خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش روتوش عکس شکل دهی به نور در فتوشاپ

gfxdownload.ir
5,129
0
آموزش روتوش عکس شکل دهی به نور در فتوشاپ

دانلود رایگان آموزش روتوش عکس شکل دهی به نور در فتوشاپ
تصویر خود را با شکل دهی نور به ابعاد دیگر در فتوشاپ تبدیل کنید !
آیا شما تمام پتانسیل هایی را که لایه‌های تنظیمات ، گزینه blend-if و لایه ماسک‌ که برای شما در فتوشاپ نگهداری می‌شوند را از حالت قفل خارج می‌کنید ؟ این فیلم آموزش فتوشاپ را نگاه کنید که می‌توانید از آن‌ برای شکل دادن نور به چیزهای جذاب و تماشایی استفاده کنید .

در این ویدئو از PiXimperfect, Unmesh Dinda به شما نشان می‌دهد چطور یک پرتره که در روز که به طور یکنواخت نورپردازی شده را تغییر دهید ، آن را به پرتره شب تغییر داده و به آن نور اضافه کنید که درخشش پیدا کند. او از چندین تنظیمات curves برای ایجاد ظاهر شبانه استفاده می‌کند ، و این که حالت و جو پس از غروب خورشید چطور به نظر می‌رسد ، در نظر گرفته می‌شود . او رنگ پس‌زمینه را به هایلایت ها و سایه‌ها اضافه می‌کند و سپس به ما نشان می‌دهد چگونه از ماسک‌های لایه استفاده کنیم تا برخی از این تنظیمات را برای ایجاد ظاهری درخشان از یک شی در تصویر ایجاد کنیم . این فرایند تغییر , با استفاده از یک لوح فشرده با حساسیت فشار قلم , افزایش می‌یابد , همچنین شامل نکاتی برای ایجاد این تنظیمات با استفاده از ماوس است .
در این فرآیند ، Dinda به ما نشان می‌دهد که چطور از گزینه blend-if استفاده کنیم – جایی که نور ما از درون سوژه در تصویر ما می‌تابد ، تنظیم شود . در نهایت , بعد از انجام بسیاری از تنظیمات ظریف در تمام جنبه‌های تصویر , او از طریق ابزار color-lookup, حرارت شگفت‌انگیز و نور واقعی را اضافه می‌کند . نتیجه نهایی به طور کامل قابل باور و واقعی است .
Dinda لینک‌هایی برای دانلود تصویر و همچنین یادداشت‌های کامل برای یادگیری را اضافه کرده است ، بنابراین مطمئن شوید که از آن‌ها استفاده خواهید کرد .

تماشا و دانلود آموزش به صورت آنلاین در وب سایت gfxdownload

حجم فایل 112 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود