خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش سریع نکات و تکنیک های عکاسی

gfxdownload.ir
11,935
0
آموزش سریع نکات و تکنیک های عکاسی

آموزش سریع نکات،تکنیک ها و ایده های عکاسی خلاقانه مخصوص حرفه ای ها و عکاسان تازه وارد به صورت رایگان
توسط این تکنیک ها شما می توانید حتی با دوربین موبایل خود عکس های خارق العاده ای را بگیرید
با توجه به محبوبیت زیاد اینستاگرام ، ما می‌توانیم عکس‌های خود را با دوستان به اشتراک گذاشته و راه‌های جدیدی برای ایجاد عکس‌های ویژه خود پیدا کنیم . ویدئوی ما را تماشا کنید و بهترین تکنیک‌های ترکیب‌بندی را برای گرفتن عکس‌های فوق‌العاده که تصاویر شما را در اینستاگرام مورد توجه قرار می دهد، یاد خواهید گرفت . اگر واقعا ً می‌خواهید عکس‌های خوبی داشته باشید ، گام بعدی چیست ؟ احساسات واقعی، زاویه درست، لبخند و ریلکس بودن، کلید موفقیت است!
تنها چیزی که نیاز دارید این است که بهترین ژست و زاویه را یاد بگیرید . بله همانطور که گفتیم رمز خوب عکس گرفتن در ژست خوب است. بنابراین , فکر می‌کنید که باید یک دوربین فانتزی , نرم‌افزار ادیت برای کامپیوترتان و حتی صرف زمان و انرژی زیادی برای یادگیری نحوه استفاده از آن‌ها داشته باشید . اما جواب منفی است ! امروزه ، مردم با دوربین‌های دیجیتالی قدرتمند در جیب خود قدم می‌زنند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که نکات ساده و ترفندهای ساده ما را تماشا کنید تا با گوشی های هوشمند خود عکس‌های بهتری بگیرید . گوشی خود را بیرون بیاورید و شروع به تماشای ویدیو کنید. ما آماده ایم تا رازهای ساده را با شما در میان بگذاریم. ما ایده‌های فوق‌العاده زیبایی برای شما داریم که نشان دهید چگونه می‌توانید از دوربین موبایل خود برای افکت های عکاسی شگفت‌انگیز استفاده کنید :
گرفتن تصاویر panoramas از دوست خود در حال حرکت به بخش‌های مختلف صحنه همانطور که شما عکاسی می کنید .
یک قطره آب روی لنز قرار دهید تا یک افکت ماکرو ایجاد کنید.
مجموعه‌ای از نکات برای عکاسی پرتره خیره‌کننده را بررسی کنید. حال شما از پرتره های خود راضی هستید و فراموش نکنید که آنها را با دوستان به اشتراک بگذارید! ما به اهمیت حافظه و احساسات عاشقانه اعتقاد داریم و بهترین عکس ها را برای زوج ها به اشتراک می گذاریم. شما می توانید از این نکات برای ایجاد عکس‌های اینستاگرام و یا حتی برای مناسبت‌های خاص مانند عکس‌های عروسی استفاده کنید .

تماشای آنلاین آموزش

حجم فایل 29 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود