خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش درست کردن افکت رنگی Gel در فتوشاپ

gfxdownload.ir
3,475
0
آموزش درست کردن افکت رنگی Gel در فتوشاپ

دانلود رایگان آموزش درست کردن افکت رنگی Gel در فتوشاپ
گرادیانت به شما کمک می‌کند که ظاهر ژل‌های نورپردازی رنگی را در فتوشاپ جعل کنید.شما می توانید یک افکت ژل رنگی جالب برای تصاویر خود با استفاده از برخی ترفندهای ساده در فتوشاپ جعل کنید.برای دانلود آموزش فتوشاپ و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
اگر تا به حال با ژل‌های رنگی در نورپردازی عکاسی خود کار کرده‌اید , می‌دانید چه تاثیری بر روی تصویر دارد . یادگیری استفاده از ژل در عکاسی شما می‌تواند بسیار مفید باشد ، چون شما هم تئوری رنگ و هم تکنیک‌های نورپردازی را یاد می‌گیرید .
اما چه می‌شود اگر شما ژل را در تصویر خود استفاده نکنید ، و بدانید که می‌خواهید رنگ را بعدا ً اضافه کنید ؟ اینجا است که این ویدیو مفید واقع می شود. در این روش ناتانیل دودسون از Tutvid با روشی ساده برای اضافه کردن یک ژل رنگی دراماتیک به یک تصویر از طریق جادوی فتوشاپ نشان آموزش خواهد داد. با استفاده از گرادینت های ساده , می‌توانید یک ظاهر شبیه به نورپردازی ژل دار ایجاد کنید . شامل چند لایه تنظیمات و کنترل لازم برای تغییر رنگ و کنتراست و ایجاد یک ظاهر بسیار واقعی را خواهید داشت . همچنین می‌توانید از این نکات برای بهبود نورپردازی ژل های موجود استفاده کنید که کاملا ً رنگ کافی به تصویر شما می‌دهد .
تصویر نهایی ناتان در اینجا بسیار متفاوت از عکس اولش است , که نشان می‌دهد شما تا چه حد می‌توانید با این تکنیک جلو بروید . من خودم آن را امتحان کردم، با blend modes های مختلف در گرادیانت ها آزمایش کردم و متوجه شدم که می توان با استفاده از blend mode های مختلف، یک افکت بسیار ظریف تر به دست آورد. افکت مورد علاقه من Overlay بود.

تماشای آنلاین و دانلود رایگان آموزش

حجم فایل 21 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود