خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

پریست های رنگ در پریمیر پرو

gfxdownload.ir
6,571
1
پریست های رنگ در پریمیر پرو

پریست های رنگ در پریمیر پرو؟
Adobe Premiere Pro یکی از قوی ترین برنامه های ویرایش ویدئو است. با آن می‌توانید ویدیوهای خود را درست همانند افراد حرفه‌ای مدیریت کنید . هنگامی که کلیپ های خود را کات و سازماندهی کردید ، وقت آن است که به تصحیح رنگ فکر کنید. این یکی از فرایندهای پیچیده در یک پروژه ویدئویی برای به اتمام رساندن آن است، اما برای اینکه همه چیز به واضح و روشن باشد، ضروری است. به همین ترتیب ، شاید بخواهید برخی از افکت های رنگ را برای ایجاد کیفیت خاص و یا حالت درست اعمال کنید . کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید، تنظیم کردن رنگ تصاویر به سادگی. خوشبختانه پریمیر پرو از یک کتابخانه عظیم از پریست های رنگ پشتیبانی می کند و گام اصلاح رنگ را در ویرایش ویدئو ساده تر می کند.

نصب پریست رنگ پریمیر پرو
اگر می خواهید از پریست های رنگی پریمیر استفاده کنید، ابتدا باید پریمیر پرو را نصب کنید. ممکن است شبیه به یک فرایند پیچیده باشد اما در اصل بسیار ساده است. اول، برای پیدا کردن پریست هایی که می خواهید استفاده کنید، در اینترنت جستجو کنید. نام فایل‌های پریست باید با " . prfpset " تمام شده باشد که برای دانلود کردن خیلی بهتر است. هنگامی که آنها دانلود می شوند، Premiere Pro را باز کنید. بر روی زبانه "Effects" کلیک کنید، گزینه "Import Presets" را انتخاب کنید، سپس تمام پریست هایی که دانلود کرده اید را انتخاب کنید. روند کار بسیار ساده است . شما باید همه پریست ها را در پریمیر پرو مشاهده کنید.

استفاده از پریست های رنگ
هنگامی که پریست های رنگ پریمیر پرو را در این برنامه دارید ، زمان آن رسیده که آن‌ها را به کلیپ‌های خود اعمال کنید . این فرایند حتی از وارد کردن پریست ها ساده تر است. همه کاری که باید انجام دهید این است که کتابخانه پریست را در زبانه «Effect» باز کنید و پریست مورد نظر را به کلیپ بکشید. فورا به کلیپ اعمال خواهد شد. اکثر افکت ها دارای تنظیمات اضافی هستند ، که شما می‌توانید آن را بیشتر تنظیم کنید. علاوه بر این، اگر تنظیمات را برای یک پریست تنظیم کنید ، می‌توانید آن را کپی کنید به جا اینکه ایکه به صورت دستی تنظیمات را بازسازی کنید . برای انجام این کار، تنظیمات اصلی کلیپ را به عنوان یک پریست جدید ذخیره می کنید که به کتابخانه منتقل می شود. سپس می توانید آن را به کلیپ های دیگر اعمال کنید.
پریمیر پرو قابل دسترسی و چند منظوره طراحی شده‌است ، اما هنوز برای گرفتن همه چیز از برنامه خیلی طول می‌کشد.شما می توانید جدیدترین پریست های آماده پریمیر را از وب سایت gfxdownload دریافت کنید و مانند یک حرفه ای ویدیو های خود را تنظیم رنگ نمایید برای دانلود پریست های آماده پریمیر کلیک کنید.
حجم فایل مقاله رایگان

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان Mohammad
    • ( 16 آذر 1399 )
    • 0
    خیلی خوبه اگر بیشتر هم بزارین ممنون میشم