خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

مزایای کار با فیلم 4k درSequence1080

gfxdownload.ir
1,458
0
مزایای کار با فیلم 4k درSequence1080

مزایای کار با فیلم 4k در Sequence1080
حتی اگر بینندگان شما محتوا را در رزولوشن 4K تماشا نکنند ، هنوز هم مزایای عکاسی و فیلم برداری در این رزولوشن وجود دارد . در اینجا پنج مورد وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید.مطمئنا، همه کارهای شما را در کیفیت 4k تماشا نمی کنند، حتی اگر از بیننده ها درخواست کنید. اما هیچ دلیلی برای توقف ضبط 4K وجود ندارد . در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا !
1. Reframe کردن عکس و فیلم
اولین و واضح ترین دلیل استفاده از فوتیج 4K در پروژه های 1080p شما این است که می توانید عکس یا فیلم خود را Reframe (دوباره کادر بندی) کنید. با فوتیج های 4K بیش از دو برابر فضای کاری دارید. این کار به شما فضا می‌دهد که مقیاس ها را بالا ببرید و عکس خود را به اطراف حرکت دهید تا با کامپوزیشن تنظیم و تعدیل شود . از این کار برای گرفتن خط دید در قسمت بالا استفاده کنید ، از هر گونه فضای بالای سر ناخواسته خلاص شوید ، یا یک عکس متوسط را به یک کلوزآپ تبدیل کنید .

2. از یک بار عکس گرفتن چندبار استفاده کنید
توانایی تغییر کادربندی عکس از متوسط به یک کلوزآپ مانند داشتن دو دوربین است . این به این معنی است که می‌توانید چندین بار استفاده کنید. طبیعتا ً، این به شما تطبیق پذیری در فضای کاری ویرایش را می‌دهد ، و به شما این امکان را می‌دهد که یک توالی از عکس‌ها را از یک زاویه ایجاد کنید . به سادگی کلیپ را قطع کنید و سپس یکی از عکس ها را دوباره کادر بندی کنید. شما همچنین می توانید از این روش برای جلوگیری از قطع شدن فیلم در مصاحبه استفاده کنید.

3. ایجاد حرکت دوربین
در حالی که شما می توانید عکس خود را با مقیاس، چرخش، و ویژگی های موقعیت اصلاح کنید، به یاد داشته باشید که تمام این ویژگی ها نیز قابلیت های کلیدی هستند. . بنابراین نه تنها می توانید کامپوزیشن عکس یا فیلم خود را تغییر دهید، همچنین می توانید حرکات زوم و پایه را ایجاد کنید. من توصیه می‌کنم که شما این حرکات را خیلی ماهرانه نگه دارید - اگر زیاد حرکت دهید، به نظر ساختگی می‌آید .

مزایای کار با فیلم 4k درSequence1080

4. فیلم را تثبیت کنید
هنگامی که شما از افکت Warp Stabilizer استفاده می کنید، به طور خودکار کلیپ شما را تثبیت می کند، برش و مقیاس می دهد. این کار باعث می شود که فیلم را طوری تنظیم کند که نمی توانید لبه های برش قاب را ببینید. زیبایی جریان کاری 4k تا 1080p این است که شما می توانید فیلم های خود را در داخل یک دنباله 4k native, تثبیت کنید و سپس آن را درون دنباله 1080p قرار دهید. این کار از نمایش دادن لبه های بریده شده جلوگیری می کند. (در زمان انتشار، شما می توانید فیلم ها را فقط در Premiere Pro تثبیت کنید اگر رزولوشن کلیپ با توالی منطبق باشد.)

5. موقعیت گرافیکی
وقتی متن را به یک ویدیو اضافه می کنید، به چشم آمدن متن می توانید کمی دشوار باشد. گرافیک به آسانی می تواند به قسمت های خاصی از یک عکس ترکیب شود یا فقط مراقب ناحیه هایی ناشی از فریم باشد. کار با کلیپ در رزولوشن4k به شما امکان می دهد تا مقیاس و تغییر دوباره مکان را تنظیم کنید، و به شما کنترل کامل بر موقعیت پس زمینه را می دهد. داشتن چنین کنترل دقیق روی پس زمینه، کار با متن و سایر عناصر گرافیکی را آسانتر می کند.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود