خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

معرفی بهترین سایت طراحی کارت ویزیت در سال 2023

fahim
286
0
بهترین سایت طراحی کارت ویزیت

در این مطلب سعی داریم بهترین سایت های طراحی کارت ویزیت را به شما معرفی نماییم. شما می توانید برای طراحی کارت ویزیت از سایت های هوش مصنوعی طراحی کارت ویزیت، سایت های معرفی شده در این مطلب یا سایر سایت های فارسی زبان استفاده کنید. همچنین با دانلود طرح های لایه باز کارت ویزیت سایت جی اف ایکس دانلود می توانید در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار پایین کارت ویزیت مشاغل مختلف را طراحی نمایید. در ادامه چندین سایت طراحی کارت ویزیت ارزان و رایگان را به شما معرفی می نماییم.

در صورتی که به جنبه های مختلف زندگی انسان ها دقت کنید متوجه خواهید شد که زندگی انسان مدرن تفاوت های اساسی را با زندگی چند سال قبل دارد. اما با این وجود هنوز هم برخی از شیوه های سنتی زندگی انسان ها دست نخورده باقی مانده است. یکی از این جنبه ها که دستخوش تغییر نشده و ریشه در کسب و کار ها دارد، بازاریابی است. احتمالا شما نیز حین عبور از خیابان ها، کارت های ویزیت زیادی را دریافت میکنید! همین عامل بیانگر این است که کارت های ویزیت هنوز هم یکی از روش های پرطرفدار در زمینه تبلیغات به شمار میروند.
در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین سایت طراحی کارت ویزیت را خدمت شما دوستان معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.
شما عزیزان در صورتی که قصد طراحی یک کارت ویزیت را داشته باشید، راه های مختلفی پیش روی شما خواهد بود. میتوانید از طریق شرکت های طراحی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین میتوانید از طریق سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، با هزینه و زمان کمتر لوگوی دلخواه خود را طراحی کنید.

بهترین سایت های طراحی کارت ویزیت

1- Adobe Creative Cloud Express


نخستین سایتی که در این مقاله معرفی بهترین سایت طراحی کارت ویزیت میخواهیم به شما معرفی کنیم، وبسایت Adobe Creative Cloud Express میباشد. برای استفاده از این سایت و طراحی کارت ویزیت شما نیاز دارید تا ابتدا حساب کاربری خود را در این سایت تشکیل دهید. پس از ساخت حساب کاربری میتوانید با وارد شدن به بخش جست و جو از میان طرح های آماده موجود کارت ویزیت دلخواه خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب کارت مورد نظر شما قادر خواهید بود تا طرح های دلخواه را روی کارت ویزیت خود اعمال کنید.
یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از این وبسایت طراحی کارت ویزیت رایگان بودن آن میباشد. این وبسایت برخلاف سیاست های کمپانی Adobe میباشد. چرا که کاربران پس از تکمیل طرح نهایی خود قادر هستند تا با فرمت دلخواه و بصورت رایگان از فایل نهایی خروجی بگیرند. شما میتوانید تا فایل خود را با فرمت های JPG، PNG و PDF خروجی بگیرید.

2-وبسایت طراحی کارت ویزیت Business Card Maker


یکی دیگر از وبسایت های فعال در حوزه طراحی کارت ویزیت Business Card Maker است. این وبسایت یکی از بهترین سایت هایی است که به طور تخصصی روی کارت ویزیت کسب و کار های مختلف تمرکز دارد. رابط کاربری آسان یکی از ویژگی های متمایزکننده این وبسایت با دیگر سایت های فعال در این حوزه است. شما تنها پس از مدت کوتاهی کار کردن با این سایت قادر خواهید بود تا یک لوگوی حرفه ای و با کیفیت را برای کسب و کار خود طراحی کنید.
همچنین که شما قادر خواهید بود تا در این وبسایت طراحی کارت ویزیت عکس و یا لوگوی دلخواه خود را نیز اضافه کنید. البته که تعداد زیادی طرح های آماده در سایت وجود دارد و شما میتوانید از بین دریایی از مدل و طرح های مختلف یکی را انتخاب کنید. استفاده از این سایت کاملا رایگان بوده و همچنین همانند وبسایت قبل شما میتوانید از فایل های خود با فرمت های JPG و یا PDF خروجی بگیرید.

3- Visme🌟یکی از بهترین سایت های طراحی کارت ویزیت


Visme به عنوان محبوب ترین و بهترین سایت طراحی کارت ویزیت به حساب میرود. در این وبسایت شما با تعداد زیادی طرح های از پیش طراحی شده کارت ویزیت روبه‌رو خواهید شد. یکی از دلایل محبوبیت بالای سایت Visme رابط کاربری حرفه ای آن است. شما با استفاده از ابزار هایی که این سایت در اختیارتان قرار میدهد میتوانید تغییراتی اساسی را در طرح و مدل های کارت ویزیت ایجاد کنید.
شاید اما تنها نقطه ضعف این سایت رایگان نبودن آن است. شما به منظور استفاده از تمامی قابلیت های وبسایت Visme نیاز دارید تا اشتراک پرمیموم آن را خریداری کنید. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که گزینه های رایگان موجود در این سایت نیز بسیار جذاب هستند. اما در صورتی که شما نیاز به یک کارت ویزیت حرفه ای دارید و بحث مالی برای شما مهم نیست، میتوانید اکانت پرمیموم آن را تهیه کنید.

آشنایی با بهترین سایت طراحی کارت ویزیت

4- Canva


اگر به دنبال طرح هایی خاص و در عین حال جذاب هستید، وبسایت Canva پاسخ شما برای این کار خواهد بود. شما میتوانید به منظور مشاهده کارت های ویزیت ابتدا وارد دسته بندی کارت ویزیت شوید. سپس نیاز دارید تا از میان طرح های موجود، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. شخصی سازی کارت های ویزیت نیز بسیار راحت است. به منظور شخصی سازی میتوانید المان مورد نظر خود را با استفاده از Drag و Drop به کارت اضافه کنید. به واسطه وجود همین قابلیت نیز طراحی کارت های ویزیت با سرعت بالایی انجام میشود.
در این مقاله سعی کردیم تا بهترین سایت طراحی کارت ویزیت را خدمت شما دوستان و همراهان گرامی معرفی کنیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود