خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

ترکیب هنر و عکاسی در مسائل اجتماعی

gfxdownload.ir
1,278
0
ترکیب هنر و عکاسی در مسائل اجتماعی

چگونه از ترکیب هنر و عکاسی برای آگاهی از مسائل اجتماعی استفاده کردم
ترکیب مجسمه سازی، عکاسی و یک پیام قدرتمند برای تغییر اجتماعی به جهان و مجموعه ای از کارهای تاثیرگذار که می تواند آگاهی را به مسائل مهم تبدیل کند. در مورد این پروژه عکاسی شخصی، من حمام خود را با بیش از 3000 قرص ایبوپروفن پوشانده ام تا توجه عموم را به مشکلات گسترده مواد مخدر و اعتیاد را جلب کنم.
من قبلا این را گفته‌ام و دوباره می‌گویم : از طریق رسانه عکاسی و فیلمسازی ، ما توانایی تغییر دنیا ، ویدئو و داستان را در یک زمان داریم. به عنوان عکاس و فیلم سازان ، ما قدرت استفاده از این پلت فرم به عنوان یک صدا برای کارهای خیر را داریم ، تا آگاهی بیشتری از مسائلی که ما به آن اهمیت می‌دهیم ، به ارمغان آورد .
پروژه‌های شخصی توانایی کشف خود را به ما می‌دهند . برای به دست آوردن خودآگاهی منحصر به فرد - نه تنها به عنوان عکاس ، بلکه به عنوان یک انسان، مفید است. هنگامی که ما یک پروژه شخصی را شروع می کنیم، مهلت، قوانین و نتیجه کلی را تعیین می کنیم. همچنین فرصتی برای آزاد کردن خودمان از همه توقعات است و ایجاد کردن صرفا ً به خاطر خلق کردن است .
پایان نامه پروژه
ایده من در این پروژه تلاشی برای مستند کردن این بیماری همه‌گیر بود که بسیاری از ما می دانستیم جمعیت زیادی تحت تأثیر مواد مخدر و مصرف بیش از حد قرار دارند. این مجموعه، اثرات مصرف بیش از حد را نشان می‌دهد.
جامعه امروز این تصور را پذیرفته است که ما همیشه به بیش از آنچه که هستیم نیاز داریم و هرگز قانع نخواهیم شد. ما در چرخه باطلی از تجمع چیزهای مادی گیر افتاده‌ایم و اغلب تا چیزی را از دست ندهیم قادر به درک آن نیستیم. اما در این مجموعه از تصاویر پر رنج زیر , یک پیام پنهان از امید وجود دارد .
این مجموعه، رویدادهایی را به تصویر می‌کشد که شبیه به افرادی است که می‌خواهند درد و رنج خود را تسکین دهند . در عکس اول , در باز است و شما می‌بینید که نور از میان شکاف‌ها رسوخ می‌کند , ایجاد سایه‌های عمیق بر روی سوژه(قدم ) . آخرین عکس، منعکس کننده نور امید است که فرد از درد و رنج خود رهایی می‌بخشد. تصویر نهایی , در آخرین تلاش فرد معتاد برای رهایی از درد و رنج، قرص‌ها را به سمت پایین سرازیر می کند. فرد معتاد متوجه می‌شود که زندگی آن‌ها رو به اتمام است و با این واقعیت ارتباط برقرار می‌کند که یا خود از دست می روند یا داروها. سو استفاده از مواد یک واقعیت وحشتناک است.


روند تشریح کاراکترها
وقتی به کلمه مسکن فکر می‌کنم , بلافاصله به مواد فکر می‌کنم، برخی از درمان های فیزیکی برای کمک به مردم در مقابله با درد. مخصوصا , ذهن من مستقیما ً به قرص‌های ایبوپروفن رفت . دقیقا 3000 تا از آن‌ها باید باشند . برنامه این بود که حمام را با این قرص‌ها پر و شبیه‌سازی کند که مصرف بیش از حد ممکن به نظر برسد. همه داروخانه‌های محلی را برای این مقدار گشتم و خوشبختانه در یک داروخانه 12 بطری باقی مانده بود.

راه اندازی
بالاخره زمان راه اندازی و عکاسی بود. قبل از اینکه شروع به پراکنده کردن قرص‌ها به اطراف اتاق کنم، ابتدا احساس و حالتی را که می‌خواستم منتقل کنم را در نظر گرفتم. می‌دانستم که می‌خواستم صحنه احساس سرما و تنهایی کند ، اما همچنین می‌خواستم که حس گرما و راحتی که اغلب با مصرف مسکن همراه است را منتقل کنم . قرص‌های قرمز روشن نشان‌دهنده درد جسمی و عاطفی است که فرد معتاد آن را مصرف می‌کند و آبی نشان‌دهنده آرامشی است که مسکن می‌دهد . وقتی حالم خوب شد , به حمام رفتم، کف اتاق و روشوئی را پاک کردم . این همبستگی ساده و کنار هم قرار گرفتن باعث ایجاد عکس‌های مسحور کننده بیشتر شد وً باعث شد که قرص کامل شود .
هنگامی که اولین صحنه فیلمبرداری شد ، من به همراه دوربینم (دوربین کانن 5d Mark 3 با یک لنز واید) ، یک سه‌پایه ، کامپیوتر من و یک لامپ LED کم نور در حمام چهار فوتی بودم. بعد از ۸ ساعت متوالی، پنج صحنه متفاوت ساختم و صدها عکس گرفتم. تمیزکاری خانه واقعا کار سختی بود، وقتی در این آشفتگی گیر افتادید، بیرون اومدن از آن کار بسیار سختی است.
حرف آخر
شاید زیاد توضیح دادم اما دلیل اصلی که هنرم را به اشتراک گذاشتم این است که نتایج را خودتان به دست آورید. این تصاویر باعث می‌شوند شما چطور احساس کنید ؟ دوست دارم نظرات شما را در قسمت نظرات زیر بشنوم !
آیا یک پروژه شخصی دارید که ماه‌ها یا حتی سال‌ها برای آن اقدامی نمی کنید - و برای شروع تردید داشته‌اید ؟ امروز دوربین خود را بردارید و به آنجا بروید ! به اشتراک گذاشتن صدا و تصویر منحصر به فرد تان یک راه عالی برای ایجاد تغییر مثبت است

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود