خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

قیمت 2700 دلاری لنز جدید کانن 85mm سری L

gfxdownload.ir
1,091
0
لنز جدید کانن 85mm سری L

آیا 2,700 دلار برای خرید لنز جدید کانن قابل‌قبول و منصفانه است؟
کانن به تازگی از لنز جدید RF 85mm f / 1.2 L رونمایی کرده است. با در نظر گرفتن مشخصات و بازاری که این لنز در آن رقابت خواهد کرد ، عادلانه است ؟
اول , کمی در مورد لنز بدانیم : این آخرین تغییر در لنز پرتره کانن ۱۸ میلی‌متری ، برای RF mount و اولین اجرای آن از Canon’s BR optics، اصلاح شده است، که برای کاهش انحرافات رنگی طراحی شده‌اند . لنز دارای یک دیافراگم بسیار سریع همراه با یک وزن سنگین است .

به طور کلی ، این لنز متناسب با استراتژی لنز RF mount کانن است ، که می‌توان آن را به عنوان دیافراگم‌های عریض‌تر و عملکرد بالاتر در هر قیمتی خلاصه کرد . همراه با لنز 28-70mm f/2 ، این لنز بطور قابل توجهی سنگین‌تر از نسخه EF است که جایگزین می‌شود، اما وعده بالاترین سطوح عملکرد نوری را می‌دهد . بنابراین مقایسه آن با نسخه های قبل از خود برخی شباهت‌های جالب را نشان می‌دهد . اول مورد قیمت است، 2700 دلار برای نسخه RF برای لنزهای اولیه زیر 200 میلی متر بسیار گران است. با این حال ، این امر بی‌سابقه نیست ، قیمت اولیه EF 85mm ، ۵۰۰ دلار است، ، که امروزه با توجه به تورم بیش از ۳۰۰۰ دلار خواهد بود . مرحله بعد انتظارات کاربران از لنز کانن است.
جایی که همه چیز جالب می‌شود ، زمانی است که شما قیمت را در نظر بگیرید و از آن در مقابل گزینه‌های دیگر در بازار استفاده کنید . در سال ۱۹۸۹ ، هنگامی که اولین نسخه معرفی شد ، بسیار منحصر به فرد بود . با این حال ، اکنون گزینه‌های بسیار سریع دیگری هم وجود دارند ، هم از سوی سازندگان کانن و هم برای تولید کنندگان قسمت های دیگر. کانن EF 85mm f / 1.4 دارای تثبیت کننده تصویر، 1/2 پوند وزن کمتر و با قیمت 1200 دلار پایین تر است. در حالی که لنزهای RF احتمالا واضح تر هستند و ادعا می شود که انحرافات رنگی کمتری دارد، به نظر می‌رسد که EF f/1.4 از نظر اندازه بدنه و بودجه درRF های موجود بسیار مناسب تر است. لنزهای سیگما به خوبی در معرض لنزهای هنری 85mm و 105mm قرار دارند و می توانند کمتر از RF 85mm کانن خریداری شوند.
اگرچه این گزینه‌های جایگزین , جدیدترین طراحی های لنز نیستند , اما به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. در حالی که آن‌ها به f/1.2 نمی‌رسند , این دیافراگم با توجه به عمق کم تیغه اش ، گاهی اوقات بیش از حدی که مفید است لاف می زند. انتخاب‌های لوازم عکاسی همیشه سازگاری به همراه دارند . خوشبختانه ، سازگاری موجود در RF 85 مشخص است : سنگین‌تر ، بزرگ‌تر ، یا گران‌تر از دیگر لنزهای اولیه تله فوتو ، اما با IQ عالی و سریع‌ترین دیافراگم در دسترس . آخرین نکته این است که این تنها لنز 85mm برای RF mount نیست . یک نسخه با هموارسازی ناکانونی شدن برای تولید " بوکه " نیز اعلام شده‌است, اما هنوز جزئیات زیادی ندارد. انتظار داشتم این کار حتی گران‌تر هم باشد.
استراتژی کانن RF mount ، نقطه مورد بحث شخصی من بوده‌است . با نگاه کردن به لنزهای اعلام شده، به وضوح هیچ گونه امتیاز برای وزن و هزینه ساخته نشده است. برای پاسخ به سوالی که در عنوان ذکر شد :با توجه به جایگاه نسبتا ً منحصر به فرد این لنز. بله ، 2,700 دلار عادلانه است ،

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود