خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود افکت های صوتی هیجانی

gfxdownload.ir
17,741
2
15 افکت صوتی موزیک هیجانی

دانلود افکت های صوتی و موزیک های هیجانی


به دنبال افکت های صوتی هیجانی هستید ؟ در کنار آن به موزیک های هیجانی هم نیاز دارید ؟ این مجموعه افکت های آماده صوتی دقیقا همان چیزی هست که به دنبال آن هستید ! این پکیج شامل 15 مجموعه مختلف از افکت های صوتی و موزیک های هیجانی به سبک های مختلف درام،کلاسیک،متال و ...می باشد.شما می توانید برای ادیت فیلم های مختلف از این افکت های صوتی هیجانی استفاده نمایید.این مجموعه با کیفیت عالی و با فرمت های MP3 و WAW برای شما تهیه شده که می توانید با لینک مستقیم و به صورت اختصاصی از جی اف ایکس دانلود تهیه نمایید.

چرا افکت های صوتی و موزیک های هیجان انگیز جی اف ایکس دانلود ؟


وب سایت ما همیشه می کوشد تا بتواند بهترین افکت های صوتی را برای شما آماده نمایید.ما در حال حاضر در سایت های خارجی مختلف اکانت داریم و تمامی افکت های صوتی توسط تیم ما انتخاب و خریداری می شوند پس شما یک مجموعه فوق العاده و خاص را با بهترین کیفیت ممکن دریافت می نمایید.افکت های صوتی هیجان انگیز نیز توسط جی اف ایکس دانلود از سایت های معتبر خارجی خریداری و جمع آوری شده و در مجموعه های مختلف در اختیار شما قرار گرفته است.شما با خرید یک اشتراک در جی اف ایکس دانلود می توانید بدون محدودیت به تمامی افکت های صوتی و سورس های دیگر وب سایت دسترسی داشته باشید و تنها لازم است مبلغ بسیار ناچیزی بابت تهیه اشتراک پرداخت نمایید.


افکت صوتی مورد نظر شما در جی اف ایکس دانلود موجود نمی باشد ؟


تیم ما همواره می کوشد تا بتواند تمامی موضوعات سایت را به روز رسانی نماید.اگر به دنبال افکت صوتی خاصی هستید و می بینید که در وب سایت موجود نیست حتما در قسمت نظرات زیر همین مطلب افکت صوتی درخواستی خود را ارسال نمایید تا در کمترین زمان ممکن مجموعه مورد نظر شما در سایت قرار گیرد.


در زیر می توانید 2 نمونه از افکت های صوتی هیجان انگیز را به صورت رایگان گوش کنید و دانلود نمایید.دریافت کل مجموعه با خرید اشتراک از سایت برای شما امکان پذیر می باشد.




پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 180 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 19,800 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان سعید
    • ( 20 دی 1399 )
    • 0
    عالیه . به دردم خورد
  2. User Avatar
    ميهمان
    • Heydarkarimi
    • ( 10 شهریور 1399 )
    • 0
    با سلام و خسته نباشید تشکر میکنم از برنامه خوبتان