خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

تفاوت پریست،پلاگین،اسکریپ و پروژه آماده در افتر افکت

gfxdownload.ir
5,498
0
تفاوت پریست،پلاگین،اسکریپ و پروژه آماده در افتر افکت

تفاوت های پریست (presets)، پلاگین ها، اسکریپت ها، عبارت ها (Expressions)، قالب ها در افتر افکت
آیا در زبان افتر افکت گیج شده اید؟ در این مقاله ، تفاوت‌های کلیدی بین پریست ، پلاگین ها ، عبارات و قالب‌ها را در افتر افکت تجزیه و تحلیل می‌کنیم.در مورد اصطلاحات مختلف استفاده‌شده در After Effects ، سردرگمی زیادی وجود دارد . و طبیعی است که اینطور باشد. در این مقاله تفاوت‌ها را روشن می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چطور آنها را ایجاد کنیم، مورد استفاده قرار بدیم و به درستی در مورد هر یک از آن‌ها صحبت می کنیم !
پریست افتر افکت
پریست افتر افکت

پریست های افتر افکت مجموعه ای از افکت ها هستند که می تواند برای استفاده های مجدد بعدی ذخیره شود. پریست ها شامل افکت ها (و keyframes در افکت) می باشد. اگر تا کنون یک ظاهر جالب در یک لایه تکی در After Effects ایجاد کرده اید، می توانید افکت خود را به عنوان یک انیمیشن پریست ذخیره کنید و آنها را در آینده فراخوانید. Expressions را هم می توان برای افزودن قابلیت ها و عملکرد به عنوان پریست نیز ذخیره کرد (توضیحات بیشتر در زیر).
برای ذخیره یک پریست در After Effects، لایه Effects خود انتخاب کنید و به منوی Window> Save Anime Preset بروید. اکنون شما می توانید افکت جدید خود را در effects browser ببینید.

اسکریپت ها در افتر افکت
اسکریپت افتر افکت

اسکریپت یک بلوک از کد است که به افتر افکت انجام کاری را می سپارد. اسکریپت ها می توانند برای انجام وظایف مختلف در داخل After Effects، از ایجاد لایه ها تا رندر دسته ای استفاده شوند. مانند پریست ها، اسکریپت ها معمولا برای صرفه جویی در وقت استفاده می شوند، اما اسکریپت ها تنها به افکت ها محدود نمی شوند. به طور کلی اسکریپت ها برای انجام توابع مفید در داخل افتر افکت مورد استفاده قرار می گیرند.
اسکریپتها از یک زبان برنامه نویسی به نام Extend Script، برگرفته از جاوا اسکریپت استفاده می کنند. آنها نمی توانند مستقیما در داخل After Effects نوشته و آزمایش شوند. در عوض، سازندگان اسکریپت معمولا از ExtendScript Toolkit موجود در Adobe Creative Cloud استفاده می کنند. از ExtendScript toolkit می توان برای نوشتن اسکریپت در اکثر برنامه های موجود در Creative Cloud، نه فقط افتر افکت استفاده کرد.

پلاگین های افتر افکت
پلاگین افتر افکت

پلاگین ها به کاربران افتر افکت، قابلیت های پیشرفته ای فراتر از آنچه ممکن است در درون After Effects به تنهایی امکان دهد، می دهند. پلاگین ها با استفاده از کد خارجی ایجاد می‌شوند که اساسا ً یک نرم‌افزار جدید ایجاد می‌کند که در کنار After Effects کار می‌کند. برخی از ابزارهای انقلابی در After Effects مانند Element 3D، Flares Optical و Trapcode Specific، نمونه ای عالی از افزونه ها هستند. ایجاد پلاگین ها دشوار است ، بنابراین بعید است که شما قادر به ایجاد آن بدون پیش زمینه گسترده در کد گذاری باشید.

قالب های آماده افتر افکت
پروژه آماده افتر افکت

یک قالب، فایل پروژه آماده افتر افکت است که برای سفارشی سازی در نظر گرفته شده است. پروژه های افتر افکت می توانند از پلاگین ها استفاده کنند تا زمانی که قالب باز شده فرد دارای پلاگین نصب شده بر روی سیستم باشد. هر پروژه را می توان به یک قالب تبدیل کرد، به منوی File> Save As بروید و در منوی کشویی Select After Effects Template را انتخاب کنید. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که قالب ها فقط می توانند در بازنویسی های فعلی و آینده افتر افکت باز شوند، نه ورژن های قبلی. بنابراین اگر شما پروژه آماده خود را در After Effects CC ذخیره کنید، نمی توانید آن را در After Effects CS6 باز کنید.

عبارات Expressions

یک Expressions اساسا یک قطعه ExtendScript است که به طور مستقیم در After Effects نوشته شده است. Expressions معمولا برای دستکاری مقادیر برای یک پارامتر واحد مانند رنگ، موقعیت یا شدت استفاده می شود. Expressions را می توان برای پیوند مقادیر به sliders و checkboxes استفاده کرد، و آنها را برای افرادی که به دنبال ایجاد قالب های سازمان یافته هستند، عالی می کند. Expressions ممکن است از چند کلمه تا صدها خط کد باشد، که به عملکرد آن ها بستگی دارد.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود