خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش عکاسی و نورپردازی Gel Light

gfxdownload.ir
2,587
0
آموزش عکاسی و نورپردازی Gel Light

دانلود آموزش عکاسی و نورپردازی Gel Light
آیا برای یک سبک کاملا ً جدید عکاسی آماده هستید ؟
سلام! و با تشکر برای پیوستن به ما در اینجا و صحبت کردن در مورد عکاسی با فیلتر رنگی ژل! من خیلی خوشحالم از این که به من ملحق شدید زیرا که به شما نشان می دهم چگونه از فیلتر رنگی ژل به روش های مختلف استفاده کنید تا عکس های اشباع شده از رنگ و نور که با عکس های مختلفی که تا الان می دیدید متفاوت باشد را به دست آورید.این آموزش عکاسی بر روی سبک جالب عکاسی با استفاده از فیلتر رنگی ژل تمرکز می کند تا عکس های رنگی متفاوت از عکس های تاریک که در حال حاضر رواج دارند بگیرید.من با تنظیمات مختلف، نحوه استفاده از فیلتر ژل را برای نشان دادن راه‌های بسیاری که شما می‌توانید با این سبک پر جنب و جوش خلاق باشید ، را استفاده می‌کنم .
این کلاس عکاسی پشت صحنه ای است که به شما گرفتن یک عکس رنگی پرتره و عکاسی محصول را آموزش می دهد. ما در حال بررسی موضوعاتی مانند موارد زیر خواهیم بود :
• نور ژل / نورپردازی استودیو
• تنظیمات مختلف نور
• سه تکنیک مختلف فیلتر رنگی ژل
• Motion blur
• Silhouettes
این کلاس آموزش عکاسی بیشتر به سمت عکاسان رده متوسط متمرکز می‌شود که به دنبال الهام یا ایده‌هایی است که می‌خواهند از آن عکس بگیرند .
Gel Light Photography چیست؟
یک ژل رنگ یا فیلتر رنگ به عنوان ژل روشنایی یا صرفا ً ژل نیز شناخته می‌شود، یک ماده رنگی شفافی است که در تئاتر ، تولید رویداد ، عکاسی و فیلمبرداری و هنر عکسبرداری برای نور و تصحیح رنگ به کار می‌رود. ژل های مدرن ، ورقه‌های نازک پلی‌کربنات یا پلی استر است ، که در مقابل یک ثابت نورپردازی در مسیر پرتو قرار داده می‌شود.
ژل ها دارای یک زندگی محدود به ویژه در رنگ‌های اشباع‌شده - انتقال نور کم و طول‌موج کوتاه‌تر هستند . رنگ ، بسته به جذب انرژی رنگ ، محو و یا حتی ذوب می‌شود و ورقه باید جایگزین شود . در تاسیسات دائمی و برخی مصارف نمایشی ، فیلترهای شیشه‌ای رنگی و یا فیلتر dichroic مورد استفاده قرار می‌گیرند . نقطه ضعف اصلی، هزینه های اضافی و انتخاب محدودتر است.

معرفی و دمو آموزش



پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 610 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود