است.

برای خرید سنسور روش‌های گوناگونی وجود دارد. برخی از صنعتگران این قطعات الکتریکی را به صورت حضوری از فروشگاه‌های ارائه دهنده این محصول خریداری می‌کنند و برخی دیگر از طریق سفارش تلفنی یا خرید آنلاین اینترنتی برای خرید سنسور مورد نیاز خود اقدام می‌کنند. چیزی که در این بین اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد این است که این محصول باید از معتبرترین نمایندگی سنسور خریداری شود. در این مقاله قصد داریم درباره انواع سنسور، اهمیت خرید از نمایندگی سنسور، نحوه خرید سنسور فوتک از نمایندگی سنسور فوتک، نحوه خرید سنسور آتونیکس از نمایندگی سنسور آتونیکس توضیح دهیم.

سنسور چیست و چه کاربردی دارد؟


همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم سنسور به عنوان یک قطعه الکترونیکی برای اندازه‌گیری کردن کمیت‌هایی مانند فشار، دما، نور، رطوبت و غیره طراحی و ساخته شده است. اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد سنسورها این است که پارامترهای فیزیکی را که به تعدادی از آن‌ها هم اشاره کردیم به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند. خروجی سنسورها از طریق یک سیگنال دیجیتال یا آنالوگ قابل خواندن به نمایش در می‌آید. سنسورها در سیستم‌های اندازه‌گیری نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری ایفا می‌کنند و به عنوان یک سوئیچ یا کلید، جریان بارهای الکتریکی مدار را کنترل می‌‌کنند.
انواع مختلف سنسور مانند سنسور دما، سنسور مجاورتی، سنسور مادون قرمز، سنسور روشنایی، سنسور فشار، سنسور اولتراسونیک، سنسور لمسی، سنسور رطوبت، سنسور مغناطیسی، سنسور صدا، سنسور شیب و غیره را بهتر است که از معتبرترین نمایندگی سنسور در شهر خود خریداری کنید. در گذشته که هنوز سیستم حمل و نقل و صنعت ارتباطات به اندازه امروز گسترده نشده بود، شرکت‌های تولید کننده محصولات مختلف از جمله سنسور محصولات خود را فقط در محیط نزدیک به خود عرضه می‌کردند و امکان ارسال محصولات به مناطق دورتر وجود نداشت.
مسیرهای حمل و نقل هم امن نبودند و هیچ ضمانتی برای اینکه محصولات به صورت سالم و بدون ایراد به مقصد برسند، وجود نداشت. نبود امکانات و تجهیزات کافی برای بسته بندی محصولات با رعایت نکات ایمنی لازم، موضوع دیگری بود که باعث می‌شد تولید کننده‌ها از عرضه محصولات خود به شهرها یا کشورهای دیگر منصرف شوند. با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترده‌تر شدن امکانات حمل و نقل و ایجاد تحول در اوضاع جهان، شرکت‌های تولید کننده معروف برای راه‌اندازی نمایندگی در تمام مناطق جهان اقدام کردند تا از این طریق تعداد مشتریان خود را افزایش دهند و سود بیشتری به دست آورند. شرکت‌های معتبر تولید کننده سنسور مانند فوتک و آتونیکس هم از این قاعده مستثنی نبودند و با ایجاد نمایندگی سنسور در تمام بازارهای جهانی از جمله بازار ایران محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

نمایندگی سنسور چیست و دلیل ایجاد آن چه بود؟

نمایندگی سنسور چیست و دلیل ایجاد آن چه بود؟


در بخش قبلی هم توضیح دادیم که در سال‌های اخیر، ارتباطات و تکنولوژی به میزان زیادی پیشرفت کرده و گسترش یافته است و شرکت‌هایی که در زمینه‌های مختلف مشغول به تولید محصولات متنوع یا خدمات خاصی هستند، به راحتی می‌توانند محصولات خود را با بسته بندی‌های ایمن، مقاوم و باکیفیت، از طریق سیسنم حمل و نقل به تمام کشورهای جهان صادر کنند تا درصد زیادی از جمعیت جهان با خرید از نمایندگی، از مزایای محصولات بهره‌مند شوند.
شرکت‌های تولید کننده سنسور هم برای عرضه محصولات خود به سایر کشورها از طریق نمایندگی سنسور اقدام می‌کنند. نمایندگی سنسور، شرکتی است که با شرکت‌ تولید کننده سنسور قرارداد می‌بندد و به توزیع محصولات آن شرکت در آن منطقه خاص مشغول می‌شود. به عنوان مثال، صنعگترانی که در شهر تهران مشغول فعالیت فعالیت هستند، برای خرید سنسورهای مورد نیاز خود باید به آدرس نمایندگی سنسور در تهران مراجعه کنند.
شاید بپرسید چرا شرکت‌های تولید کننده سنسور مانند شرکت بوتک یا آتونیکس به طور مستقیم برای فروش سنسور در بازارهای جهانی اقدام نمی‌کنند و این کار به نمایندگی‌های مجاز خود می‌سپارند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تولیدکنندگان برای فروش هر محصولی از جمله سنسور در کشورهای مختلف باید با فرهنگ، زبان و آداب و رسوم مردم همان کشور آشنا باشند. آشنایی با فرهنگ، زبان و آداب و رسوم مشتری باعث می‌شود که فروشنده با برقراری ارتباط موثر، عملکرد مفید و موفقیت‌آمیزی در فروش محصولات داشته باشد.
مشکل دیگری که فروش مستقیم محصولات توسط شرکت‌های تولید کننده در کشورهای دیگر دارد این است که برای جذب مشتریان بیشتر باید به صورت گسترده برای تحقیقات و تبلیغات میدانی اقدام نماید و این تحقیقات هزینه‌های زیادی به همراه دارد. به همین دلیل شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به جای صرف هزینه‌های بالا و برطرف کردن مشکلاتی مانند برقراری ارتباط با مشتریان غیر هم زبان یا تحقیقات میدانی از خدمات نمایندگی سنسور استفاده کنند و با نمایندگی قرارداد ببندند.
بعد از امضای قرارداد مسئولیت فروش و ارائه خدمات پس از فروش سنسورها بر عهده نمایندگی‌های مجاز در کشورهای مختلف است. با این کار دیگر نیازی به صرف هزینه‌های زیاد یا انجام روش‌هایی مانند آزمون و خطا برای جذب مشتری و کسب رتبه‌های خوب در بازار نیست. همکاری شرکت‌های تولید کننده سنسور و نمایندگی مجاز آن در کشورهای مختلف از جمله ایران هم برای شرکت‌ تولید کننده و هم برای نمایندگی سنسور سود زیادی به همراه خواهد داشت‌.
به این نکته توجه داشته باشید که وقتی یک شرکت ایرانی با یک شرکت خارجی ارائه دهنده انواع سنسور قرارداد می‌بندد و نمایندگی سنسور را از آن شرکت اخذ می‌کند، باید تمام مراحل قرارداد زیر نظر قانون باشد. امضای قرارداد بین المللی همکاری بین شرکت و نمایندگی باعث می‌شود که هر یک از طرفین قرارداد در صورت بروز هر گونه اختلافی بتوانند برای احقاق حق خود از طریق قانون اقدام کنند.

خرید از نمایندگی سنسور چه مزایایی به همراه دارد؟

خرید از نمایندگی سنسور چه مزایایی به همراه دارد؟


خرید از نمایندگی سنسور برای مشتریان این قطعه پرکاربرد مزایای بی‌شماری به همراه دارد. صنایع مختلف در ایران ترجیح می‌دهند که برای برطرف کردن نیازهای خود از سنسورهای وارداتی استفاده کنند و انواع مختلف این محصول را نمایندگی‌های معتبر خریداری کنند زیرا این قطعه در داخل کشور به صورت انبوه تولید نمی‌شود و مشتریان معمولی نیز برای خرید مستقیم نمی‌توانند به شرکت‌های تولید کننده خارجی مراجعه کنند. مهم‌ترین مزایای خرید از نمایندگی سنسور شامل موارد زیر است.

✅ خرید سنسور فوتک و خرید سنسور آتونیکس با قیمت مناسب
یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از نمایندگی سنسور این است که مشتریان، محصولات ارائه شده توسط شرکت‌های معتبر و معروفی مانند فوتک و آتونیکس را با قیمتی مناسب و ارزان خریداری می‌کنند‌. برای خرید سنسور فوتک و خرید سنسور آتونیکس از نمایندگی اشتایدر پای هیچ واسطه‌ای در میان نیست و به دلیل عدم حضور واسطه، محصولات دارای قیمت ارزان‌ و مقرون به صرفه‌تری هستند. این در حالیست که خرید از فروشگاه‌هایی غیر از نمایندگی باعث افزایش قیمت سنسور خواهد شد. برخی از فروشندگان سودجو نیز از عدم آگاهی مشتریان درباره ویژگی‌ها و مشخصات قطعات صنعتی و عدم شناخت آن‌ها از برندهای معتبر محصولات بی کیفیت برندهای ناشناخته را با قیمت بسیار گرانی در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

✅ خرید سنسورهای اصل و اورجینال از نمایندگی
یکی دیگر از مزایای خرید سنسور فوتک و خرید سنسور آتونیکس از نمایندگی این است که خیال مشتری از بابت اورجینال و اصل بودن سنسورها راحت خواهد بود. در همه کشورها افراد سودجویی وجود دارند که محصولات تقلبی و فیک را به جای محصولات اصل و اورجینال به مشتریان غالب می‌کنند و سود زیادی به دست می‌آورند. این محصولات فیک و بی کیفیت بعد از مدتی از کار می‌افتند. با خرید سنسور از نمایندگی مشتری‌ها این اطمینان را دارند که محصول خریداری شده کاملا اصل و اورجینال و با کیفیت است و به مدت زیادی می‌تواند نیاز آن‌ها را برآورده سازد.

✅ ارائه انواع مختلف سنسورهای فوتک و آتونیکس به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش
سنسورها قطعاتی هستند که از حساسیت فوق‌العاده بالایی برخوردارند و به همین دلیل مشتری‌ها برای خرید انواع مختلف از برندهای مختلف ترجیح می‌دهند به نمایندگی سنسور فوتک یا نمایندگی سنسور آتونیکس مراجعه کنند؛ زیرا تمام محصولات ارائه شده در نمایندگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. در صورت خراب شدن سنسورها تا قبل از اتمام تاریخ گارانتی نمایندگی موظف است که یک سنسور سالم و جدید را در اختیار مشتری قرار دهند. خدمات پس از فروش نمایندگی نیز شامل خدماتی مانند تعویض یا تعمیر سنسور است. به این نکته توجه داشته باشید که فقط در صورتی می‌توانید ازخدمات پس از فروش به صورت رایگان استفاده کنید که تاریخ گارانتی به اتمام نرسیده باشد.

در نمایندگی سنسور فوتک چه محصولاتی به فروش می‌رسد؟


یکی از شرکت‌های معروف دنیا که در زمینه تولید انواع سنسور فعالیت گسترده‌ای دارد و با عقد قرارداد و اعطای نمایندگی سنسور به شرکت‌های ایرانی محصولات باکیفیت خود را در اختیار مشتریان ایرانی قرار می‌دهد، شرکت فوتک است. این شرکت تایوانی در سال 1985 راه‌اندازی شد و در تولید محصولات اتوماسیون صنعتی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند و با افزایش تولید و رعایت استانداردهای لازم به کاهش هزینه‌ها و افزایش رقابت به تولید کنندگان ادامه داده است.
محصولات فوتک در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مسئولین این شرکت تایوانی حفظ کیفیت عالی، توسعه و تحقیق مداوم برای تولید بهترین سنسورها و مشتری مداری از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. ابن شرکت از طریق نمایندگی سنسور فوتک ارتباط و تبادل بسیار خوبی با ایران ایجاد کرده است. مشتریان می‌توانند سنسورهای مورد نظرخود را به صورت حضوری یا آنلاین از دفاتر نمایندگی سنسور خریداری کنند.
با توجه به کمبود وقت و افزایش دغدغه‌ها اکثر افراد ترجیح می‌دهند که از روش خرید غیر حضوری و اینترنتی برای خرید سنسور فوتک از سایت‌های مربوط به نمایندگی اقدام کنند. تمام ویژگی‌های انواع مختلف سنسور با برند فوتک در سایت‌های نمایندگی به همراه قیمت ارائه شده است. برند فوتک در تولید سنسورهای مختلف دارای شهرت جهانی است. محصولات این برند عبارتند از: سنسور القایی فوتک، سنسور خازنی فوتک، سنسور نوری فوتک، سنسور فشار فوتک و سنشور دما فوتک.

خرید سنسور آتونیکس از نمایندگی سنسور آتونیکس

خرید سنسور آتونیکس از نمایندگی سنسور آتونیکس چه شرایطی دارد؟


شرکت آتونیکس یکی دیگر از شرکت‌های بین المللی بزرگ تولید کننده انواع سنسور است که در سال 1997 در کشور کره جنوبی راه اندازی شد. این شرکت در زمینه تولید، توسعه و کنترل کیفی محصولات خود سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده است و با ارائه محصولات منحصر به فرد و پیشرفته به بازارهای جهانی از طریق نمایندگی سنسور آتونیکس به شهرت جهانی رسیده است.
خرید سنسور آتونیکس از نمایندگی سنسور در تهران هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکانپذیر است‌. نمایندگی سانسور آتونیکس در ایران شرایطی فراهم می‌کند که مشتری بتواند قبل از خرید سنسور آتونیکس با کارشناسان با تجربه و متخصص در این حوزه مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کند‌. کارشناسان با توجه به بودجه مشتری، نیاز مشتری و همچنین سلیقه او مناسب‌ترین مدل‌های سنسور آتونیکس را به او معرفی می‌کنند.
ارسال سریع سنسورها به تمام نقاط کشور، قیمت مناسب، کیفیت بالای سنسورها، ضمانت اصل بودن کالا، مشاوره نصب سنسور و راه‌اندازی آن از مهمترین خدمات ارائه شده در نمایندگی سنسور آتونیکس به شمار می‌رود. انواع مختلف سنسور آتونیکس عبارتند از: سنسور فیبر نوری آتونیکس، سنسور نوری آتونیکس، سنسور اولتراسونیک آتونیکس، سنسور القایی آتونیکس، سنسور خازنی آتونیکس، سنسور فشار آتونیکس.

جمع بندی مقاله نمایندگی سنسور در تهران

جمع‌بندی
در این مقاله ابتدا درباره اهمیت نمایندگی سنسور و مزایای خرید انواع سنسور از نمایندگی‌های معتبر توضیح دادیم و سپس به معرفی دو شرکت معروف تایوانی و کره‌ای به نام‌های فوتک و آتونیکس که در زمینه تولید و توزیع انواع سنسور به بازارهای جهانی فعال هستند و از طریق نمایندگی‌‌های انحصاری خود در ایران نیز مشتریان زیادی را به خود جذب کرده‌اند، پرداختیم.
سنسورها یکی از کاربردی‌ترین ابزارها هستند که در صنایع مختلف و گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بالا بودن کیفیت آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل حتما باید انواع سنسور فوتک یا آتونیکس را از نمایندگی سنسور در تهران خریداری کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید. نمایندگی‌ها برای افرادی که در سایر مناطق کشور ساکن هستند نیز امکان خرید آنلاین سنسور از طریق سایت نمایندگی را نیز فراهم کرده‌اند و محصولات خریداری شده را در اولین فرصت به آدرس مشتری ارسال می‌کنند. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود