خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود 50 افکت صدای رایگان برای ادیت و تدوین

fahim
57,957
1
دانلود افکت صدا رایگان

دانلود افکت صدا رایگان را برای شما "کاربران وب سایت جی اف ایکس دانلود" در این قسمت به صورت کامل ارائه کرده ایم. افکت های صوتی، مجموعه ای از صداهای خام هستند که معمولا از اشیا، اجسام و حرکات خاصی تشکیل می شوند. این نوع صداها می توانند در پروژه های مختلف برای تاثیرگذاری بیشتر و طبیعی تر جلوه دادن ویدیو شما استفاده شوند. در ادامه لیستی را برای شما کاربران عزیز جهت دانلود رایگان افکت صدا در 50 موضوع مختلف ارائه کرده ایم. شما می توانید هم اکنون از سایت gfxdownload.ir آنها را دانلود کنید.

💕لینک های دانلود رایگان 50 افکت صوتی از سرور ایران جی اف ایکس دانلود در آخر مطلب قرار دارد💕

1- دانلود افکت صدای رایگان رادیو


اولین مورد در لیست دانلود افکت صدا رایگان، صدای رادیو است. این پکیج شامل آوا هایی از نویز، خشخش و نیز تغییر موج رادیو می باشد. برای این قسمت دو نمونه افکت صوتی در وب سایت قرار داده شده است.

2- دانلود رایگان افکت صدا قطار


دومین مورد از لیست دانلود افکت صدا رایگان، مربوط به قطار است. برای این بخش صداهای مختلفی مانند بوق، زنگ هشدار ورود، صدای رد شدن قطار به صورت آهسته و سریع قرار گرفته اند. همچنین شما می توانید اصواتی مانند خروج گاز از قطار، صدای راه رفتن افراد در محیط ایستگاه را نیز در آن بیابید.

3- دانلود افکت صدای رایگان ماشین


سومین مورد از لیست دانلود افکت های صدا رایگان، صدای ماشین ها هستند. برای این مورد می توانید صدای بوق زدن، عبور سریع و آهسته ماشین، ترمز و غیره را مشاهده کنید.

4- افکت صوتی ماشین سکه


یکی دیگر از مجموعه های درنظر گرفته شده برای دانلود افکت صدا رایگان، افکت های صوتی ماشین سکه است. این بسته شامل افکت توزیع و افتادن سکه ها در اسلات ماشین هستند که در 4 فایل مختلف ارائه شده است.

5- افکت صوتی شوکر پلیس


این مدل بسته دانلود افکت صدا رایگان شامل آواهایی برای شوک و عبور جریان الکتریسیته است. شما می توانید از آنها برای کلیپ های پلیسی، حرکت سریع اجسام و غیره استفاده شود.
50 افکت صدای رایگان برتر برای ادیت ویدیو

6- افکت صوتی برای صدای زیر آب


برای این نوع پکیج دانلود افکت صدا رایگان، در حدود 30 ویدیو پریست افکت و نیز 8 افکت صوتی درنظر گرفته شده است. شما می توانید از این محتوا برای انواع ویدیوهای تخیلی، صحنه های زیر آب، محتوای آبزیان و مستند استفاده کنید.

7- افکت صوتی آژیر پلیس


این بسته در لیست بهترین افکت های صدا رایگان برای ادیت، شامل 26 آوای مختلف است که محتوای آن به شرح زیر می باشد:

⦁ 1 محتوای آژیر پلیس بلند،

⦁ 4 زنگ کوتاه هشدار به صورت کوتاه،


و 21 مورد دیگر که در قالب 3 مجموعه فایل قرار داده شده است. شما می توانید تمامی این افکت های صوتی را به صورت رایگان از سایت gfxdownload.ir دانلود کنید.

8- افکت صوتی زامبی و هیولا


برای دانلود افکت صدا رایگان زامبی و صدای خوردن آن می توانید این بسته را در نظر بگیرید. در این مجموعه 10 فایل صوتی با فرمت های mp3 و نیز wave قرار داده شده است. شما می توانید از آنها در پروژه های انیمیشنی و فانتزی، ترسناک و پادکست نیز استفاده کنید.

9- افکت صوتی طبل Drum Roll


این افکت صوتی می تواند برای بازی و صحنه هایی که برای اعلام جایزه یا تریلر فیلم ها ساخته می شوند، استفاده شود.

10- افکت صوتی تایپ متن با تلفن همراه


این آواها در بخش دانلود افکت صدا رایگان با فرمت Wave قرار داده شده اند. شما می توانید از آنها برای صداگذاری تایپ کردن متن با تلفن به صورت سریع استفاده کنید.


11- افکت صوتی صدای هلیکوپتر و پرواز آن


این مورد در لیست دانلود افکت صدا رایگان شامل چندین افکت صوتی است. افکت ها برای پرواز هواپیماهای در ارتفاع متوسط و بالا ضبط شده اند.

12- افکت صوتی لوگو


یکی از پرکاربردترین موارد در لیست دانلود افکت صدا رایگان، افکت های صوتی لوگو هستند. این مجموعه شامل بیش از 150 افکت صوتی برای نمایش لوگو در 39 دسته بندی مختلف است که در سایت قرار داده شده است. این پکیج به صورت کاملا رایگان می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. از جمله صداهای موجود در این بسته می توان به وویس های گلیچ، سینمایی، لوگو موشن و غیره اشاره کرد.

مجموعه 50 افکت صدای رایگان در جی اف ایکس دانلود

13- افکت صوتی خنده


افکت‌های صوتی خنده یکی دیگر از پرطرفدارترین بسته‌های صوتی دانلود افکت صدا رایگان در وب سایت جی اف ایکس دانلود می‌باشند. این بسته شامل 80 افکت صوتی خنده در 13 مجموعه مختلف شامل صدای خنده دسته جمعی، مرد و زن، خنده شیطانی، بچه، نوجوان و غیره می باشد.

14- افکت صوتی آژیر خطر


بسته دانلود افکت صدا رایگان آژیر خطر مناسب برای پروژه‌های خبری، انیمیشن‌ها و کارتون در سایت قرار داده شده است.

15- افکت صوتی صدای زنبور


صدای افکت زنبور که می تواند برای پروژه های مستند، انیمیشنی و تبلیغاتی به کار رود در دو فرمت mp3 و wav قرار داده شده است.

16- افکت صوتی نوشتن با قلم


یکی از موارد خوب دیگر برای دانلود افکت صدا رایگان از سایت gfxdownload، صدهای نوشتن با قلم هستند. این آواها به خصوص در بخش موشن گرافیک و ساخت افکت صوتی نوشتن با قلم بسیار کاربرد دارند.

17- افکت صوتی بازی های موبایل


بیش از ده ها افکت صوتی کوتاه از مجموعه بازی های مختلف موبایل در این بسته وجود دارند.
دانلود رایگان افکت صوتی صدای دوربین

18- افکت صوتی صدای دوربین


11 وویس مناسب جهت دانلود افکت صدا رایگان برای کسانی که با دوربین کار می کنند نیز ارائه شده است. این افکت ها مربوط به صدای کار کردن با دوربین ها هستند که در فرمت wav ارائه شده اند.

19- افکت صوتی قلمو در ظرف


این مجموعه دانلود افکت صدا رایگان شامل ده ها آوای کوتاه از اصوات قرار دادن قلموها ئ برس رنگ در ظرف آن می باشد. شما می توانید از آنها در صداگذاری پروژه های نقاشی استفاده کنید.

20- افکت صوتی افتادن در آب


مجموعه ای مختلف از 14 افکت صوتی برای پرتاب شدن و برخورد آب با اجسام بزرگ و کوچک در این قسمت قرار داده شده است.

21- افکت های صوتی موسیقی متن غمگین


برای کسانی که قصد دارند تا تریلر و موسیقی های غمگین کار کنند، این مورد در لیست دانلود افکت صدا رایگان با نام Clocks بسیار مناسب است.

22- افکت صدای اسباب بازی


بسته ای از افکت های صوتی رایگان است که به تعداد 14 آوا در زمینه کار کردن با اسباب بازی ها در خود دارد.
افکت صوتی شاد کریسمس

23- افکت صوتی شاد کریسمس


برای پروژه های دوران کریسمس و حتی جشن ها و برنامه کودکان، یک پک صوتی کریسمس قرار داده شده است. شما می توانید آن را به عنوان یکی از بهترین بسته ها برای دانلود افکت صدا رایگان در جشن های کریسمس استفاده کنید. این بسته شامل چند مدل موسیقی پس زمینه شاد می باشد.


24- افکت صوتی فوت کردن


این افکت صوتی شامل صدای فوت کردن است که با عنوان Blow شناخته می شود. شما می توانید از آن برای صداگذاری و نیز ترانزیشن استفاده کنید.

25- افکت صوتی پرکاشن


برای دانلود افکت صدا رایگان پرکاشن، می توانید از مجموعه ای از افکت های صوتی در سایت ما استفاده کنید. این بسته شامل انواع صداهای بوم، کوبه و ضربه است. شما می توانید از آن ها برای لوگو موشن، بازی و تبلیغات استفاده نمایید.
دانلود افکت صوتی رایگان روستای پاییزی

26- افکت صوتی روستای پاییزی


این بسته دانلود افکت صدا رایگان شامل آواهای پس زمینه و محیطی از روستاها است. صداهای قرار گرفته در این بسته شامل انواع اصوات در یک محیط طبیعی می باشند.

27- افکت صوتی صدای دریا


این مورد شامل چند افکت صوتی است که از برخورد آب به صخره ها و موج شکن ها ضبط شده است.

28- افکت صوتی سورتمه کریسمس


این بسته دانلود افکت صدا رایگان شامل 6 آوای مجزا از حرکت و زنگ سورتمه کریسمس است که برای تبلیغات، معرفی محصول و پروژه‌های تجاری استفاده می شود.

29- افکت صوتی آبشار


این افکت شامل صداهای پس زمینه از آبشارهای کوچک، تند، سنگین، کوهستانی و غیره است.

30- افکت صوتی اصوات جادویی


در این قسمت 15 افکت بی نظیر از صوت های جادویی کوتاه را برای شما قرار داده ایم که می تواند برای اینفوگرافیک، کریسمس، تبلیغات و کارهای فانتزی مناسب باشد.

31- افکت صوتی تایید و اعلان ها


این مورد در لیست دانلود افکت صدا رایگان، شامل 15 افکت صوتی برای تایید و اعلان ها است که مناسب پروژه های تبلیغاتی، پادکست و غیره می باشد.
افکت صوتی هیولاهای هالووین

32- افکت صوتی هیولاهای هالووین


این دسته از افکت های صوتی شامل جیغ، اصوات ترسناک، غرغرها و صداهای جادوگرها و موجودات فانتزی هستند.

33- افکت صوتی صدای زنگوله


این مورد شامل 3 نوع زنگ مدرسه ای، بلند و واضح است که مناسب فیلم های تجاری، کارتون و غیره می باشد.

34- افکت صوتی صدای بازی ها


این بسته دانلود افکت صدا رایگان شامل 13 وویس صوتی از بازی های مختلف مربوط به دهه 70 – 80 است. افکت های صوتی موجود در این مجموعه شامل پرش، انفجار، ملودی سریع و غیره می باشند.

35- افکت صوتی صدای ربات


برای کسانی که قصد دانلود افکت صدا رایگان ربات ها را دارند، یک بسته صوتی با کیفیت از اصوات آنها ارائه شده است.

36- افکت صوتی شکستن شیشه


یکی دیگر از انواع افکت های صوتی رایگان در سایت جی اف ایکس دانلود با آدرسgfxdownload.ir، مربوط به شکستن شیشه ها هستند. این پکیج شامل 4 مدل مختلف از این آواها می باشد.

37- افکت صوتی خاموش شدن تلویزیون


شما می توانید برای خاموش کردن تلویزیون در موشن گرافیک ها و نمایش های تبلیغاتی خود، از 5 صوت مختلف در این بسته استفاده کنید.

38- افکت صوتی چوب جادو و شعبده بازی


این مدل از انواع افکت های صوتی شامل 5 افکت زیبا است که می توانید در کارهای فانتزی خود از آن استفاده کنید.

39- افکت صوتی Wrong Guess Buzzing


Wrong Guess Buzzing در واقع افکت صوتی جواب اشتباه یا غلط می باشد شما می توانید از این افکت صوتی در موضوعاتی مانند آزمون ها و بازی های ویدیویی با فرمت wav استفاده کنید.

40- افکت صوتی تایپ کیبورد و کلیک موس


این مورد یکی از پرکاربردترین اصوات در لیست دانلود افکت صدا رایگان است. آواهای این بسته شامل کلیک با موس، تایپ صفحه و نیز صدای چرخش آنها می باشد.

افکت صوتی صدای جنگل و طبیعت

41- افکت صوتی صدای جنگل و طبیعت


این پکیج برای دانلود افکت صدا رایگان شامل یک مجموعه کامل از صداهای مختلف محیط جنگل است. از جمله نمونه های آن می توان به صدای جیرجیرک، پرندگان، زوزه های باد، گنجشک ها و غیره اشاره کرد.

42- افکت صوتی صدای تخریب و انفجار


کسانی که به دنبال صدای انفجار در مدل های مختلفی مانند انفجارهای عظیم و تخریب هستند، می توانند از این بسته استفاده کنند.

43- افکت صوتی زوم و عکس برداری دوربین


در این بسته اصواتی برای حرکات مکانیکی و زوم، پاپ لامپ فلش و نیز کلیک های شاتر در دوربین ها قرار داده شده اند.

44- افکت صوتی قدم زدن


این مجموعه صوتی برای دانلود افکت صدا رایگان، شامل 5 صدای مختلف از قدم زدن و دویدن یک شخص در خیابان یا چمن است.

45- افکت صوتی صدای whoosh


این افکت صوتی از جمله رایج ترین صداها برای ترنزیشن است که در 6 بسته مختلف با بیش از 60 مدل صدای whoosh متفاوت ارائه شده است.

46- مجموعه افکت های پرکاربرد


این مورد، بسته ای تحت عنوان مجموعه افکت های پرکاربرد است که شامل صداهای مختلفی از جمله آواز پرندگان، برف و طوفان، آب، باد و آتش و غیره می باشد.
دانلود شماره 47 تا 50 افکت صدای رایگان به زودی در جی اف ایکس دانلود
در صورتی که این مطب مفید بود یا نیاز به افکت صدای خاصی دارید در قسمت نظرات ارسال کنید تا به روز رسانی شود
برای حمایت از جی اف ایکس دانلود می توانید اشتراک سایت را تهیه نمایید و از سایر مطالب رایگان استفاده کنید.

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir

برای اکستراکت کردن از آخرین ورژن نرم افزار winrar یا 7zip استفاده کنید.
حجم فایل 264 مگابایت و 46 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    ميهمان
    • IlI A
    • ( 08 شهریور 1401 )
    • 0
    یکی از بهترین مجموعه های افکت صدا بود تا حالا دانلود کردم. منتظر اپدیت های جدیدتونم ممنونم.