خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

وکتور خانه House Vector

Baruchel
2,663
0
وکتور ایلوستریتور خانه

دانلود وکتور ایلوستریتور خانه House


وکتور خانه از پرکاربرد ترین وکتور ها در طراحی های گرافیکی می باشد.وکتور ایلوستریتور خانه House که شامل دو بخش اصلی انواع خانه در محیط های شهری متفاوت و اتاق های خانه است به صورت کاملا لایه باز بوده و میتوان از اکثر لایه های هر وکتور به صورت جداگانه استفاده کرد و در نرم افزار هایی مانند ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator و کورل دراو Corel Draw و فتوشاپ Photoshop یک طرح زیبا را درست کرد.وکتور خانه با دو فرمت محبوب EPS و JPG با کیفیت بالا بوده و استفاده از آنها در هر ابعادی بدون افت کیفیت است.از وکتور ایلوستریتور خانه میتوان جهت طراحی بنر های شهری ، طرح های مهندسی و تبلیغات در فضای مجازی جهت بنگاه های املاک و مکان های دیگر نیز استفاده کرد.در ادامه ی مطلب با نمونه های بیشتری از وکتور خانه آشنا خواهید شد.

وکتور لایه باز خانه

وکتور خانه در فضا های شهری متفاوت


همان گونه که در عکس مشاهده می کنید وکتور خانه شامل چندین خانه متفاوت در محیط های شهری و روستایی متفاوت می باشد علاوه براین به دلیل لایه باز بودن تمامی وکتور ها میتوان هر نمونه ای از خانه را در فضا های متفاوت جایگزین کرده و شخصی سازی کنید.تمامی اجزای داخل هر وکتور خانه از جمله درخت،خورشید،ابر،ماشین ها و ... در نرم افزار ایلوستریتور قابل تغیر و جایگزینی هستند.


دانلود وکتور اتاق خانه

وکتور اتاق های خانه


اگر مایل باشد که اجزای اتاق های متفاوت نیز در طرح شما قابل رویت باشند میتوانید از وکتور خانه استفاده کنید.همانگونه که گفته شد وکتور ایلوستریتور خانه شامل بخش های متفاوت خانه از جمله اتاق خواب Bedroom,اتاق نشیمن Living room, آشپزخانه kitchen و ... می باشد نکته ی حائز اهمیت این است که شما میتوانید بدون محدودیت از اجزای اتاق ها مثل مبل،میز و صندلی،کابینت ها و .... در جای های مختلف استفاده و آنرا در کورل دراو ویا فتوشاپ حتی با طرح های دیگر ترکیب کنید.


رمز فایل:
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 79 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود