خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

عکاسی با 10 دوربین مختلف در 30 روز

gfxdownload.ir
1,401
0

چیزی که من از عکاسی با ۱۰ دوربین مختلف در ۳۰ روز یاد گرفتم
با توجه به مهم بودن شرایط ، من خودم را در حال کار کردن با سیستم‌های چند دوربینی برای انجام انواع تکالیف در طول ماه گذشته یافتم. در اینجا چند ایده وجود دارد که چرا من هر کدام از این سیستم ها را و آنچه از این فرآیند آموختم ، انتخاب کردم .

بخش عمده‌ای از بحث در این مقاله ، و در واقع ، در تمام دنیای عکاسی ، در مورد پیدا کردن بهترین دوربین موجود در بازار است. مباحثات در بخش‌های نظرات آنلاین بسیار جذاب است . بحث‌های داغ در مورد این که چرا یک برند برتر از دیگری است و چرا یک مدل دوربین تنها دوربینی است که شما برای عکاسی از هر چیزی نیاز خواهید داشت .
اغلب سردرگم شدن در این بحث ، این واقعیت ساده است که دوربین ، مانند سایر ابزارها ، ماشین‌های ساخته‌شده با هدف هستند . درست مثل این که از یک دریل برای ایجاد یک حفره استفاده نمی‌کنید و انتظار داشته باشید هر دوربینی متناسب با تمام مواردی باشد که توقع دارید ، که نه منطقی است و نه مناسب برای سرمایه‌گذاری است.
در چهار هفته گذشته که من خودم را در حال استفاده از 10 مارک مختلف دوربین یافتم، که شامل شش علامت تجاری مختلف بود و تمام خدماتی که آن‌ها برای بازاریابی محصولاتشان به آن‌ها نیاز داشتند را در اختیار مشتریان خود قرار دادم .
یک مقدمه اولیه سریع برای کسانی که با من آشنایی ندارند. اسم هنری و کاری من Nikonian است. دوربین فعلی من نیکون D850 است. من هم چنین سیستم Fuji X را برای طراحی آن دوست دارم و اغلب خودم را با استفاده از Fuji X-T3 و یا X-T2 در تمام شرایطی که مستلزم به یک سنسور فول فریم نیست , پیدا می‌کنم . همچنین من یک دوربین کانن EOS C200 دارم که به عنوان دوربین برای پروژه های موشن گرافیک استفاده می کنم. بعدا به جزئیات می پردازم، اما این تازه نقطه شروع ما است.

هدف یک عکاس حرفه ای بودن سرگرمی با دوربین نیست. هدف خدمت به مشتری است . بنابراین ، هر تصمیمی که شما می گیرید از نورپردازی تا انتخاب دوربین در درجه اول با نتایجی که مشتریان شما باید به آن دست یابند ، هدایت می‌شود . در چهار هفته گذشته ، من مامور ارائه انواع دارایی‌ها از گالری‌( که هم در استودیو و هم در لوکیشن تولید شده بود ) ، فیلم‌های کوتاه متحرک ، انیمیشن های gif ، مصاحبه‌ها ، پشت صحنه فیلمبرداری شده، و حتی راهی برای کار در یک مشت عکس‌های آزمایشی پیدا کردم. از دارایی‌های نهایی در هر چیزی از نمایش‌های فروشگاهی تا مجلات جهانی، برای اینستاگرام و وب سایت استفاده می‌شود تا در یک آمفی تئاتر 7000 صندلی نمایش داده شود. یک ماه شلوغ و پر مشغله بود . و انتظار داشتن از یک دوربین برای انجام تمام امور درست نبود.
از قضا ، دوربین پایه من ، نیکون D850 است که حداقل زمان پخش را دارد . نه به خاطر این که شگفت‌انگیز نیست . بلکه به این دلیل که من به دوربینی با مهارت خاصی نیاز داشتم .
بزرگ‌ترین تولید من در این ماه با استفاده از تصاویر از کمپین آنها برای نمایش‌های سایز بالا در فروشگاه استفاده خواهد شد .نمایش‌های فروشگاهی بزرگ جایی هستند که قدرت رزولوشن (وضوح تصویر) عالی واقعا در آن اجرا می‌شود . افراد به اندازه کافی نزدیک خواهند بود تا تابلوهای نقاشی شده را لمس کنند و جزئیات را از نزدیک ببینند . حداکثر رزولوشن و جزئیات یک الزام اساسی است .

اینها موقعیت‌هایی هستند که من در آن‌ها فرمت متوسط را انتخاب می‌کنم . به عنوان افرادی از شما که در فرمت متوسط عکاسی می کنند، احتمالا تایید می کنید، تصاویر متوسط به سادگی جزئیات دقیقی را ارائه می دهند که به سادگی حتی با، با شدت ترین تصاویر فریم کامل هم بی نظیر است. به این معنی نیست که آن‌ها دقیقا ً عکس برتر هستند . تنها زمانی برتری آنها حس می شود که فایل‌های ثبت شده را زوم کنید ، توانایی زوم شدن به سطح مولکولی و دیدن هر الیاف پارچه واقعا ً دیدنی است. به خصوص برای شرکت هایی که نیاز به تجارت و بازاریابی لباس دارند. بنابراین، برای آن سری، یک سیستم Hasselblad H4X را با یک دیجیتال Phase One اجاره کردم. علاوه بر عکاسی صحنه ، من در زمینه تولید فیلم‌های کوتاه کار می کردم . اینجا جاییه که کانن C200 شانسی برای کاربرد و قابل استفاده بودن دارد. این کار تصویری را فراهم می‌آورد که مشتری نیاز دارد و مهم‌تر از آن، کیفیت و ویژگی‌هایی را داشت که به من اجازه می‌داد تا سیستم را برای مقیاس دهی تولید بسازم . افزودن چیزهایی مانند Teradek Bolt 500 wireless transmitters یک مزیت مهم به حساب می آید. مثل عکاسی صحنه ، بازخورد مشتری روی صحنه بسیار مهم است، نه فقط عکاسی و امید به اینکه آن‌ها بعدا ً نتایج را دوست داشته باشند . من همچنین از C200 برای عکاسی از مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها استفاده می‌کنم ، که پلاگین shotgun mic را مستقیما ً به درگاه‌های XLR دوربین وصل می کنم و به راحتی قادر به دستکاری سطوح با صفحات لمسی هستم .

در حالی که سعی می‌کردم به سرعت از عکاسی صحنه به عکاسی موشن تغییر حالت بدم ، زمان زیادی را برای تنظیم کردن لوازم به کار بردم . بنابراین ، علاوه بر استفاده از C200 به عنوان دوربین اصلی ، من همچنین Fuji X-T3 را به یک DJI Ronin-M نصب کردم و زمانی که می‌خواستم عکس‌ها را ردیابی کنم ، آن را در حالت آماده‌باش قرار دادم . در حالیکه عملکرد آن به اندازه C200 خوب نیست، عملکرد ویدئو X-T3 فوق العاده و یکپارچه بدون تغییر کیفیت در محصول نهایی است.

یک هفته بعد از آن ماموریت تجاریم ، تصمیم به عکاسی برای یک سرمقاله‌ ی نشریه معروف را گرفتم . من می‌خواستم آن را تجربه کنم ، اگرچه ، در حقیقت ، سرمقاله نیازی به فرمت متوسط عکاسی ندارد . در حالی که دوربین‌های فرمت متوسط برای قدرت حل آن‌ها ، افسانه ای شناخته شده اند، آن‌ها کمتر برای سرعت خود شناخته شده اند . قصد داشتم کاری فراتر از وظیفم انجام دهم در واقع می‌خواهم یک سری انیمیشن های GIFs به سردبیر تحویل دهم . شما هم می‌توانید GIFs را از یک ویدئو و یا از عکس های دنباله دار بسازید . نیکون D850 من قادر است تا 7 فریم در ثانیه را خارج کند، این مقدار کافی است تا انیمیشن متحرک جذابی را برای اجرا در کنار مقاله ایجاد کند. هنگامی که شما باید بهترین کار خود را در یک دوره زمانی محدود با افراد چالش انگیز در مکان های ناآشنا باید ایجاد کنید، می‌خواهید با ابزاری که با آن‌ها راحت‌تر هستید کار کنید، به عنوان یک Nikonian قدیمی، این ساده ترین انتخاب در ماه است.

من همچنین شانس بزرگی برای عکاسی از سه کمپین جداگانه در استودیو برای یک مارک تجاری بزرگ دیگر داشتم . یکی از دلایل بسیاری که من دوست دارم با این مشتری خاص کار کنم این است که آن‌ها استودیوی خودشان را با تجهیزات خودشان دارند . بنابراین وقتی برای رسیدن به آنجا باید سفر کنم ، مجبور نیستم چیزی با خودم بیاورم.

نتیجه
این دوربین نیست که یک تصویر ایجاد می کند , بلکه عکاس است . دوربین‌ها تنها ابزار هستند و چیزی به عنوان یک دوربین کامل برای هر سناریو وجود ندارد . شما باید ابزار مناسب برای نیازهای خاص خود را انتخاب کنید، و مهم نیست که چه دوربینی دارید و با چه دوربینی عکاسی می‌کنید ، دوربین گرانقیمت یا متوسطی داشته باشد ، ایجاد یک عکس عالی به خلاقیت شما ، توانایی شما برای کار با سوژه‌ها ، و توانایی شما برای درک اولیه از نوردهی اکسپوژر بستگی دارد . بنابراین ، برای افرادی که ممکن است فکر کنند نمی‌توانید عکس عالی خلق کنند چون نمی‌توانید آخرین و بهترین دوربین در بازار را داشته باشید ، با دانستن این که هیچ چیز به عنوان یک دوربین کامل وجود ندارد ، امیدوار شوید . تنها کاری که باید انجام دهید ، خلاقیت خود را بیدار کنید، به بیرون بروید و یک چیز زیبا ایجاد کنید .

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود