خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

بهترین دوربین های سال 2019 کدامند؟

gfxdownload.ir
1,390
0
بهترین دوربین های سال 2019 کدامند؟

بهترین دوربین های سال 2019 کدامند؟
5 مدل از بهترین دوربین هایی که میتوانید در حال حاضر خریداری کنید.
بهترین دوربینی که شما میتوانید در حال حاضر خریداری کنید چیست؟ بسیار خب ما قبول داریم که پاسخ به این سوال غیر ممکن است. اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که مطمئن شویم که در نهایت شما یک دوربین خوب با یه قیمت خوب خریداری کنید گاهی ممکن است به بیش از یک دوربین خوب بر بخوریم که قیمت های یکسانی دارد یا مدل های بالاتر که گران تر هستند.
بهترین دوربین موجود در حال حاضر چیست؟
انتخاب یک دوربین مناسب بستگی به نیاز شما دارد. یک دوربین خوب برای یک عکاس حرفه ای از زمین تا آسمان با یک دوربین خوب برای یک فرد ماجراجو تفاوت دارد. همچنین یک تیرانداز تازه کار گام های اولیه خود را در عکاسی برمیدارد و به همه آن تجهیزات و گزینه های یک عکاس حرفه ای نیازی ندارد.
استفاده از دوربین مناسب باعث پیشرفت افراد علاقه مند می شود. اگر می خواهید نظر ما را درباره ده دوربین برتر که هم اکنون موجود هستند بدانید به خواندن این مقاله ادامه دهید.
هر دوربینی ویژگی ها و برتری های خاص خود را دارد که با بقیه دوربین ها متفاوت است، به این ترتیب که بعضی دوربین ها بخاطر برخی امکانات منحصر به فردی که ارائه می دهند از لحاظ قیمت از مابقی دوربین ها متمایز می شوند، این بدان معنی است که اگر چه بسیاری از دوربین ها جدید هستند اما تعدادی از مدل های قدیمی نیز هستند که قیمت آنها به شکل وسوسه انگیزی کاهش یافته است و همچنین توجه کنید که جدید بودن همیشه نشانه بهتر بودن نیست. در اینجا چند نمونه از بهترین دوربین های روز را با هم بررسی خواهیم نمود.

Nikon Z6
سرعت بالای عکس‌برداری و محدوده بالا نرخ ISO، سال‌هاست که در طراحی دوربین‌های رده‌بالای DSLR، نام شرکت نیکون در جلو و نوار قرمز رنگی در کنار بدنه دوربین طراحی می‌شوند اما Z6 به دلایل مختلفی، از این نوع طراحی بهره نبرده است. در عوض، طراحی عالی آن باعث شده تا جای‌گیری و تثبیت مناسبی در دست عکاس داشته باشد. همچنین قابلیت عکاسی متوالی با نرخ ۱۲ فریم بر ثانیه در مقایسه با ۹ فریم Z7، به نوعی آن را در کنار دوربین‌های گران‌قیمتی مثل Nikon D5 قرار می‌دهد. همه این مشخصه‌ها در کنار سبک‌وزنی و بدنه ضد آب باعث شده تا حس لذت‌بخش عکاسی با این دوربین دو چندان شود. از سوی دیگر، دوربین 6Nikon Z ضعف‌هایی نیز دارد. سیستم فوکوس خودکار، با اینکه عملکرد خوبی دارد اما در نور کم، کاملا مطابق با استاندارد دوربین‌های DSLR نیست. باتری آن نیز قدرتمند نیست و وجود تنها یک محل قرار دادن مموری برای کارت حافظه خارجی ممکن است بعضی عکاسان را اذیت کند. با این حال، Nikon Z6 نسبت به قیمت خود، امکانات زیادی را به کاربر ارائه می‌دهد، از این رو برای بسیاری از کاربران می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

Fujifilm’s x
بهترین عکس ها و ویدئو های دوست داشتنی در کنار بدنه کوچک و متناسب و دارای یک شیار برای کارت حافظه دوربینی عالی را رقم زده است. سنسور این دوربین از نسل چهارم سنسورهای فوجی فیلم با مشخصات X-Trans CMOS, X-Processor 4 و با رزولوشن 26.1 مگاپیکسل است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین امکان فوکوس بر اساس الگوریتم تشخیص صورت و تشخیص چشم و سرعت بسیار بالا در فوکوس تعقیبی به هنگام فیلمبرداری و عکاسی دارد. دارای الگوریتم تشخیص فاز 2.16 میلیون نقطه ای با پوشش تمام فریم و همچنین کیفیت فیلمبرداری 4K/30P با توانایی ضبط صدا با کیفیت فوق العاده بالایی را دارد . صفحه نمایش این دوربین لمسی و متحرک است ، بدنه ظریف و سبک به وزن 383 گرم دارد و در سه رنگ طراحی شده است. Fujifilm شاید هنوز هم یکی از بهترین دوربین هایی است که توانایی های Aps-cبدون انعکاس را دارد.


Nikon D850

D850روی دست D810و بسیاری از مدل های موفق دیگر که افراد بسیاری به آنها متمایل شده اند بلند شده است. این ترکیبات موفق باعث شده پروژه فرجام خوبی داشته باشد و افراد زیادی به این دوربین علاقمند شوند، معمولا بسیاری از دوربین ها به سمت دقت بالا و سرعت بالا و یا امکانات ویدئویی ثابت می روند اما این دوربین با سنسور قاب کامل 4mpو این عکس انداز پیوسته 7pfsکه میتواند با یک پایه نصب بهتر تا9fspارتقا یابد و ویدئوی k4به خوبی توانسته در برآورده کردن نیاز همه موفق شود. بدنه قوی و محافظ در برابر هوای نا معتدل و دکمه های پیاپی که برای استفاده کم و زیاد فراهم شده است 153Afنقطه او را تبدیل به این گوهر گرانبها می کند .

Canon EOS Rebel SL3 / 250D
با وجود محبوبیت دوربین‌های بدون آینه، کانن دوربین‌های DSLR را هنوز با کیفیتی عالی تولید می کند.. این دوربین کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین سری EOS کانن محسوب می‌شود که ۴۴۹ گرم وزن دارد. از نظر مشخصات فنی این دوربین شباهت زیادی به مدل بدون آینه EOS M50 دارد. با پردازنده Digic 8، صفحه‌نمایش ۳.۰ اینچی قابل چرخش و لمسی و همچنین با قابلیت فیلم‌برداری .4 k مهم‌تر از همه اما کانن قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel خود را همراه با تشخیص چشم در Live view به این دوربین اضافه نموده است. از سایر مشخصات این دوربین می‌توان به عکاسی پیاپی با نرخ ۵ فریم بر ثانیه، محدوده حساسیت ISO تا ۲۵۶۰۰ و همچنین باتری قدرتمندی با دوام ۱۶۰۰ شات یا ۳۵۰ شات با live view اشاره نمود.

Sony  Alpha 7 III
دوربین سونی آلفا a7 III نسخه جدیدی از سری a7 کمپانی سونی است که اخیرا رونمایی شده است. این دوربین پس از دوربین سونی a7R III جدید ترین دوربین فول فریم سونی است. سیستم فوکوس بسیار سریع تر از قبل شده و قابلیت دنبال کردن سوژه در کادر را داراست. سیستم فوکوس Fast Hybrid AF به روز شده این دوربین از 693 نقطه فوکوس از نوع تشخیص فاز و 425 نقطه فوکوس از نوع تشخیص کنتراست بهره می برد که امکان فوکوس خودکار در شرایط نوری مختلف را به راحتی فراهم می کند. پردازش تصاویر در این دوربین به گونه ای است که وضوح، کیفیت بالا به همراه نویز کم در حساسیت های بالا را در تصاویر به وجود می آورد. دوربین سونی Sony Alpha a7 III قابلیت فیلمبرداری 4 k را با سنسور فول فریم خود دارد. در این کیفیت دوربین با سرعت حداکثر 30 فریم بر ثانیه قادر به فیلم برداری است. در حالت فیلم برداری با کیفیت Full HD سرعت به 120 فریم بر ثانیه می رسد. دوربین سونی آلفا a7 III از لرزشگیر SteadyShot INISDE پنج محوره بهره می برد که لرزش های تصاویر را می تواند تا 5 استاپ اصلاح نماید و این به داشتن تصاویری واضحتر حتی در سرعت شاتر های بالا کمک زیادی می کند و همچنین سبب شده که در فیلم برداری عملکرده بهتری داشته باشد. این دوربین با صفحه نمایش 3 اینچی LCD با دقت 922 هزار نقطه ای بهره می برد. قابلیت چرخش این صفحه به شما امکان عکاسی و فیلم برداری از زوایای مختلف را به راحتی می دهد و همین باعث می شود تا عکس ها و فیلم هایی منحصر به فرد را با دوربین بگیرید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود