خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

چگونه با فتوشاپ کسب درآمد کنیم ؟

gfxdownload.ir
1,964
0
چگونه با فتوشاپ کسب در آمد کنیم ؟

نحوه کسب درآمد از فتوشاپ و آموزش فتوشاپ


پول درآوردن همیشه لذت بخش و البته ارزشمند است. اما لذت آن زمانی دوچندان می‌شود که به کارمان علاقه داشته باشیم. بسیاری از افراد امروزی به کامپیوتر علاقمند هستند و به کار با نرم افزار پر رمز و راز فتوشاپ نیز علاقه دارند. بنابراین می‌خواهند بدانند که چگونه با فتوشاپ کسب درآمد کنیم ؟ در این مطلب قرار است راه‌ هایی برای کسب درآمد از فتوشاپ و البته آموزش فتوشاپ صحبت کنیم. پس اگر خلاقیت و علاقه یک فتوشاپ‌ کار را در وجود خود حس می‌کنید؛ این مطلب برای شماست.

کسب درآمد از طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ


داشتن کارت ویزیت برای هر کسب و کاری الزامی است. در واقع کارت ویزیت به کارها اعتبار بخشیده و آن را به صورت حرفه‌ای‌ تری به مشتریان ارائه می‌کند. با توجه به لزوم استفاده از کارت ویزیت، اگر کمی در کارتان حرفه‌ای شوید می‌توانید برای شرکت‌های مختلف کارت ویزیت طراحی کرده و درآمد کسب کنید. البته اگر این کار را بلد نیستید هم می‌توانید در کلاس‌های آموزش فتوشاپ شرکت کرده و خیلی راحت آن را فراگیرید.

طراحی گرافیک سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها
طراحی بخش گرافیکی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها درآمد خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت و البته اگر به این کار علاقمند هم باشید، حسابی از آن لذت می‌برید.

طراحی لوگو در فتوشاپ


برند سازی یکی از راه‌های مهم افزایش اعتبار و در نتیجه افزایش درآمد است. بنابراین هر کسب و کاری فورا به دنبال آن است که لوگویی برای خود طراحی کرده و با این کار ارزش کار خود را بالاتر ببرد. خبر خوب این است که با داشتن کمی مهارت و خلاقیت می‌توانید به سادگی این کار را انجام دهید. پس از گذشت مدتی از فعالیت نیز می‌توانید رزومه خود را ارتقا بخشیده و با شرکت‌های بزرگتری همکاری کنید.اگر به کار طراحی لوگو علاقمند شده‌‌اید، می‌توانید به سایت جی اف ایکس دانلود سری زده و آموزش فتوشاپ و دیگر امکانات جذاب سایت را در آنجا مشاهده کنید.

کسب در آمد از آموزش فتوشاپ آنلاین

طراحی بنر با فتوشاپ


صاحبان کسب و کار اغلب برای مطرح کردن برند خود اقدام به معرفی آن در محافل عمومی خواهند کرد. به احتمال خیلی زیاد شما هم تاکنون بنرهای زیادی را در سطح شهر مشاهده کرده و با دیدن آنها به خرید از برند مذکور علاقمند شده‌اید. این امر تنها به شرکت‌ها و کسب وکارهای بزرگ محدود نشده و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین بازار کار خوبی داشته و شما می‌توانید در صورت علاقه طراحی بنر انجام دهید. یادتان باشد که بنر تنها برای کسب و کارها نبوده و برای اهدافی همچون تبریک، تسلیت و... نیز به کار می‌رود. بنابراین برای این مدل از بنر ها نیز مهارت کسب کنید.


فروش فایل‌های گرافیکی


شما می‌توانید فایل‌های گرافیکی ایجاد کنید و آنها را به صورت لایه باز به فروش برسانید. برای این کار می‌توانید وبسایت شخصی خودتان را افتتاح کرده و با فروش فایل در آن به کسب درآمد بپردازید. لازم به ذکر است که شما یک بار این فایل را ایجاد کرده و بارها به فروش می‌رسانید؛ بنابراین قادر به کسب درآمد بالایی خواهید بود.


آموزش فتوشاپ به صورت آنلاین


هنگامی که در کار با فتوشاپ به اندازه کافی حرفه‌ای شدید، می‌توانید اقدام به ساخت ویدیوهای آموزش فتوشاپ کرده و آنها را به فروش برسانید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری نیز به هنرجوهای خود فتوشاپ بیاموزید. برخی از پلتفرم‌ ها نیز وجود دارند که امکان فروش فایل‌های ویدیویی خود را از طریق آنها خواهید داشت؛ به این ترتیب کاربران زیادی ویدیوهای شمارا خریداری می‌کنند. البته در این روش مجبور به پرداخت هزینه‌ای به سایت خواهید بود. به یاد داشته باشید که با درست کردن ویدیوهای آموزشی، تنها یک بار وقت خود را صرف کرده‌اید و بارها آن را به فروش رسانده‌اید.


تولید محتوای گرافیکی


احتمالا شما هم چند صفحه با مضمون شعرهای ماندگار و... فالو کرده‌اید که در آن بخشی از یک شعر را روی تصویری زیبا نوشته و به اشتراک می‌گذارند. با پشت سر گذاشتن آموزش فتوشاپ و حرفه‌ای شدن در این کار، می‌توانید تصاویر گرافیکی زیبا طراحی کرده و آنها را در شبکه‌های اجتماعی یا سایت خودتان به اشتراک بگذارید. حتما می‌دانید که پس از بالا رفتن مخاطبان، قادر به کسب درامد از طریق تبلیغات و یا فروش محصول خود خواهید بود.

کسب در آمد از فتوشاپ

چطور مشتری جذب کنیم؟
حال که دانستید با استفاده از فتوشاپ در چه زمینه‌هایی قادر به کار هستید، شاید بخواهید بدانید طریقه جذب مشتری و افزایش درآمد به چه صورت است. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر اقدام به جذب بیشتر مشتری نمایید:
• ایجاد کانال‌های ارتباطی مانند وب سایت، پیج در شبکه‌های اجتماعی و... .
• معرفی خودتان، مهارت‌هایتان و مواردی از این دست در کانال‌های ارتباطی
• قرار دادن نمونه کارهایتان در کانال‌های ارتباطی
• قرار دادن نظر و رضایت مشتریان درباره کار شما در کانال‌های ارتباطی
• تبلیغ کانال‌های ارتباطی در جهت افزایش مخاطب و مشتری
• پیشنهاد همکاری به کسب و کارهای مختلف
• تولید محتوای آموزشی یا انواع دیگر محتوا در کانال‌های ارتباطی و... .

در صورتی که مقاله چگونه با فتوشاپ کسب درآمد کنیم را دوست داشتید یا سوالی در این زمینه دارید دیدگاه و نظر خود را برای ما ارسال نمایید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود