خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود آموزش روتوش عکس پرتره در فتوشاپ

gfxdownload.ir
2,605
0
آموزش روتوش عکس پرتره در فتوشاپ

دانلود آموزش کامل روتوش عکس پرتره در فتوشاپ
از عکاسان و روتوش کارها اغلب خواسته می شود که مهمترین لحظات زندگی مردم را ثبت کنند. ما به شما برای ایجاد یک خاطره ماندگار با روتوش عکس پرتره در فتوشاپ کمک خواهیم کرد !در ادامه با روتوش دو پرتره از یک سوژه مادر باردار از لحظه عکاسی تا تكميل روتوش با ما همراه باشید. تا با همکاری یکدیگر روتوش عکس پرتره در فتوشاپ را انجام دهیم !
در این قسمت از آموزش فتوشاپ خواهید آموخت که چگونه مدل مو و لباس را روتوش کنید، همچنین چگونه ابزارهای dodge و burn را در Adobe Camera RAW انجام دهید و از آنها برای حفظ جزئیات بسیار ظریف استفاده کنید.
جزئیات آموزش فتوشاپ:
• سطح: متوسط
• مدت زمان آموزش: 5.5 ساعت
• شامل 19 آموزش ویدئویی
• شامل 2 نمونه از تصاویر RAW
• شامل 2 اکشن فتوشاپ
• محصول شرکت PhLearn
سرفصل ها:

فصل 1 | معرفی - شامل 3 فیلم (8:10 دقیقه)


01 - آنچه شما خواهید آموخت


Aaron همه مواردی را که در طول آموزش روتوش فتوشاپ می آموزید تجزیه و تحلیل می کند.

02 - ژست عکس گرفتن


نگاهی به پشت صحنه عکاسی , ابتدا سوژه زانو بزند و در حال نگاه کردن به نوزاد ژست بگیرد .

03 – عکاسی با ژست ایستاده


برای این عکس ، لباس سوژه به یک لباس قرمز رنگ تبدیل شد که به ما اجازه می‌داد تا یک حرکت طبیعی با استفاده از باد پنکه را به آن اضافه کنیم .

فصل 2 | پرتره مادر باردار شماره 1: ژست نشسته ( 2:52 ساعت)


01 - پردازش در Adobe Camera RAW


ما اولین ویرایش خود را در adobe camera raw شروع می‌کنیم , تنظیمات را برای رنگ و نوردهی , اصلاح تناژ رنگ پوست و بیرون آوردن جزئیات خوب در موهای سوژه شروع می‌کنیم.

02 – Liquify


یاد خواهید گرفت چطور از ابزار Liquify برای ایجاد تغییرات ظریف در شکل موها و لباس استفاده کنید .

03 - رفع موارد اضافی


در ادامه با تمیز کردن حواس پرتی های رایج مانند موهای پریشان شده ، چین و چروک لباس و لکه های موجود در پس زمینه ، با همراه باشید.

04 - روتوش مو در فتوشاپ


در این بخش ما موهای سوژه را روتوش می‌کنیم و شکل طبیعی و رنگ آن را بهبود می بخشیم.

05 - روتوش جداگانه فرکانس


هنر جدایی فرکانس را بیاموزید زیرا ما ترانزیشن رنگ ها و تناژ را هموار می کنیم و ضمن حفظ بافت های ظریف ، جزئیات را اصلاح می کنیم.

06 – ابزار Dodging & Burning در فتوشاپ


شکل و تعریف زیبا تری به کودک دهید- همه با استفاده از ابزار Dodging & Burning
امکان پذیر است.

07 – اضافه کردن Liquify ، رنگ و تن


کمی بیشتر با ابزار Liquify برای ساده کردن تصویر و حذف برخی قسمت‌های اضافه از لباس‌های سوژه کارانجام خواهید دهید .

08 – پایان کار


در این مرحله روتش در فتوشاپ تقریباً تمام شده! و خواهید آموخت که چگونه به استفاده از افکت حرفه ای sharpening و blur کمک کنید تا چشم بیننده به سوژه ما و نوزاد هدایت شود.

فصل 3 | پرتره از سوژه مادر باردار شماره 2: ژست های ایستاده شامل 8 ویدئو (2:24 ساعت)


01 - پردازش در Adobe Camera RAW


بار دیگر با تنظیم رنگ و نوردهی با استفاده از Adobe Camera RAW شروع می کنیم. و این بار ما با استفاده از اطلاعات RAW یک قدم بیشتر برداشته ایم تا به زیبایی عملیاتdodg و burning انجام شود.

02 – Liquify


ما از ابزار Liquify برای افزودن حرکت خیالی به لباس سوژه استفاده می‌کنیم .

03 - اصلاح مو و پس زمینه


در این مرحله موها و ناسازگاری های موزون را در پس زمینه اصلاح می کنیم و سپس با استفاده از ابزار Clone Stamp برخی از فضا های خالی مو را پر کنید.

04 - روتوش لباس


جداسازی فرکانس یک تکنیک قدرتمند است که نه تنها برای پوست عالی است ، بلکه می‌تواند باعث حذف سریع چین و چروک و موارد اضافی در لباس شود .

05 - روتوش جداگانه فرکانس


از اکشن جداسازی فرکانس برای صاف کردن رنگ پوست و از بین بردن چین و چروک از لباس سوژه استفاده کنید .

06 – ابزار Dodging & Burning


یاد بگیرید چطور از dodge و burn کردن برای اضافه کردن definition به مو و لباس استفاده کنید ، در حالی که به هدایت چشم بیننده به سوژه کمک می‌کند .

07 - رنگ و تن


تکنیک های مهم برای مطابقت با تغییرات طبیعی تناژ های رنگی پوست در بین قسمت های مختلف بدن را یاد بگیرید.

08 - شارپ کردن (Sharpening ) و اتمام کار


با استفاده از اکشن شفاف سازی ما ، پرتره نهایی خود را با کمی شارپ کردن به پایان می رسانیم!

از عروسی گرفته تا نوزادان ، فارغ التحصیلی تا تولد ، عکاسی از سبک زندگی به همه کمک می کند تا افراد لحظات مهم زندگی خود را ثبت کنند. در ادامه ، با روتوش عکس پرتره از عکس گرفتن تا تکمیل روتوش با ما همراه باشید!

ایجاد پرتره‌های ماندگار در فتوشاپ


آموزش روتوش پرتره در فتوشاپ


چه در حال عکاسی از مراسم عروسی یا فارغ التحصیلی باشید، لحظاتی که ثبت می‌کنید، برای یک عمر با مشتریان خود خواهد بود. در این قسمت از آموزش فتوشاپ خواهید آموخت که چگونه یک روتوش کار حرفه ای به کار با چنین تصاویری می پردازد ، و با استفاده از فتوشاپ به درخشش مهمترین جزئیات کمک می کند.

ثبت خاطرات


در این آموزش چگونگی ثبت هر تصویر و همه چیز را از نورپردازی ، تا لباس ، برای کار کردن با یک سوژه پیاده می‌کنیم . سپس به سمت ویراش عکس در فتوشاپ می رویم و به شما نشان می دهیم که چگونه می توان تنظیمات ظریف و در عین حال تأثیرگذاری را انجام داد که به هر عکس احساس لطافت و ماندگار می بخشد.

عکاسی پرتره به سبک شیوه زندگی یا لایف استایل


در این آموزش، بر روی تصاویر یک مادر باردار تمرکز می کنیم ، اما همین رویکرد را می توان برای بسیاری از انواع دیگر عکاسی در سبک زندگی استفاده کرد. مهم نیست که چه نوع عکاسی هستید ، مطمئناً مهارتهایی را یاد خواهید گرفت که به شما در گرفتن ویژه ترین لحظات مشتری خود کمک می کند.

روتوش طبیعی عکس


کار مد و فشن حرفه ای ممکن است نیاز به تغییرات مهم تر و تنظیمات دقیق تر داشته باشد. اما برای کارهای شخصی مانند این مدل عکس که در این مثال آوردیم، در حال تغییر و تحولات ظریف و ظاهری طبیعی هستیم. این آموزش روتوش فتوشاپ به شما یاد خواهد داد که چطور از روتوش استفاده کنید تا یک صحنه را ساده کنید و بر زیبایی طبیعی سوژه و اهمیت آن لحظه تاکید کنید .

جداسازی فرکانس حرفه‌ای


ترانزیشن شدید بین نور و سایه را هموار کنید. تفکیک فرکانسی یک بخش کلیدی از گردش کاری روند روتوش است و ما این کار را آسان‌تر با اکشن فتوشاپ انجام می‌دهیم ! چگونگی روتوش فرکانس را امتحان کنید !

روتوش مو و لباس در فتوشاپ


روتوش کردن مو و لباس همیشه یک چالش بوده. یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ابزار براش Spot-Healing، موهای پراکنده را حذف کنیم، با استفاده از ابزار Clone Stamp به حجم مو اضافه کنید ، و حتی با استفاده از Separation Frequency لباس را صاف کنید!

آموزش استفاده از ابزار Liquify


ابزاری مناسب برای شکل دادن به موارد نرم مانند مو و لباس ، ابزار Liquify برای استفاده آسان است اما تسلط بر آن بسیار دشوار است. تکنیک‌هایی را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می‌کنند اشیا را به طور واقععی و کاملا طبیعی با افکت بسیار ظریف ویرایش کنید. اضافه کردن حجم به مو را یاد بگیرید و حتی باعث ایجاد توهم حرکت در یک لباس بلند شوید!

بهبود تکسچر با ابزار Dodge & Burn


Dodge & Burn یکی از معدود تکنیک‌هایی است که به خودی خود می‌تواند یک تصویر را ارتقا و بهبود دهد. شکل و ابعاد زیبا را به هر عکس اضافه کنید ، در حالی که چشم بیننده را به سمت قسمت هایی از تصویر که بیشترین اهمیت را دارند هدایت می کنید.

جداسازی فرکانس(Frequency Separation) و اکشنSharpening) Actions)


ما دو تا از قدرتمندترین اکشن های فتوشاپ را برای شما درج کرده ایم تا در طول آموزش و در کارهای حرفه ای خود از آنها استفاده کنید. تمام انعطاف پذیری مورد نیاز خود را از تفکیک فرکانس و Sharpening تنها در کسری از زمان دریافت کنید!

روتوش عکس در فتوشاپ برای عکاسی سبک زندگی یا لایف استایل


Color Correction و Color Toning(تصحیح رنگ و رنگ آمیزی)


بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزارهای Adobe Camera RAW و Adjustment Layers در فتوشاپ ، صحیح رنگ را انجام دهید. کممک کنید تا رنگ قسمت های مختلف پوست بدن با هم هماهنگ شود. سپس همه آن را با مقدار کمی ازcolor grading مرتبط کنید.

Sharpening حرفه ای


شارپ کردن یکی از بهترین روش‌ها برای جلب توجه به مناطق مهم در یک عکس است. سطح های مختلفی از شارپ کردن ، از شارپ کردن تصویر کلی گرفته تا شارپ کردن چشمگیر جواهرات ، موها و لباس ها.
پایان حرفه ای
ما شما را از روند کامل روتوش ، تا گرفتن خروجی از تصویر همراهی می کنیم. تکنیک‌های حرفه‌ای که به مشتریان شما کمک می‌کند مهم‌ترین لحظات آن‌ها به بهترین شکل تبدیل شود .

Adobe Camera RAW


بیشتر ویرایش های حرفه ای عکس در Adobe Camera RAW شروع می شوند. تنظیمات محلی و جهانی برای تثبیت نور اکسپوژر, بازیابی جزئیات و رنگ‌های صحیح را انجام دهید . کاملا به Adobe Camera RAW و فتوشاپ مسلط شوید.

اکشن های فتوشاپ


اگر در حال ثبت عکس های لایف استایل و رویدادهای مهم در زندگی افراد هستید ، زمان شما بسیار ارزشمند است. با اسفتده از اکشن فتوشاپ زمان کمتری را صرف کلیک کردن از طریق منوها در فتوشاپ کنید و برای پروژه عکاسی بزرگ بعدی خود اقدام کنید. اکشن های فتوشاپ برای صرفه‌جویی در زمان بدون افت کیفیتی که مشتریان شما انتظار دارند ، طراحی شده‌اند .

نورپردازی پرتره در فتوشاپ


ایجاد پرتره های نرم و طبیعی با نورپردازی ملایم در استودیو آغاز می شود. بیاموزید که چگونه از چراغ های استودیویی ، پخش نور و سایر مادیفایر ها برای به دست آوردن زیبایی ، برای هر پرتره استفاده کنید.

حذف موارد اضافی


موهای پریشان ، چین و چروک در لباس ، خراش بر روی پس زمینه. به صورت جداگانه ، ممکن است خیلی به نظر نرسند ، اما تمام آنها می توانند تمرکز خود را از چیزهایی که بیشترین اهمیت را دارند دور کنند. ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه در هر تصویر ، حواس پرتی ها و موارد اضافه را کاهش داده و از بین ببرید!

توجه به سوژه عکاسی


وقتی صحبت از پرتره های سبک زندگی می شود ، مشتری و لحظه خاص آنها باید در مرکز توجه قرار بگیرند. زمانی که از هر دو تکنیک عکاسی و فتوشاپ برای ساده‌سازی یک تصویر و کمک به هدایت چشم بیننده استفاده می‌کنیم , با ما همراه باشید.

مشاهده آنلاین پیش نمایش آموزش




پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 2.89 گیگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود