خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

معرفی بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و تدوین 2022

fahim
726
0
معرفی بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و تدوین

آیا شما هم به دنبال بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی هستید؟ بی شک گزینه های زیادی در جلوی پای شما قرار گرفته است. مطمئنا مشخص کردن بهترین لپ تاپ گرافیکی کار دشواری است. چرا که افراد این محصول را با تعرفه ها و بودجه های متنوعی تهیه می کنند. ولی به صورت کلی شناسایی بهترین مارک لپ تاپ برای کارهای گرافیکی می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. امروز ما قصد داریم تا لپ تاپ خوب برای کارهای گرافیکی و بهترین لپ تاپ برای تدوین فیلم را به شما معرفی کنیم. پس با جی اف ایکس دانلود همراه باشید.

معرفی MacBook Pro 16-inch، لپ تاپ مناسب تدوین فیلم

MacBook Pro 16-inch، لپ تاپ مناسب تدوین فیلم


امکان ندارد ما به دنبال معرفی بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی باشیم و نام از مک بوک نبریم. MacBook Pro 16-inch یکی از جدید ترین دستگاه های تولید شده توسط شرکت اپل به حساب می آید که در سال 2021 در بازار عرضه شده است. این لپ تاپ قوی و با ارزش قدرت پردازشی بالایی داشته و به راحتی نیاز های همه کاربرانش را رفع می کند. به صورت کلی این دستگاه از یک تراشه گرافیکی داخلی 32 هسته ای استفاده می کند. پردازنده اصلی این دستگاه تراشه M1 Pro ده هسته ای اپل می باشد. شما می توانید تا 64 گیگابایت رم بر روی این دستگاه قرار دهید و حافظه اصلی آن را تا 8 ترا بایت افزایش دهید. قیمت این دستگاه در حال حاضر 2 هزار و 500 دلار تعیین شده است.

Microsoft Surface Laptop Studio، بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

Microsoft Surface Laptop Studio، بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی


این دستگاه تولید شده توسط شرکت مایکروسافت را می توان به عنوان یک لپ تاپ خوب برای کار های گرافیکی شناسایی کرد. اگر شما به دنبال یک لپ تاپ برای تدوین فیلم هستید، استفاده از محصولات مایکروسافت نتایج مطلوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. با اینکه مایکروسافت بهترین مارک لپ تاپ برای کار های گرافیکی نیست، شما با خیال راحت می توانید از محصولاتش در موقعیت های مختلف استفاده کنید. این لپ تاپ از نسل 11 پردازنده های اینتل استفاده کرده و همراه با تراشه گرافیکی RTX 3050Ti در بازار عرضه می شود. توجه داشته باشید که بسته به مدل انتخابی شما، این دستگاه 16 یا 32 گیگابایت رم دارد. این لپ تاپ از 2 ترا بایت حافظه اس اس دی استفاده کرده و به کار گیری آن نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت. قیمت خرید این لپ تاپ 2 هزار و 750 دلار تعیین شده است.

Dell XPS 17 لپ تاپ مناسب برای طراحی گرافیک

Dell XPS 17 لپ تاپ مناسب برای طراحی گرافیک


سومین مورد موجود در لیست بهترین لپ تاپ برای کار های گرافیکی، Dell XPS 17 است. Dell XPS 17 یکی از قوی ترین دستگاه های تولید شده توسط شرکت دل به حساب می آید. این دستگاه از پردازنده اصلی اینتل با نام i9-81980HK استفاده می کند. تراشه گرافیکی آن RTX 3060 بوده و شما می توانید تا 64 گیگابایت رم بر روی این دستگاه قرار دهید. قیمت آن در حال حاضر 3 هزار دلار تعیین شده است.

Acer ConceptD 7، بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

Acer ConceptD 7، بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی


ایسر یکی از نام های کمتر شناخته شده در زمینه طراحی گرافیک به حساب می آید. Acer ConceptD 7 را می توان به عنوان بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی شناسایی کرد. این دستگاه همراه با قیمتی مناسب و ظاهری شیک در بازار عرضه می شود. این دستگاه تراشه گرافیکی RTX 2060 داشته و از پردازنده نسل 9 اینتل استفاده می کند. توجه داشته باشید که این لپ تاپ همراه با 16 یا 32 گیگابایت رم در بازار عرضه می شود.

MacBook Pro 13-inch، لپ تاپ نوین اپل

MacBook Pro 13-inch، لپ تاپ نوین اپل


دیگر مورد قرار گرفته در لیست بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، لپ تاپ مک بوک پرو 13 اینچی اپل مدل 2022 است. با اینکه مدل 2021 این دستگاه اندازه بزرگتری داشت، این لپ تاپ همراه با تراشه گرافیکی قوی تری در بازار عرضه شده است. این دستگاه تراشه گرافیکی داخلی 10 هسته ای داشته و همراه با پردازنده جدید اپل یعنی M2 در بازار عرضه می شود. در حال حاضر قسمت این دستگاه برابر با 1500 دلار می باشد.

Asus Zenbook Pro 14 Duo OLED، لپ تاپ برای تدوین فیلم

Asus Zenbook Pro 14 Duo OLED، لپ تاپ برای تدوین فیلم


Asus Zenbook Pro 14 Duo OLED یکی از قوی ترین دستگاه های تولید شده توسط شرکت ایسوس به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی دارد. این لپ تاپ از پردازنده اصلی 14 هسته ای i9-12900H استفاده کرده و همراه با تراشه گرافیکی RTX 3050 TI در بازار عرضه می شود. Asus Zenbook Pro 14 Duo OLED 32 گیگابایت رم داشته و 1 ترا بایت حافظه SSD در اختیار شما قرار می دهد. قیمت این لپ تاپ برابر با 3 هزار دلار تعیین شده است.

توصیه Gfxdownload برای خرید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی و تدوین


توصیه Gfxdownload برای خرید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی و تدوین


خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و تدوین فقط به کاربرانی توصیه می شود که در جابه جایی هستند در غیر این صورت پیشنهاد جی اف ایکس دانلود به شما تهیه سیستم کامپیوتری دسکتاپ می باشد.سیستم های دسکتاپ از قدرت بیشتری برخوردار هستند،قابلیت تعویض آسان قطعات را دارند و قیمت مناسب تری دارند.برای انتخاب سیستم و سخت افزار پیشنهادی کامپوترهای دسکتاپ لینک داده شده را باز کنید.

در صورتی که تمایل به تبلیغ در این صفحه را دارید با ما در تماس باشید.
😍در صورتی که برای خرید لپ تاپ سوالی دارید در قسمت نظرات این مطلب برای ما ارسال کنید.😍

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود