خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

هاست پربازدید چیست؛ ۴ ویژگی آن کدامند؟

fahim
278
0
هاست پربازدید چیست؛ ۴ ویژگی آن کدامند؟

هاست پربازدید چیست. ایجاد یک وب سایت یک گام اساسی برای همه مشاغلی است که به دنبال افزایش بازدید آنلاین خود هستند. هنگامی‌که یک ارائه دهنده میزبانی فضایی را در یک وب سرور به یک وب سایت اختصاص می‌دهد تا فایل های خود را ذخیره کند، آنها یک وب سایت را میزبانی می‌کنند. میزبانی وب باعث می‌شود فایل هایی که یک وب سایت را تشکیل می‌دهند (کد، تصاویر و غیره) برای مشاهده آنلاین در دسترس باشند. هر وب سایتی که تا به حال بازدید کرده اید بر روی یک سرور میزبانی می‌شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت هاست پربازدید چیست و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

هاست پربازدید چیست؟


هاست پربازدید چیست؟

خرید هاست که به عنوان میزبانی وب سایت یا هاست وب نیز شناخته می‌شود فرآیندی است که در آن یک ارائه دهنده میزبانی وب فایل‌ها و برنامه های وب سایت را بر روی سرور ذخیره و نگهداری می‌کند تا وب سایت های مشتریان خود را در اینترنت در دسترس قرار دهد. میزبانی وب نیاز به استفاده از یک یا چند سرور فیزیکی یا مجازی برای خدمت به عنوان میزبان وب و همچنین یک سیستم نام دامنه (DNS) برای پیکربندی نام و اشاره به سرویس میزبانی دارد.

به طور معمول، یک شرکت میزبان - مانند وب رمز، فضای وب سایت را به مشتریان خود اجاره می‌دهد. این ارائه دهندگان میزبانی وب دارای فناوری و منابع مورد نیاز برای اطمینان از عملکرد امن و مستمر یک وب سایت هستند. با این حال، در برخی موارد، صاحبان وب‌سایت‌ها ممکن است میزبانی وب‌سایت‌ها را روی سرورهای خود انتخاب کنند، اگرچه این امر به مهارت‌ها و قابلیت‌های فنی گسترده نیاز دارد.

در صورتیکه ترافیک سایت شما بالاست و تعداد بازدیدکنندگان شما بسیار زیاد باشد بهترین راه حل در وهله اول خرید هاست پربازدید یا هاست دانلود جهت ارائه فایلهای پرجچم و یا به نعداد زیاد به کاربران میباشد.

یک ارائه‌دهنده میزبانی باید قبل از اینکه بتواند نام‌های دامنه، به‌ویژه نام‌های دامنه سطح بالا (TLD) را بفروشد، از شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌یافته (ICANN) اعتبار دریافت کند. ICANN یک سازمان غیرانتفاعی است که بر DNS، سرورهای ریشه و پایگاه داده مرکزی آدرس‌های پروتکل اینترنت (IP) نظارت دارد. علاوه بر این، ICANN عرضه کلی آدرس‌های IP را مدیریت می‌کند.

میزبانی وب نظیر هاست لینوکس (Linux host) یا ویندوز سرویسی است که وب سایت یا برنامه وب شما را ذخیره می‌کند و به راحتی در دستگاه های مختلف مانند دسکتاپ، موبایل و تبلت قابل دسترسی است. هر برنامه وب یا وب‌سایتی معمولاً از فایل‌های زیادی مانند تصاویر، ویدیوها، متن و کد تشکیل شده است که شما باید آن‌ها را در رایانه‌های خاصی به نام سرور ذخیره کنید.

ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب سرورهای فیزیکی را که می‌توانید برای فایل‌های خود اجاره کنید، نگهداری، پیکربندی و اجرا می‌کند. خدمات میزبانی وب سایت و برنامه های کاربردی وب نیز پشتیبانی اضافی مانند امنیت، پشتیبان گیری از وب سایت و عملکرد وب سایت را ارائه می‌دهند که زمان شما را آزاد می‌کند تا بتوانید بر روی عملکردهای اصلی وب سایت خود تمرکز کنید.

ویژگی های آن

میزبانی وب پربازدید را به عنوان یک فضای ذخیره سازی دیجیتالی در نظر بگیرید که فایل های وب سایت شما در آن قرار دارند. میزبان وب فضای سرور را برای ذخیره فایل ها، تصاویر و کدهای وب سایت شما فراهم می‌کند. این سرورها به اینترنت متصل می‌شوند و به افراد اجازه می‌دهند با وارد کردن نام دامنه شما در مرورگر به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

میزبانی وب پربازدید اجازه می‌دهد تا داده های وب سایت توسط بازدیدکنندگان از طریق سرورهای وب مشاهده شود. ارائه دهندگان میزبانی وب سرورها را مدیریت و نگهداری می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که وب سایت شما آنلاین ب‌ماند، به سرعت بارگیری می‌شود و ایمن باقی می‌ماند.


1- اطمینان از در دسترس بودن و قابلیت اطمینان بالا


1- اطمینان از در دسترس بودن و قابلیت اطمینان بالا

برنامه های کاربردی در ابر اغلب قابل اعتمادتر از نرم افزارهایی هستند که در زیرساخت های داخلی اجرا می‌شوند. ارائه‌دهنده‌ای که در میزبانی ابری تخصص دارد، زیرساخت‌های اضافی و پرسنل اختصاصی را با مجموعه مهارت‌ها و منابع خاص مورد نیاز برای اطمینان از در دسترس بودن مداوم ارائه می‌دهد. توافق نامه های سطح خدمات 24/7/365 و 99.9٪ در دسترس بودن برنامه های شما را در زمان واقعی تضمین می‌کند.

2- امنیت


2- امنیت

مانند بسیاری از خدمات مبتنی بر ابر، امنیت برای موفقیت هر کسب و کار آنلاین در صنعت خود بسیار مهم است. همانطور که بسیاری از کسب‌وکارها به سمت سرویس‌های اشتراک فایل میزبانی شده می‌روند، در مقایسه با بودجه محدود یک شرکت برای ارائه امنیت در یک سرویس اشتراک فایل داخلی یا سرویس مجازی، از مزایای بودجه‌های هنگفت ارائه‌دهنده خدمات که برای ایمن کردن سرویس آنلاین خود صرف می‌شود، به اشتراک خواهند گذاشت.

به‌عنوان یکی از ویژگی‌های برجسته با سرویس‌های اشتراک‌گذاری فایل میزبانی شده، تمام داده‌های ذخیره‌شده و قابل دسترسی به‌طور امن رمزگذاری می‌شوند. این یکی از توصیه های اصلی GDPR برای هر نوع یا اندازه کسب و کار است.

3- فایل‌ها در هر کجا قابل دسترسی است


برای اشتراک‌گذاری و دریافت فایل‌ها لازم نیست در دستگاه خاصی باشید. تا زمانی که در فضای ابری هستید، می‌توانید فایل‌ها را از هر مکانی – تلفن، تبلت، دسکتاپ در پرو – در هر مکانی با اتصال به اینترنت و یک مرورگر وب ساده ارسال و دریافت کنید!

در حالی که استفاده از ابر عمومی‌برای اشتراک‌گذاری فایل در شرکت‌های بزرگ‌تر مزایای زیادی دارد، خطرات امنیتی اشتراک‌گذاری فایل و هزینه‌های ذخیره‌سازی فایل‌ها در فضای ابری می‌تواند از مزایای آن بیشتر باشد.

4- صرفه جویی در زمان


به لطف اشتراک گذاری فایل‌ها از طریق هاست پربازدید، صاحبان مشاغل و افراد عادی می‌توانند در زمان زیادی صرفه جویی کنند. اکنون، برای دسترسی به فایل‌ها، نیازی به ذخیره فایل‌ها در دستگاه، انتقال آن دستگاه و قرار دادن آن در رایانه وجود ندارد. تنها با چند کلیک روی یک دکمه، فایل‌ها می‌توانند فوراً به اشتراک گذاشته شوند.
نتیجه گیری
اگر دستگاه‌های ذخیره‌سازی خراب یا گم شوند، ممکن است اطلاعات از بین بروند. بنابراین بهترین روش این است که اسناد خود را به صورت آنلاین ذخیره کنید. ذخیره سازی آنلاین فایل یکی از محبوب ترین راه‌ها برای پشتیبان گیری از داده های شما است.

علاوه بر ذخیره سازی داده ها، می‌توانید داده‌ها را بازیابی و به اشتراک بگذارید و تعداد زیادی اسناد را ذخیره کنید. شما می‌توانید فایل های خود را ذخیره کنید. به عنوان مثال، می‌توانید عکس ها، فیلم ها، فایل های صوتی و داده های خود را در اینترنت میزبانی کنید.

جهت ذخیره سازی این داده‌ها شما نیاز به هاست پربازدید دارید. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصین وب رمز تماس حاصل نمایید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود