خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

بررسی و دانلود رایگان پلاگین استخراج رنگ ColourmapX برای فتوشاپ

gfxdownload.ir
8,588
1
دانلود رایگان پلاگین استخراج رنگ ColourmapX برای فتوشاپ

بررسی و دانلود رایگان پلاگین حرفه ای استخراج رنگ ColourmapX برای فتوشاپ
جی اف ایکس دانلود مروری بر پلاگین NBP Colourmap X ورژن 1.1 دارد: بهترین پلاگین استخراج رنگ در بازار
تغییر رنگ کلی در تصویر شما می‌تواند بسیار قدرتمند باشد . شما می توانید احساسات و یا تصورات عکس را به سادگی با درجه بندی رنگ تصویر تغییر دهید. اگر دقیقا ً در مورد نحوه ایجاد gradient maps خود مطمئن نیستید ، این پلاگین می‌تواند ابزار مناسبی برای شما باشد. NBP Colourmap X یک ابزار شناسائی رنگ است که به شما این امکان را می‌دهد تا رنگ و یا " جوهر " یک تصویر را استخراج کنید.با چند کلیک ، می‌توانید یک پالت رنگ را از یک تصویر منبع استخراج کنید تا به عنوان یک لایه gradient map به کار شما اعمال شود . به تازگی , پنل بروز رسانی شده است با چند ویژگی قبلی که فکر می‌کنم به سرعت گردش کار درجه‌بندی رنگ شما کمک می‌کند. NBP Colourmap X در حال حاضر در فتوشاپ CC15 و جدیدتر کار می‌کند .برای دانلود رایگان پلاگین حرفه ای فتوشاپ ColourmapX به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ویژگی‌های و مزایای جدید
تجزیه و تحلیل یک انتخاب. شما می توانید از ابزار مورد نظر انتخاب خود برای انتخاب هر منطقه از تصویر منبع استفاده کنید و NBP Colormap X ، پالت رنگی را از آن انتخاب ، تجزیه و تحلیل می کند. پیش از این ، می توانست رنگ پس‌زمینه کل تصویر را آنالیز و استخراج کند ، بنابراین اگر یک ناحیه خاص را می‌خواستید ، باید آن تصویر منبع را کراپ کنید تا تنها رنگ‌هایی که می‌خواهید را در بر داشته باشد. این به یک انتخاب محدود نمی شود، شما می توانید انتخاب های متعدد را در سراسر تصویر ایجاد کنید و NBP Colormap X این انتخاب ها را با هم تجزیه و تحلیل می کند و پالت رنگ خود را ایجاد می کند.
حالت Blending پیش‌فرض را انتخاب کنید. قبلا ً، تنها یک انتخاب پیش‌فرض از حالت Blending روی لایه gradient map در زمانی که به تصویر شما اعمال شد، داشتید. حال می توانید به طور پیش فرض سه حالت مختلف Soft Light, Linear Light, Overlay را انتخاب کنید. در حالی که شاید می‌توانید از Soft Light به عنوان حالت Blending ترجیحی خود استفاده کنید ، اگر دوست دارید از " Overlay " یا " Linear Light " استفاده کنید ، اکنون می‌توانید آن حالت را به عنوان پیش‌فرض برای ذخیره کردن زمان ، از بازگشت به عقب و تغییر دادن تنظیم کنید.
انتخاب پیش فرض لایه Opacity. من به ندرت از 100٪ opacity استفاده می کنم بنابراین توانایی تنظیم لایه opacity برای بهتر کار کردن من و دیدن نتیجه اولیه دقیق تر کمک می کند.
پریست ها اکنون با لایه‌هایی نامگذاری ارائه می شوند . اگر می‌خواهید gradients maps چندگانه را به‌کار ببرید , سازمان دهی این لایه‌ها کمی ساده‌تر است . زمانی که پالت‌های رنگی را از پریست های خود جستجو می‌کنید , این لایه‌های جدید همگی با نام از پیش تعیین‌شده علامت‌گذاری شده‌اند .
Shift Color Threshold. شما می توانید از 0 تا 30 برای گزینه Shift Colors انتخاب کنید، به این معنی که تغییر رنگ subtle یا radical palette امکان پذیر است.
مرتب سازی بر اساس Luminance (روشنایی). حالا شما می توانید پالت های خود را بر اساس روشنایی تصاویر برای نتایج صاف تر gradients map در هنگام تغییر رنگ به صورت دستی مرتب کنید.
عملکرد جزئی و سرعت افزایش می یابد. این به روز رسانی خود توضیحی بر مزیت های آن است.
استفاده از NBP Colormap X
از زمان شروع پلاگین ها ، من از NBP Colourmap X در تمام عکس‌های خود برای تغییر درجات مختلف استفاده کرده‌ام . برخی از عکس‌ها شامل یک gradient map هستند در حالی که برخی دیگر ممکن است شامل gradient map های چند گانه باشند، که همگی در opacities (شفافیت) مختلف تنظیم‌شده و از منابع چندگانه استخراج می‌شوند . به جای نشستن در پشت صحنه و تلاش برای انتخاب رنگهایی که من فکر می کنم از یک تصویر منبع کار می کنند، NBP Colourmap X همه کارها و پردازش های سنگین را انجام داده و یک گرادیان هموار و صاف را که کاملا قابل تنظیم است، استخراج می کند. این پلاگین فتوشاپ را می توان در هر ژانر عکاسی استفاده کرد و برای هر عکاس دیگری که از فتوشاپ استفاده می کند می تواند سودمند باشد.
در اینجا چند مثال مختلف برای نشان دادن تفاوت بین آنچه که من شروع کردم و آنچه که آنها به نظر میرسید با استفاده از NBP Colourmapx برای اعمال gradient maps به عکسها، آورده شده است.
آنچه من دوست دارم
من واقعا قابلیت انتخاب یک منطقه منبع یا کل تصویر و استخراج پالت رنگی برای استفاده به عنوان یک gradient maps را دوست دارم. این باعث ایجاد و استفاده از پالت‌های رنگی مختلف می‌شود که با چند کلیک چندین گزینه برای انتخاب دارم .
موردی که فکر می‌کردم از قلم افتاده
به کار بردن یک آیکون برای استفاده سریعتر از gradient map.
من اضافه کردن اسامی لایه‌ها را در هنگام اعمال پریست ها دوست دارم ، اما نام آنها طولانی است. شما می توانید این مورد را در ویدیو مشاهده کنید زمانی که به سختی می توانم نام واقعی پریست را بخوانم، اما اگر شما ویدیو را تماشا نکنید نام پیش فرض آن است "NBP ColourmapX است. یک راه سریع برای اصلاح نام آن ، می توان نام لایه را NBP CM نامید.
توانایی استخراج پریست ها. ما همه تصاویر منبع مشابه برای استخراج پالت رنگ خود نداریم , بنابراین توانایی به اشتراک گذاشتن پریست ها برای خیلی ها ممکن است خوشایند باشد . البته , روش فعلی در این زمینه تنها برای به اشتراک گذاشتن عکس پریست ها برای افرادی که می‌خواهند آن‌ها را با هم به اشتراک بگذارند است .
آخرین ویژگی که دوست دارم اضافه کنم، قابلیت گروه بندی پریست ها با یکدیگر است . اجازه دهید بگویم که می‌خواهم تمام پریست های مربوط به تن های پوست را در پوشه یا گروه به همان صورت که لایه ها دسته بندی می شوند، گروه‌بندی کنم . می توانم پوشه دیگری برای رنگ های گرم داشته باشم یا آن‌ها را با استفاده از رنگ‌ها گروه‌بندی کنم . اگر می خواهید تمام پریست های خود را ذخیره کنید، لیست می تواند خیلی طولانی باشد. ایده فعلی من این است که کتابخانه‌ها را از عکس‌های " گروه‌بندی " شما ایجاد کنم . برای مثال , من می‌توانستم پریست های مختلفی برای تن مختلف پوست ایجاد کنم و سپس از آن‌ها عکس بگیرم .
نظرات نهایی
من از استفاده از نسخه اول پانل و با ویژگی‌های تازگی اضافه‌شده ، لذت بردم ، که باعث می‌شود سطح گردش کاری تغییر رنگ ، کمی سریع‌تر شود. با گنجاندن NBP Colourmap X در جریان کار من ، پالت های مختلف را بسیار ساده‌تر می‌یابم. اگر به دنبال بهترین روش برای ایجاد gradient maps و پالت رنگ خود هستید، این یک انتخاب عالی است.

تماشای آنلاین بررسی پلاگین به صورت تصویری



قابل اجرا بر روی فتوشاپ cc 2015 و ورژن های جدیدتر ورژن ویندوز و مک
حجم فایل 16 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    ميهمان
    • منوچهرشیرزادی
    • ( 25 مهر 1400 )
    • 0
    خیلی عالی دستتون دردنکنه