خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

وکتور شهر بازی Fun Fair

Baruchel
2,101
0
وکتور ایلوستریتور شهربازی

دانلود وکتور شهربازی برای ایلوستریتور


وکتور شهربازی Fun Fair مناسب طراحی محیط شهر بازی کودکان بوده که شامل طرح بیش از 100 بازی متفاوت میباشد.مجموعه وکتور شهربازی متشکل از وکتور تابلو های شهربازی نیز است که میتوان از جهت زیبا سازی محیط طرح از آنها استفاده کرد.وکتور شهربازی مناسب ویرایش در نرم افزار های گرافیکی محبوب همچون کورل دراو Corel Draw، ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator و فتوشاپ Photoshop است و در استفاده از آن در سایز های متفاوت بدون افت کیفیت می باشد.فایل های وکتور شهربازی EPS لایه باز است که بتوان حتی نوشته درون تابلو ها را نیز ویرایش کرد.جهت دیدن بخش های مختلف وکتور شهربازی و دانلود آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

وکتور شهربازی لایه باز

وکتور بازی های شهربازی


همانگونه که در تصویر نیز مشخص است وکتور شهربازی متشکل از چندین بازی زیبا از جمله کشتی وایکینگ ها،چرخ و فلک،سرسره،تاب،ترن هوایی،استخر توپ،بالون های زیبا و ... می باشد که همه ی آنها در نرم افزار های گرافیکی لایه باز هستند و میتوان از تمامی اجزای هر وکتور به صورت جداگانه استفاده نمود.


وکتور تابلو شهربازی

وکتور تابلو شهربازی


تابلو های شهربازی یکی از پرکاربردترین وکتور ها در طراحی محیط شهر بازی ها می باشند.وکتور شهربازی شامل بیش از 70 نمونه تابلو های مختلف محیط پارک،شهربازی و سیرک ها می باشد و دلیل اینکه در ابعاد متفاوت تغییری در اندازه ی این وکتور ها ایجاد نمیشود میتوان حتی از آن جهت چاپ بنر و تابلو های راهنمای پارک ها نیز استفاده کرد.


دانلود وکتور شهربازی لایه باز

وکتور محیط شهر بازی


همراه با وکتور شهر بازی چندین وکتور زیبا از محیط شهربازی های مختلف که به صورت 2بعدی و 3بعدی میباشند نیز ارائه شده است که ویرایش تمامی آنها در نرم افزار های ایلوستریتور و کورل دراو لایه باز است و میتوان حتی در سایز های مختلف آنها را در فتوشاپ نیز ویرایش و با طرح های دیگر ادغام کرد


رمزفایل:
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 150 مگابایت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود