خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

ویرایش عکس پانوراما در لایت روم

gfxdownload.ir
2,497
0
ویرایش عکس پانوراما در لایت روم

آموزش ویرایش عکس پانوراما در لایت روم Make a Panorama with Adobe Lightroom's
چگونه پانوراما با ویژگی جدید Boundary Warp در برنامه Adobe Lightroom's ایجاد کنیم
ادغام عکس به پانوراما با ادوب لایت روم
وقتی ادوب لایت روم شروع به کار کرد، فرصتی برای بررسی ویژگی‌های ترکیب تصویر داشتم. آخرین نسخه لایت روم این گزینه را برای ایجاد تصاویر HDR و پانوراما داخل برنامه آورده است.
برای شروع کار با پانوراما در Adobe Lightroom، تصاویری را که می خواهید در طول کار در ماژول Develop ترکیب کنید، انتخاب کنید. راه مورد علاقه من برای انجام این کار، نگه داشتن کلید فرمان در Mac یا کنترل (ctrl) در ویندوز و کلیک بر روی تمام تصاویر برای ترکیب است.
ویرایش عکس پانوراما در لایت روم

برای ایجاد پانوراما ، باید فایل‌های تکی را انتخاب کنید تا با هم ترکیب شوند . در ویندوز ، شما می‌توانید این کار را با نگه داشتن کنترل (ctrl) روی صفحه‌کلید و کلیک روی تمام تصاویر انجام دهید یا با نگه داشتن فرمان و انتخاب تمام تصاویر می توانید همان کار را در Mac انجام دهید. در هر دو پلتفرم ، شما می‌توانید بر روی اولین تصویر در مجموعه کلیک کنید ، کلید شیفت را نگه دارید، و آخرین تصویر را در مجموعه انتخاب کنید تا همه تصاویر بین این دو انتخاب شود. من اغلب تمام تصاویر را در حالت grid view انتخاب می‌کنم ، سپس به سراغ ماژول develop می‌روم تا پانوراما را شروع کنم .
بعد از اینکه تصاویر را برای کامپوزیت انتخاب کردید، مطمئن شوید که در «ماژول Develop » کار می کنید و گزینه Photo > Photo Merge > Panorama option را انتخاب کنید. لایت روم به ترکیب کردن و تراز کردن تصاویرتان در یک فایل واحد می پردازد .
مشکل با پانوراما
چسباندن تصاویر بسیاری به هم در یک پانورامای واحد می‌تواند منجر به برخی از افکت های خیره‌کننده شود. هنگامی که شما نمیتوانید همه چیز را در دید لنز دوربین خود سازگار کنید، پانوراما میتواند دید وسیع تری را از یک عکس بگیرد. همچنین پانوراما می‌تواند تصاویر با رزولوشن بالا ، مناسب برای چاپ با اندازه دیوار ایجاد کند .
ویرایش عکس پانوراما در لایت روم

من سعی کردم مجموعه ای از تصاویر را در فتوشاپ بچسبانم، و مشکل اینجا روشن است: هماهنگی ناقص تصاویر باعث ایجاد مشکلات در لبه ها می شود. خط سبز نشان می‌دهد که در کجا باید تصویر را برای تصویر نهایی قابل‌استفاده محصول برش دهم. با این حال، با Boundary Warp، ما می توانیم مشکل را بدون از دست دادن پیکسل های بسیاری در لبه ها رفع کنیم.
مشکل پانوراما این است که نمی‌توان تصاویر را به درستی با هم تراز کرد، به خصوص اگر با یک سه پایه مناسب سفر نکنید. هنگامی که شما از یک صحنه عبور می‌کنید و مجموعه‌ای از تصاویر را ثبت می‌کنید، ممکن است به خوبی در لبه ها با هم همخوانی نداشته باشند . اگر چه نرم‌افزار به شما کمک خواهد کرد که پانورامای چسبانده شده را کراپ کنید، باز هم ممکن است با لبه‌های تصویر مشکل داشته باشید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده می شود، پانورامای ناقص منجر به از دست دادن پیکسل ها بر روی لبه می شود - به همین ترتیب Boundary Warp مورد استفاده قرار می گیرد.
Boundary Warp در عمل
هنگامی که پانورامای به پایان رسیده ما یک مستطیل کامل نیست، ویژگی جدید Boundary Warpدر لایت روم فوق العاده مفید است.
امیدوارم این آموزش ویرایش عکس پانوراما در لایت روم به شما این امکان را ‌دهد که تصاویر پانوراما را با هم ترکیب کنید . ویژگی Warp Boundary برای ذخیره پیکسل ها در لبه تصاویر پانورامای شما بسیار مفید و عالی است.

تماشا و دانلود فایل آموزش تصویری ویرایش عکس پانوراما در لایت روم



در صورتی که می خواهیدپریست های جدید لایت روم را دانلود کنید و به تصاویر خود افکت های فوق العاده رنگی را اعمال کنید از منوی بالای سایت بخش پریست لایت روم اقدام نمایید...

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود