خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

معرفی نرم افزارهای ویرایش فیلم برای تازه کارها

gfxdownload.ir
1,789
0
معرفی نرم افزارهای ویرایش فیلم برای تازه کارها

معرفی نرم افزارهای ویرایش فیلم برای تازه کارها
اگر اخیرا ویدئوها عنصر مهمی در کسب و کار شما نبودند احتمالا از این به بعد خواهند بود. چه بخواهیم و چه نخواهیم محتوای وب‌سایت ها به سمت ویدئو ها می روند و کسانی در تجارت دیجیتال موفق تر هستند که محتوای ویدیویی بهتری تولید کنند. در ادامه با چهار مورد از نرم افزارهای ویرایش فیلم برای مبتدیان آشنا می شویم.
طبق آمار نزدیک به پنجاه درصد از کسب و کارهای آنلاین، از فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی برای پخش ویدئوهای خود استفاده می کنند. یکی از سه فعالیت اصلی در فضای مجازی فرستادن ویدئو تصویری است. پیش بینی می شود خود ویدئوها به تنهایی تا سال 2019 بیش از هشتاد درصد ترافیک های اینترنتی را به خود اختصاص دهند به همبن دلیل برای کسانی که به دنبال جذب ترافیک ارگانیک هستند ویدیو یک راهکار فوق العاده است.
اما برای ساخت ویدیو متخصص نیستید؟ نمیدانید چگونه ویدئو ها را ویرایش کنید؟ استودیو هنری ویدئو ندارید؟ متخصص تصویر برداری نیستید؟
هدف از این مطلب این است که به شما نشان دهیم که چگونه با یک نرم افزار فیلم ویرایش خوب شما می‌توانید تصاویر را شفاف تر و ویدئو هایی حرفه ای با کمترین تجربه و بیشترین محتوا را بسازید. با ما همرا باشید در اینجا ما لیستی از بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم را از کمترین قیمت یعنی رایگان تا بیشترین قیمت برای تازه کار ها داریم.

Apple iMovie
برای کسانی که با رایانه شخصی کار می‌کنند این برنامه کاربرد ندارد اما ما آن را در لیست خود قرار دادیم. اگر شما به دنبال یکپارچگی سادگی و ظرافت هستید چیزی بهتر از iMovie پیدا نخواهید کرد. ده فیلتر بالای این برنامه آن را با مابقی ویرایشگر ها متمایز می کند. اگر شما برای ویرایش از آیفون و یا ipad خود استفاده می کنید، میتوانید از AirDrop برای چرخش و یکپارچگی کار خود استفاده کنید. یکی از ویژگی های این برنامه صفحه سبز و یا کلید مشخصه های رنگی است که به شما اجازه می دهد شخصیت های خود را در مکان های رؤیایی قرار دهید. می‌خواهید به منظر خود یه رنگین کمان اضافه کنید imovie به راحتی این کار را برای شما انجام می دهد. وقتی فیلم شما آماده شد می توانید آن را در هر پیام رسانی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

Lumen5
چگونه با Lumen5 ویدئو های خود را بدون داشتن توانایی حرفه‌ای ویرایش کنیم؟ ما این برنامه را بیشتر در رده یک ابزار ویرایش ویدئو قرار می‌دهیم تا نرم افزار ویرایش فیلم اما برای بازاریابان رسانه های اجتماعی که می‌خواهند تبلیغات اجتماعی سرگرم کننده داشته باشند این برنامه پیشنهاد می‌شود. باهم به چند ویژگی این برنامه می پردازیم.
Lumen5 خود را به ابزاری تبدیل می‌کند که پست های وبلاگ را به تبلیغات اجتماعی تبدیل می‌کند. توجه داشته باشید این روند کامل نیست و احتمالا شما به تنظیماتی نیاز خواهید داشت تا آنچه را که می‌خواهید به دست آورید. فقط نسخه هایی که برای وبلاگ شما مناسب نیست را اصلاح کنید و یک فیلم عالی برای حساب فیسبوک و توییتر خود درست کنید.

Nero Video
احتمالا شما هم برند nero را قبلا شنیده اید و یا با آن کار کرده اید. شاید نسبت به نرم افزارهای حرفه ای ویرایش ویدیو مانند افتر افکت امکانات و سرعت بسیار کمتری داشته باشد اما به نسبت هزینه ای که می پردازید از ترفند ها و جلوه های جالبی بهره مند می شوید. Nero برای مبتدیان بسیار نرم افزار مناسبی بوده اما نیاز حرفه ای را جوابگو نیست.

Corel VideoStudio
این نرم افزار تمام خصوصیات برتر سایر محصولات این لیست را دارد و شامل VR360 درجه و پشتیبانی 4K بوده ضمن اینکه این نرم افزار دارای ویرایشگر ویدئویی برای پیشنهاد مسیر حرکت نیز است. این ویژگی به شما امکان می دهد که اشیاء خاصی را در تمام برش های خود دنبال کنید و ویرایش های خاص را روی آن اعمال کنید. بیشتر محصولات موجود در این لیست مجهز به این امکان هستند اما این نرم افزار در این زمینه یکی از بهترین هاست و از سرعت بالایی نیز برخوردار است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود