خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

عناصر طراحی چاپ کارت ویزیت

gfxdownload.ir
1,459
0
عناصر طراحی چاپ کارت ویزیت

چه یک فریلنسر، کارآفرین، صاحب کسب و کار طولانی مدت یا بخشی از یک شرکت بزرگتر باشید، به کارت ویزیت خود نیاز دارید.
کارت‌های ویزیت نه تنها مهم‌ترین اطلاعات شما را به مشتریان بالقوه ارائه می‌کنند، بلکه به شما به عنوان یک حرفه‌ای در دنیای چاپ دیجیتال مشروعیت می‌بخشند.همچنین شما باید دارای یک سایت بهینه شده با سئو باشید تا بتوانید تمام تلاشهای چاپخانه تجاری خود را توسط یک شرکت سئوکار به مشتری خود برسانید.در سال 2022 محیط وب بستری مناسبی برای درامد زایی چاپخانه دیجیتال است.
تفاوت بین یک کارت ویزیت ساده و با طراحی ضعیف و کارتی با تفکر واضح و طراحی با کیفیت بسیار زیاد است. این بدان معناست که انتخاب هایی که هنگام طراحی و چاپ کارت ویزیت خود انجام می دهید برای موفقیت آینده شما بسیار مهم است. بیایید نگاهی به پنج عنصر مهم طراحی کارت ویزیت سفارشی برای همه متخصصان آینده نگر بیندازیم.

1. تایپوگرافی


انتخاب‌هایی که در مورد حروف واقعی روی کارت‌هایتان انجام می‌دهید، شاید مهم‌ترین قدم برای اطمینان از ارائه کلی با کیفیت باشد. تایپوگرافی، علم حروف، تعیین می کند که خوانندگان چگونه با حروف در یک سند خاص تعامل دارند. از آنجایی که کارت شما احتمالاً با کلمات و اعداد پوشانده می شود، مهم است که فونتی را انتخاب کنید که اهداف شما را به بهترین شکل ممکن بیان کند.بسته به صنعت خود، ممکن است بخواهید یک حس محافظه کارانه، "تجاری" یا یک حس بداخلاقی را منتقل کنید. جایی که یک حرفه ای ممکن است چیزی کلاسیک مانند فونت بی یکان را انتخاب کند، دیگری ممکن است فونت یاقوت با نازنین یا چیزی حتی مدرن تر و شیک تر را بخواهد.

تایپوگرافی هنر دستکاری فرم بصری زبان برای غنی سازی و کنترل معنای آن است. این یک زمینه ضروری از مهارت و دانش برای طراحان گرافیک است. تایپوگرافی تقریباً 500 سال قبل از طراحی گرافیک مدرن است. غنی از قواعد، قراردادها، و اصطلاحات باطنی است - اما فضایی هیجان انگیز برای اختراع و بیان باقی می ماند.

ما برای تایپوگرافی چکار انجام می دهیم؟


در این دوره مقدماتی دقیق به بررسی، نامگذاری و سنجش ویژگی های حروف خواهیم پرداخت. ما نگرانی های عملی مربوط به انتخاب و ترکیب نوع را در نظر خواهیم گرفت. ما نگاهی به تاریخچه‌های غنی تاریخی، فرهنگی و زیبایی‌شناختی حروف‌های آشنا خواهیم انداخت. ما در مورد قراردادهای آزمایش شده با زمان و بهترین شیوه ها در تنظیم نوع بحث خواهیم کرد، همانطور که توسط اصول سلسله مراتب و سازمان فضایی اداره می شود. و ما پتانسیل بیانی و معناسازی نوع را بررسی خواهیم کرد.
سخنرانی‌های آموزنده با مجموعه‌ای از سه تکلیف ارزیابی‌شده توسط همتایان تکمیل می‌شود و به فرصتی برای طراحی یک پوستر تایپوگرافی در مقیاس کامل ختم می‌شود.
لطفا توجه داشته باشید که این یک دوره نرم افزاری نیست. دانش کار اولیه Adobe InDesign یا سایر نرم افزارهای صفحه آرایی فرض می شود. برای تکمیل تکالیف باید به کامپیوتر و نرم افزار صفحه آرایی مانند InDesign دسترسی داشته باشید.

2. طراحی گرافیک
اگر قبلاً یک لوگو برای کسب و کار خود دارید، عالی است! اکثر کارها قبلاً در مورد عناصر طراحی گرافیکی کارت ویزیت شما انجام شده است. با این حال، بسیاری از حرفه ای ها گزینه های منحصر به فرد طراحی گرافیک را انتخاب می کنند. از آنجایی که خدمات چاپ معمولاً گزینه های بسیار متنوعی برای سبک ها و قالب ها ارائه می دهد، گزینه ها تقریباً نامحدود هستند.فقط به یاد داشته باشید - طراحی کارت ویزیت شما باید نشان دهنده برند تجاری و سبک شما به عنوان یک حرفه ای باشد. به عبارت دیگر، اگر مشتریان بالقوه شما از شما انتظار دارند که حرفه ای آرام و جدی باشید، در مورد عناصر طراحی جوهر و پاشش زیاده روی نکنید.

3. کیفیت کاغذ
چاپ کارت ویزیت می تواند به ظریف ترین روش ها بسیار متفاوت باشد. در حالی که برخی از افراد ممکن است کارت چاپ شده روی کاغذ با کیفیت عالی را تشخیص ندهند، برخی دیگر بلافاصله روی ضخامت و بافت استثنایی کارت ویزیت شما تمرکز کرده و آنها را تشخیص می دهند. همچنین می‌توانید واترمارک و لبه‌های اریب، کاغذ ضخیم، روکش‌های براق و موارد دیگر را اضافه کنید.هرچه به کاغذ کارت ویزیت خود توجه بیشتری داشته باشید، بیشتر به مشتریان بالقوه توجه دقیق خود را برای جزئیات نشان خواهید داد.

عناصر طراحی چاپ کارت ویزیت 2

4. طرح تخیلی
از آنجایی که کارت‌های ویزیت با اسناد چاپی بسیار کوچک هستند، فضای بسیار کوچکی برای خلاقیت دارید. استفاده بهینه از این فضا بسیار مهم است - و هدر دادن یک منطقه کامل از کارت شما با گنجاندن چیزی جز فضای سفید خسته کننده می تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند.در نتیجه تجهیزات چاپ مدرن و نرم افزار طراحی دیجیتال، می توانید اطلاعات مهم خود را روی تصاویر، پس زمینه های تمام رنگی و موارد دیگر قرار دهید. فقط مطمئن شوید که هر چیزی که انتخاب می کنید با طراحی کلی کارت های چاپ شده سفارشی شما مطابقت دارد.

5. پیام
در نهایت، کارت‌های ویزیت شما یک وظیفه دارند: ارائه اطلاعات مورد نیاز برای هر کسی که کارت ویزیت شما را دریافت می‌کند تا با شما در تماس باشد و قدم بعدی را بردارد. هرگز نباید اطلاعات تماس خود یا سایر جزئیات مهم تجاری را در طراحی پنهان کنید. تا زمانی که با موفقیت این پیام را منتقل می کنید که حرفه ای هستید و آماده هستید تا به محض اینکه به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشند، کار با آنها را شروع کنید، موفق شده اید کارت ویزیت چاپ سفارشی عالی را ایجاد کنید .
برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات چاپ کارت ویزیت آنلاین، امروز با تیم چاپ آرمانی تماس بگیرید .

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود