خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آیفون ۱۳ اپل محبوب ترین گوشی هوشمند موجود در بازار

gfxdownload.ir
596
0
آیفون ۱۳ اپل محبوب ترین گوشی هوشمند

آیفون 13 اپل در کنار سه مدل دیگر در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شده است و با داشتن آپدیت‌های کمتر نسبت به سال گذشته، همچنان ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی هوشمند قابلیت‌های جالبی دارد و حتی اگر چند خاصیت آیفون ۱۳ پرو مکس را نداشته باشد، اما همچنان ارزش خرید آن بالا است و همین سبب شده است که لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند سری آیفون ۱۳ را ه خود اختصاص دهد. ما در ادامه به این گوشی نگاه انداخته و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم. شما هم می‌توانید آیفون 13 را با بهترین قابلیت‌ها از سایت بازرگانی سیب به‌صورت اقساطی خریداری کرده و از آن لذت ببرید.

طراحی خاص آیفون 13


با عرضه آیفون ۱۲، اپل لبه‌های گرد را که از زمان آیفون ۶ برای آیفون‌ها استفاده می‌شد را حذف کرد. در عوض، حال از یک طراحی یک طرفه با لبه‌های مربعی استفاده می‌کند و باز هم به دوران آیفون ۴ و آیفون ۵ باز می‌گردد. این گوشی تطابق خوبی هم با آیپد پرو دارد. اپل از همان ظاهر لبه‌های صاف برای کل سری آیفون ۱۳ استفاده می‌کند و مدل‌های آیفون ۱۳ تقریبا از همان طراحی بدنه مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ استفاده می‌کنند. طراحی بدنه در کنار مواد اولیه‌ای که برای آن استفاده شده است، تغییر چندانی با مدل‌های سال گذشته نداشته است. هنوز هم یک بدنه جلویی تمام شیشه‌ای و بدنه پشتی تمام شیشه‌ای می‌بینیم که در یک قاب آلومینیومی همرنگ قرار گرفته است.

یک ناچ در جلوی صفحه نمایش آیفون 13 وجود دارد که دوربین TrueDepth، اسپیکر و میکروفون را در خود جای داده است. این ناچ امسال طراحی کوچک‌تری دارد و امکان نمایش بیشتر صفحه نمایش را فراهم کرده است. مجموعه‌ای باندهای آنتن را در این بازی می‌بینیم که در بالا و کناره‌های گوشی، با دکمه سمت راست قرار گرفته است و دکمه‌های ولوم هم در سمت چپ قرار دارد. در زیر دکمه پاور هم یک آنتن 5G mmWave می‌بینیم. اما این آنتن فقط در مدل‌های آیفون موجود در ایالات متحده وجود دارد. مدل‌های آیفون 13 از اسپیکر و میکروفون در پایین همراه با پورت لایتنینگ برای شارژ استفاده می‌کند و اسلات سیم کارت هم در سمت چپ دستگاه قرار دارد.

یک برآمدگی مربعی هم برای دوربین در پشت گوشی آیفون 13 رار دارد و یک لنز به‌صورت مورب در آن جای گرفته است که نسبت به طراحی آیفون ۱۲ که لنزها را در آرایه مورب جدید قرار می‌داد، متفاوت عمل کرده است. طبق گفته اپل، چیدمان مورب فضایی را برای فناوری جدید دوربین مانند لرزشگیر اپتیکال با تغییر سنسور فراهم می‌کند. شما می‌توانید با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس یک آرایه دوربین سه تایی داشته و گزینه‌های بهتری برای عکس برداری و فیلم‌برداری پیشرفته‌تر را دریافت کنید.

آیفون 13 صفحه نمایش با وضوح بالا

صفحه نمایش با وضوح بالا


همه مدل‌های آیفون 13 از صفحه نمایش اولد سوپر رتینا XDR استفاده می‌کند که انعطاف پذیر عمل کرده و مستقیما در بدنه هر دستگاه گسترش پیدا کرده است. نسبت کنتراست هم در حد ۲۰۰۰۰۰۰:۱ برای این گوشی تعیین شده است که برای مشکی‌های سیاه‌تر و سفیدهای روشن‌تر و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت کاربرد دارد و می‌توانید عکس‌ها، ویدیوها و سریال‌ها را با کیفیت HDR تماشا کنید. حداکثر روشنایی معمولی برای مدل‌های استاندارد آیفون 13 در خد ۸۰۰ نیت که ۲۰۰ نیت کمتر از مدل‌های پرو تعیین شده است. آیفون ۱۳ مینی ۵.۴ اینچی هم از رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است و ۴۷۶ پیکسل در هر اینچ هم چگالی آن تعیین شده است.

آیفون 13 پایه هم صفحه نمایش ۶.۱ اینچی دارد و وضوح تصویر ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل تعیین شده است و چگالی آن ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ است. این محصول از رنگ‌های گسترده پشتیبانی می‌کند و می‌توانید رنگ‌های زنده و واقعی را به نمایش گذارید. این محصول از سیستم TrueTone استفاده می‌کند و تعادل رنگ سفید را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید از صفحه نمایش به‌صورت تطبیقی با نور محیط هم استفاده کنید که تجربه مشاهد مانند کاغذ را برای شما فراهم می‌کند و چشم شما راحت‌تر می‌کند. حتی گفتنی است که یک پوشش اولئوفوبیک مقاوم در برابر اثر انگشت هم داریم که پشتیبانی از لمس راحت‌تر را نیز فراهم کرده است.

تراشه A15 Bionic


همه مدل‌های آیفون 13 از تراشه جدید A15 استفاده می‌کنند که کارایی و عملکرد نسبتا خوبی نسبت به A14 دارد. دو هسته عملکردی و چهار هسته کارآمدی در این تراشه وجود دارد و البته می‌دانیم که همچنان نسخه‌های پرو از A15 بهتری استفاده می‌کنند. تراشه A15 در آیفون 13 و آیفون 13 مینی از یک پردازنده گرافیکی ۴ هسته‌ای استفاده می‌کند که یک هسته کمتر از نسخه‌های پرو است. به همین دلیل، با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو عملکرد گرافیکی جالب‌تری را می‌توانید دریافت کنید. البته مدل‌های استاندارد چنان هم ضعیف نیستند و همچنان می‌توانید از آن راضی باشید.

ساعت هوشمند اپل واچ

ساعت هوشمند اپل واچ


اپل واچ را می‌توانیم یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های پوشیدنی در دنیای فناوری بدانیم که امکانات بسیار جالبی را در اختیار شما می‌گذارد. قیمت ساعت هوشمند اپل واچ نسبت به امکاناتش بسیار مناسب است و می‌توانید سال‌ها از آن در کنار خرید آیفون ۱۳ پرو مکس استفاده کنید. اپل واچ سری ۷ آخرین نسخه بوده و قیمت ساعت هوشمند اپل واچ هم نسبت به سال‌ّای گذشته تغییر چندانی نکرده است. ساعت هوشمند اپل واچ برای تمرینات ورزشی و بررسی المان‌های سلامت کاربران مناسب است و هر سال هم امکانات بیشتری در کنار ارتقاها طراحی پیدا می‌کند. قیمت ساعت هوشمند اپل واچ نسبت به گزینه‌های اندرویدی بالا است، اما به دلیل ارزش بالایی که دارد، مورد توجه طرفداران قرار می‌گیرد.

خرید از بازرگانی سیب


فروشگاه بازرگانی سیب امکان خرید آیفون ۱۳ پرو مکس را در کنار مدل‌های دیگر فراهم کرده است و می‌توانید به‌عنوان مکمل هم نگاهی به قیمت ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ یا ۶ انداخته و در صورت علاقه به سراغش بروید. آیفون 13 محبوب ترین گوشی این سری است که از حافظه جانبی ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد و تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل می‌توانید آن را تهیه کرده و مابقی مبلغ را هم در بازه زمانی ۳ الی ۱۲ ماهه به شیوه دلخواه خود پرداخت کنید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود