خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

10 اشتباه در افتر افکت

gfxdownload.ir
1,632
0
مقاله آموزشی 10 اشتباه در افتر افکت

۱۰ اشتباه افتر افکت که باید از آن اجتناب کنید
در این مقاله آموزشی نگاهی به 10 اشتباه Adobe After Effects می اندازیم که واقعا می تواند پروژه شما را از بین ببرد، اگر مراقب نباشید!
1. از Motion Blur استفاده کنید!
Motion Blur به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی انیمیشن را طبیعی جلوه دهید. به علاوه راهی خوب برای ارتقای گرافیک انیمیشن شما است .

۲. فکر کردن به نیاز داشتن پلاگین برای انجام کار حرفه ای
After Effects یک ابزار قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد هر کاری را در دنیای موشن گرافیک و non-3D VFX انجام دهید . برای شما مهم است که آنچه را که می‌خواهید ایجاد کنید مجسم کنید و بتوانید هر قدم از این مسیر را حل کنید .

3. استفاده از Linear Keyframes به جای Easy Ease
گاهی اوقات منطقی است که از regular linear keyframes استفاده کنید . با این حال ، استفاده از " easy ease" به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت حرکت طبیعی را در انیمیشن خود ایجاد کنید .
مقاله آموزشی 10 اشتباه در افتر افکت

4. فراموش کردن Feather به Mask
هنگام ترکیب ، Feather برای ماسک حیاتی است . شما نیاز دارید تا تصاویر با هم ترکیب شوند و در آخر به عنوان یک تصویر ظاهر شوند. فراموش کردن Feather برای ماسک یک تصویر متقاعد کننده و خوب به دست نخواهد آورد.

5. استفاده از لایه های Solid برای شکل ها
هنگامی که شما نیاز به ایجاد اشکال برای موشن گرافیک دارید و از solid layer با ماسک استفاده می کنید، کاملا shape layers را از قلم انداخته اید. shape layers به شما اجازه می دهد که اشکال را منظم تنظیم کنید، و بسیاری از روش های متحرک سازی اشکال را نمایش می دهد.

6. از Video Scopes برای اصلاح رنگ استفاده نکنید.
تصحیح رنگ ، هنر خود با قواعد و تکنیک‌های خلاقانه خود را دارد. با اینکه ممکن است لازم نباشد متخصص اصلاح رنگ باشید ، مهم است که اگر نیاز به رنگ کردن داشته باشید ، video scopes را درک کنید . بدون video scopes ، شما عملا ً تصاویر را از صفحه نمایش خود مورد قضاوت قرار می‌دهید . چیزی که در مانیتور شما خوب به نظر می‌رسد ممکن است از نظر شخص دیگری خوب به نظر نرسد .

7. سازماندهی بد
شما بر روی پروژه‌ای کار کرده‌اید که صدها لایه دارد ، و سپس مشتری از شما می‌خواهد برخی از عنوان‌ها را تغییر دهید. سپس شما باید پروژه افتر افکت خود را زیر و رو کنید و چندین عنوان را تغییر دهید که بارها تکرار شده‌اند . با استفاده از " pre-compositions" ، شما می‌توانید بار دیگر عنوان را تغییر دهید ، و کل پروژه افتر افکت در یک ثانیه به روزرسانی می‌شود .

8. استفاده از منوی Transform برای متحرک سازی متن
منوی animate اجازه می دهد تا از پارامترهای پیشرفته برای عکاسی، کاراکترهای فردی و خیلی چیزهای دیگر استفاده کنید.

9. محاصره اشیاء با دست
اگر از ماوس خود برای عنوان مرکز ( یا هر شی دیگر در after effects ) استفاده می‌کنید , شما از align tab عبور می کنید. برگه align به شما اجازه می‌دهد تا لایه‌ها را به سمت چپ یا راست با کلیک در پایین، تراز کنید . با align tab شروع به دقیق بودن کنید.

10. استفاده از Stroke Effect
اگر ماسک دارید، stroke effect در ساخت خطوط بیرونی بسار خوب است. اگر لایه متن یا vector object داشته باشید ، می‌توانید آن‌ها را به لایه‌های شکل تبدیل کنید و " trim paths" را اعمال کنید . trim paths به شما اجازه می دهد حرکات strokes را به مرتب کنید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود