خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

سینماگراف چیست؟

gfxdownload.ir
1,712
0
سینماگراف چیست؟

سینماگراف چیست؟
از زمان ساخت تصاویر متحرک ، فیلمسازان خیلی استراحت نکرده اند. به نظر می رسد که هر روز یک ترکیب جدید و مدرن ابداع می شود و در نهایت سینماگراف به ارمغان می آورد ، اما سینماگراف چیست؟امروزه با پیشرفت گوشی های تلفن همراه، تولید گیف و ویدیو برای سرگرمی یا تبلیغات رونق زیادی پیدا کرده است. اما جدیدا فیلم هایی در حال تولید است که به سینماگراف مشهور است و نه فیلم است و نه عکس!
ذهنیت هنرمند تجسمی کوین بورگ و عکاس جیمی بک این است که سینماگراف ها در واقع انیمیشن هایی هستند که برای ایجاد حرکت های مستقل به دنبال هم لوپ می شوند. منهای اصول جادویی ، همه آنها با روزنامه های سحرانگیز که در فیلم های هری پاتر می بینید ، تفاوت ندارند. درواقع سینما گراف ها عکس های ثابتی هستند که یک قسمت متحرک تکرار شونده دارند و در نظر بیننده اینگونه تصور می شود که در حال دیدن یک انیمیشن است.
سینما گراف ها نه عکس کامل هستند و نه کاملا انیمیشن متحرک . چیزی حد وسط این دو است. دلیل استفاده از این نوع تکنولوژی هم واضح می باشد. انسان علاقه مند به تحرک هست و معمولا چشم از تماشای اجرام متحرک لذت میبرد و این همان نقطه قوت و دلیل فراگیر شدن و تولید اینگونه فیلم ها است.
سینماگراف چیست؟

شما احتمالاً با گیف های متحرک آشنا هستید ، آن عکسهای متحرک جالب که همه بچه ها در حال ارسال آن برای هم هستند ، اما سینماگراف ها متفاوت هستند. به این فکر کنید گیف از برادر بزرگتر خود کمی لطیف تر است- کسی که به دانشکده هنر رفته و به موسیقی جاز گوش فرا می دهد. در حالی که گیف متحرک استاندارد شما می تواند در عرض چند ثانیه ایجاد شود ، سینماگراف ها درون دوربین شروع می شوند و به صبر و مهارت و مهارت نیاز دارند.
سینماگراف ها این امکان را دارند که عکس ها را با کیفیت تر و هنری تر جلوه دهند. آنها همچنین ویژگی های جدیدی را ارائه می دهند: حرکت های جداگانه و یک سطح دیوانه وار از دقت که باعث می شود بدون وقفه دوباره به صورت دائمی حرکت کنند.
مانند اکثر کارها در پردازش های بعدی، روشهای مختلفی برای تهیه یک سینماگراف وجود دارد که همگی به سه پایه ، دوربین و برخی از نرم افزارهای ویرایش عکس نیاز دارند (به عنوان مثال فوتوشاپ).جالب است بدانید امروزه ثابت شده تاثیر سینماگراف از گیف برای تبلیغات بیشتر است. زیرا یک سینماگراف سریعا پیام خود را منتقل خواهد کرد که برای انسان عجول امروزی که حوصله دیدن تبلیغات طولانی را ندارد، این موضوع اهمیت بیشتری دارد.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود