خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

پلکسی برای سقف سرویس بهداشتی

fahim
701
1
پلکسی برای سقف سرویس بهداشتی

منظور از پلکسی برای سقف سرویس بهداشتی چیست؟


امروزه کمتر کسی است که با پلکسی و انواع آن آشنا نباشد.ورقی که به سبب مزایا و کاربردهای فراوانی که دارد توانسته به فروش بسیاری دست یابد.حال آنکه یکی از کاربردهای این ورق بهره گیری از آن به عنوان سقف کاذب می باشد..فرضا از پلکسی برای سقف سرویس بهداشتی، اتاق خواب، محل کار و..استفاده می گردد.

ورق پلکسی گلاس چیست؟


ورق های پلکسی گلاس ورق هایی پلاستیکی بوده و به سبب جنس سخت و محکمی که دارند بسیار پرکاربرد گشته اند..لذا این ورق ها دارای تنوع رنگی بسیاری هستند که در طیف های رنگی گوناگونی به عرضه می رسند و به همین سبب می توان از آن ها استفاده های بسیاری نمود.

لذا به سبب تنوع بالای این ورق ها از انواع پلکسی گلاس می توان به عنوان سقف سرویس بهداشتی استفاده نمود..زیرا طرح های متعددی می توان بر روی پلکسی (مشاهده اطلاعات) ایجاد نموده و زیبایی سقف کاذب ساخته شده از پلکسی را افزایش داد.

در انتخاب پلکسی برای سقف سرویس بهداشتی چه چیزی مهم است؟

در انتخاب پلکسی برای سقف سرویس بهداشتی چه چیزی مهم است؟


نیاز است که پیش از تهیه پلکسی برای سقف کاذب سرویس بهداشتی به چندین نکته اهمیت داد زیرا پلکسی گلاسی که اصل بوده و دارای کیفیت بالایی باشد ویژگی هایی دارد که نیاز است خریداران از آن ها شناخت داشته باشند..
به همین سبب در ادامه به برخی ویژگی های پلکسی مد نظر جهت ساخت سقف کاذب برای سرویس بهداشتی اشاره می کنیم..

1.انعطاف


بسیار مهم است که پلکسی خریداری شده برای سقف کاذب سرویس بهداشتی دارای انعطاف پذیری بالایی باشد زیرا بدین سبب نشکن بوده و از کیفیت جنس خوبی بهره مند است.

2.عایق صوتی


از دیگر ویژگی های پلکسی برای سقف سرویس بهداشتی این است که پلکسی مد نظر عایق صدا بوده و به خوبی از ورود و خروج صدا به سرویس بهداشتی جلوگیری نماید.

3.مقاومت بالا در برابر رطوبت


اینکه پلکسی خریداری شده چه میزان مقاومتی در برابر رطوبت دارد بسیار مهم است..زیرا مهم است که در فضای بسته سرویس بهداشتی و یا حمام به سبب دمای موجود و متغیر دچار نم گرفتگی نشده و خراب نگردد..

4.وزن سبک


پلکسی گلاس که کیفیت بالایی داشته باشد دارای وزن سبکی است و به راحتی و در سرعت بالایی قابل نصب و اجرا می باشد بنابراین مهم است به هنگام تهیه سقف کاذب از نوع پلکسی برای سرویس بهداشتی، حمام و..حتما به میزان وزن محصول توجه گردد.

5.عایق حرارتی


اینکه سقف کاذب سرویس بهداشتی ساخته شده از پلکسی گلاس در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته باشد بسیار مهم است..پلکسی گلاس در هوای سرد و گرم محیط داخلی خانه نیز بسیار مقاوم می باشد زیرا عایق حرارتی بوده و تحمل پذیری بالایی دارد.
فارغ از بحث سقف کاذب برای سرویس بهداشتی برترین ویژگی های پلکسی عبارتند از:

6.ماندگاری بالا


از مهم ترین مزیت های ورق پلکسی ماندگاری و طول دوام آن می باشد به همین سبب از این ورق می توان به عنوان سقف کاذب هم استفاده نمود..چرا ماندگاری پلکسی بالا است؟ به سبب جنس محکمی که دارد دارای مقاومت بسیاری در برابر ضربه و حتی شکستگی می باشد.

7.ایمنی بالا


از دیگر ویژگی های این ورق، ایمنی بالای آن می باشد..ورق پلکسی نشکن است اما نمی توان به طور تضمینی احتمال شکستگی آن را نادیده گرفت به همین سبب باید بیان داریم از ویژگی های بسیار مهم این ورق، ایمنی بالای آن می باشد زیرا به هنگام شکستگی خرد نمی شود و خطری را برای دیگران فراهم نمی سازد.

8.شفافیت بالا


اغلب افراد به هنگام تهیه پلکسی نیز اهمیت زیادی به شفافیت آن می دهند لذا برخی به عنوان آینه، پنجره و حتی سقف کاذب برای سرویس بهداشتی از پلکسی استفاده می کنند و دوست دارند علاوه بر شفاف بودن سقف کاذب نیز بر روی آن طرح های متنوعی بزنند تا زیبایی محیط بیشتر گردد..
به همین سبب باید بیان داشت میزان شفافیت پلکسی گلاس در هر طرح و نوعی بسیار بالا بوده و می تواند در هر زمینه کاربردی بوده و زیبایی فضا را تضمین نماید.

9.تنوع رنگی بالا


اشاره نمودیم..پلکسی گلاس دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشد که یکی از علت های مهم در به محبوبیت رسیدن آن می باشد..از آنجایی که این ورق پلکسی دارای تنوع و طیف رنگی بسیاری می باشد می توان از آن در سرویس بهداشتی، حمام و اتاق خواب و..به عنوان سقف کاذب استفاده نمود زیرا به سبب طیف های رنگی به کار رفته در این ورق می توان زیبایی بسیاری را از سقف کاذب شاهد بود.
و..

چرا از پلکسی برای سقف سرویس بهداشتی استفاده می گردد؟


باید بیان داریم پلکسی گلاس با وجود شباهت هایی که با شیشه دارد فرضا شفافیت، دارای زیبایی ظاهری بسیاری می باشد..لذا برخی خریداران علاوه بر اهمیت به زیباسازی سقف کاذب سرویس بهداشتی خود به ایمنی و مقاومت آن هم اهمیت می دهند..

پلکسی گلاس از شیشه های معمولی مقاومت بسیار بیشتری دارد زیرا همانطور که اشاره نمودیم نشکن بوده و احتمال شکستگی آن بسیار کم است و در مواقع احتمالی که دچار شکستگی می گردد خطر آفرین نمی باشد زیرا خرد نمی شود...

به طور کل مقاومت این محصول از شیشه های معمولی بسیار بیشتر می باشد زیرا پلکسی گلاس از پلی کربنات بوده و سقف کاذب پلکسی گلاس هم در سرویس بهداشتی، خانه و..دارای پلی کربنات است.

اگر به طور خلاصه بخواهیم به ویژگی هایی که پیشتر بیان نمودیم اشاره کنیم باید بگوییم:


ایمنی و استحکام


سقف کاذب ساخته شده از پلکسی گلاس دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، رطوبت، صدا و حرارات می باشد..ولی اگر بخواهیم برترین علت بهره گیری از پلکسی برای سقف کاذب سرویس بهداشتی را بیان کنیم می توانیم به به صرفه بودن و هزینه مناسب آن اشاره کنیم..

میزان قیمت پلکسی برای سرویس بهداشتی


با وجود اینکه پلکسی گلاس دارای مزایای بسیار زیادی می باشد ولیکن دارای قیمت مناسب و به صرفه ای بوده و خریداران می توانند جهت تهیه این ورق پلکسی از مراکز فروش متعدد، به تهیه این ورق با هزینه ای مناسب بپردازند.

ضخامت و ابعاد


از آنجایی که ممکن است میزان اندازه و ابعاد سقف در منازل متفاوت از یکدیگر باشد پلکسی نیز در اکثر مراکز فروش با ابعاد و ضخامت مد نظر مشتری به فروش می رسد تا بدین گونه بتوان پس از برش دهی پلکسی گلاس در اندازه، ارتفاع و ضخامت مد نظر به خوبی از آن به عنوان سقف کاذب استفاده نمود.
نحوه برش پلکسی گلاس برای سرویس بهداشتی چیست؟

نحوه برش پلکسی گلاس برای سرویس بهداشتی چیست؟


گاهی افراد نیاز دارند که ورق های پلکسی خریداری شده به عنوان سقف کاذب را برش دهند ولیکن نمی دانند نحوه برش این ورق ها به چه نحو است..

اول از همه توصیه می کنیم در صورت نیاز به برش اگر افراد تجربه و تخصصی در این زمینه ندارند حتما برش ورق پلکسی را به شخص کاردان و مجرب بسپارند تا نتیجه ای عالی فراهم گردد..

زیرا نیاز است که برش ورق بسیار تمیز بوده و با دقت بالا انجام گیرد خصوصا به عنوان سقف کاذب که نیاز است علاوه بر تمیز و مرتب بودن برش دهی، میزان برش کافی و به اندازه ای را برای پلکسی در نظر گرفت و اگر افراد در این زمینه تجربه و تخصص کافی را نداشته باشند ممکن است با مشکل رو به رو شوند و نتیجه مورد نظر خود را اتخاذ نکنند..


برش پلکسی گلاس را در سه روش انجام می دهند.

✔️ برش دستی
✔️ برش لیزری
✔️ برش با اره دیسکی

برش دستی پلکسی گلاس


در این روش از کاتر مخصوصی استفاده می شود که به آن کاتر طلق بر نیز می گویند..این روش نیاز به زمان بیشتری برای برش دهی دارد زیرا نیاز است که چندین بار برش صورت گیرد تا طلق ورق پلکسی به عنوان سقف کاذب برای سرویس بهداشتی یا حمام و..به اندازه و به طور کامل بریده شود.

برش لیزری


این روش از بهترین روش ها برای برش ورق پلکسی گلاس های مات، شفاف و رنگی و..می باشد..اینکه چرا این روش بهتر است باید بگوییم.. زیرا برش ورق بسیار دقیق بوده و برش تمیزی ایجاد می گردد بنابراین برش پلکسی برای سقف کاذب سرویس بهداشتی بسیار دقیق و کامل می باشد..

برش با اره دیسکی


این روش نیاز است که حتما توسط متخصصین مجرب انجام گیرد بنابراین پیشنهاد می گردد جهت برش پلکسی با اره این کار حتما در مراکزی که خدمات فروش پلکسی انجام می دهند و در زمینه برش با اره دیسکی متخصص مجرب دارند انجام گردد.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان احمد
    • ( 07 بهمن 1402 )
    • 0
    برای پلکسی گلاس من همیشه از مجموعه آقای پلکسی توی تهران خرید ورق پلکسی گلاس رو انجام میدادم. حتما این دفعه از این سایت که معرفی کردید خرید میکنم. باتشکر از gfx